Novi Passat

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.022
11.147
113
škoda je bolj prostorna od passata oziroma sta kar tu nekje..

Lešnikov passat je še vedno najlepši passat ever made,, pri ta novmu se pa ze na prvi sliki vidi komu je namenjen in kdo se ozira za njem
wink-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Če smo že pri primerjavi s škodo. Ta je bolj okusna, linije se lepše dopolnjujejo in je kot celota lepša. Tole je skrupucalo.
Očitno bo škoda kmalu prišla tja, kjer je nekoč že bila...
VW pa tam, kamor spada....v rajo, za ovce, ki vozijo krompir
smile-1.gif
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Škoda Octavia Combi je enako prostorna kot Golf Variant. Kot taka nima kaj počet v primerjavi s Passatom. Superb je bolj prostoren, ampak še vedno je to edina s Passatom primerljiva Škoda.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Point VWjevga dizajna ni v temu da je všečen, je konzervativen in za današanje čase grd. Samo na tem dizajnu se gradi (oz. se je gradila) znamka ... poglej golfa prve generacije in pa potem še njegove sodobnike (avte ki so nastali v istem času)! Enako je z vsemi generacijami, in to potem posledično vpliva na okus kupcev.

Skratka noben kupec VWja ne reče waw, kakšen nor dizajn .. je pa čez 5 let še vedno enako lep, pa čez 10 let ali 20 tudi. Potem pa pogledaš recimo kakšnega forda, npr. Focus prve generacije ki je bil boom s svojim kinetic dizjanom. Takrat je bil lep, poglej ga pa sedaj! Totalno je out, povozil ga je čas itd. .... po drugi strani pa je golf 4 čisto solidno oblikovan za današnji čas.

Torej o obliki ne debatirat ker je oblika tako zamišljena; pred dizajnerji pa jo delajo tudi psihologi in sociologi in cel marketing oddelek - zato je taka kot je! Meni osebno ni nič posebnega in ravno v tem je fora, čez 10 let bo enako grda/lepa (potem pa poglej npr. laguno ali pa mondeota, čez dve generaciji bo avto zgledal kot oldtimer)!

Na enako vižo (gradnja znamke tudi "za nazaj") igrajo tudi premijske znamke; Audi, BMW in Mercedes (z manjšimi in večjimi mimosuni), skratka enako grdi so že 30 let.

Ko se že omenja Škodo, Škoda ima podoben pristop pri oblikovanju, konzervativnost z baročnim privdihom. Meni je Škoda zato preveč kičasta v celoti gledano pa ima vseeno "klasične" linije.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Zanimivo je, da razmišljam skoraj popolnoma obratno od tebe
smile-1.gif


Prvi golf mi je še po 35+ letih super. V primerjavi z njegovimi sodobniki je to super-duper moderno oblikovan avto. Za tiste čase se mi ne zdi konzervativen. Ne zdi se mi posebno konzervativen niti golf 2 (sploh tisti z digitalnimi števci
smile-1.gif
. Potem se je pa začelo ja... Golf 4 mi je dejansko prototip zelo grdega in zastarelega avta, vsekakor pa nič manj kot focus. Megane ali recimo seat leon iz tistih let zgledata neprimerno bolje od obeh... Temule zadnjemu vw oblikovanju se pa lahko samo še smejem. Pa dosedanji passat je kar nekako zgledal, CC je pa sploh cukr...

Od nemške konkurence je edini, ki ne zgleda bedno, ko pride v za "čefur brez denarja" leta edino audi. Ima pa problem, ker zgleda nov nekako... oblikovno hendikepiran. Novi mercedesi ali bimeri zadnjih 15 let zgledajo novi bistveno bolje, ampak res hitreje zastarijo.

Moje mnenje? Važno, da je avto nov lep, dobrih klasik je pa itak dovolj
tongue-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Moje mnenje? Važno, da je avto nov lep, dobrih klasik je pa itak dovolj
tongue-1.gif

Ja tvoje mnenje, samo komerciala in prodajne številke govorijo drugače.

Pa poglej primer Golfa; moja babica ve kako zgleda golf, to ve že 30 let .. vidi novega golfa na cesti, reče "o glej glej, nov golf" (jst WTF, pa je res in to res NOV [je ravno prihajala nova generacija ko se je to zgodilo])! Torej avtomobilsko nepismen človek na cesti prepozna model in znamko vozila. Ko bo tak človek kupoval avto bo vedel da obstaja The Golf ... potem mu pa omeniš, kaj pa Mazda 3, Focus, Ceed?! A?!
ne-ne-1.gif
Torej to je tipičen kupec golfa, kupec je pa zato ker ga je VW nategnil s tem da je je dizajn vedno ravno toliko retro da ga vsak prepozna a hkrati toliko različen da tudi to vsak prepozna!

Enako je s passatom, s tem da je imel le-ta v svoji zgodovini malce več mimosunov. Ampak sedaj že nekaj let sledi uveljavljeni recepturi in se niti ne naslanja na lastno zgodovino ampak se izpeljuje iz .... The Golfa! Enako je jasno tudi s polotom, pa z vsemi enoprostorci, pa s kombiji pa z .... dejansko vsak sodoben VW avto vsebuje tisto malo Golfa prve generacije po katerem ga vsi prepoznajo!

Skratka s tem imajo konstanten tržni delež ker je konstantna baza kupcev, delež je pa dovolj velik da jim ni kaj skrbeti! ČE bi naredili novega golfa povsem drugače bi dobili mogoče nove kupce, kratkoročno jih tudi stari kupci ne bi zapustili ampak dolgoročno pa bi se "brand" uničil. Torej dizajn je dolgoročno zastavljen in vsak ve kako bo zgledal naslednji golf - presenečenja so samo v detajlih.

Seveda, za tiste ki ne marajajo tega, ima VW še pol koncerna kateremu dovoli oblikovati po svoje. Tako imaš baročno Škodo, dinamičen Seat in premium Audi. Vsi ti so toliko različni da ne hodijo (dizajnersko in/ali cenovno) v zelje svojemu fotru, hkrati pa nosijo dobiček oz. kradejo kupce drugih znamk, ki sicer nočejo/ne marajo "golfa".

Pod črto stvar funkcionira in bo funkcionirala tudi naprej. Kako bo pa z raznimi Kiami (ki znamko gradijo povsem drugje kot pa na dizajnu) pa ne more nihče vedet - možen je uspeh, moæen je pa tudi polom!
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ne zanikam ekonomske uspešnosti ali prodajnih številk, ker je vw koncern vsekakor uspešen. Ljudi, ki jih ne zanima oblikovanje in ki iščejo predvsem varnost v stvareh, ki jih oznajo pa bo vedno dovolj.

Meni je pač važno, da je avto in karkoli drugega kolikor toliko všečno oblikovano. Če že dam veliko denarja naj vsaj dobim veliko tistega, kar pričakujem. Izbire je veliko in to je kul. Moderno oblikovanje vw-jev mi pa pač ni kul. Tehnično so pa tako majhne razlike med konkurenčnimi produkti, da mi je lahko skoraj vseeno kaj piše gor, ker se vsi dobro peljejo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.022
11.147
113
točno tako, avto sicer ni lep in osebno me ne gane ampak ima tradicijo in to VWju ne moremo očitati. imajo legendarne modele, ki jih lahko tudi retro posodabljajo. primer scirocco...bettle, pa vw bus če bo kdaj itd..

recimo nek opel, renault itd z vsako generacijo odkrivajo toplo vodo in so avti povsem različni, tako se izgubi tista rdeča nit in tradicija..na konc imaš konfekcijski izdelek ki je trenutno v modi.
 

kkarola

Pripravnik
30. jul 2007
224
0
16
Citat:
Uporabnik Zgaga pravi:
Sicer ni prava tema, sam ko se že tolk omenja škodo...

Nova O3 za leto 2013
- platforma Golf VII

Skoda-Octavia-2013-f498x333-F4F4F2-C-6a5ea20c-307376.jpg

Skoda-Octavia-2013-f498x333-F4F4F2-C-4849c90c-307375.jpg

Skoda-Octavia-2013-f498x333-F4F4F2-C-3ae0a327-307374.jpg

Octavia slikarsko popravljena, spodaj Superb combi.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Maš res. Ampak renault in opel vseeno tudi dobro prodajata... Meni se zdijo nove ideje namesto retro oblikovanja tudi fine. Brez tega ni napredka.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Maš res. Ampak renault in opel vseeno tudi dobro prodajata... Meni se zdijo nove ideje namesto retro oblikovanja tudi fine. Brez tega ni napredka.

Problem Opla in Renaulta je v tem, da jih morajo prodajat "pod" ceno! Opel vemo kako je skoraj končal, Renault pa tudi živi od velike pomoči EUja (za primer vzemimo Slovenijo kjer je investicija v Revoz kar velika). Skratka te firme životarijo, rešujejo jih pa občasni uspešni modeli.

Tudi znotraj VAG koncerna imaš pri oblikovno samosvojih tovarnah občasne faze ko dizajn ni "potegnil". Recimo Seat je par let nazaj bil na transfuziji Audija (VWja), da je sploh preživel - razlog je bila pa slaba prodaja "lepih" VWjev (Ibiza, Leon, Toledo). Sedaj ko so malce sprmenili dizajn in strategijo pa so spet uspesni, ampak to bo trajalo dokler se folk ne naveliča oblike in potem bogve kako bo.

Je pa tudi res da je raznolikost dobra stvar, in toliko različnih oblik kot je sedaj na cesti ni bilo še nikoli. Je pa to spet voda na mlin konzervativcev - ko je preveč lepote naokoli se izgubi bistvo in tako se folk odloči raje za "grd" avto!
evil.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Citat:
Uporabnik Zgaga pravi:
Citat:
Uporabnik kkarola pravi:
Citat:
Uporabnik Zgaga pravi:
Sicer ni prava tema, sam ko se že tolk omenja škodo...

Nova O3 za leto 2013
- platforma Golf VII

Skoda-Octavia-2013-f498x333-F4F4F2-C-3ae0a327-307374.jpg

Octavia slikarsko popravljena, spodaj Superb combi.

ne-ne-1.gif


Superb Combi

1079.jpg


Opaziš razlike?
rolleyes-1.gif

Pol ure sem iskal pa sem le dobil TRI razlike:
a. zadnje luči so okoli obrnjene
b. prvi odbijač se pri enem modelu konča nad lučjo pri drugem pa pod lučjo
c. drugačna platišča