Koga ni motilo? Jaz sem bil en redkih, ki takrat ni onaniral na “bomo pojeb... tajkune” in sem opozarjal točno kaj se bo zgodilo. Pa nisem in verjetno nikoli ne bom imel takega avta.
Požrešne svinje in neumne ovce niso razumele, da ne bo le dmvja, ampak bo tudi ddv spokal v tujino.
Sedaj so svinje končno spregledale, ker pa jim je tudi to sedaj premalo, bodo lepo pojeb... na suho ovce, da bo za požrtijo.
Vi jim pa blejate zraven, sej je samo 100 eur. Bedaki.
Oni se pa lepo v Macanu okrog vozijo, tako da za svoje riti so poskrbeli in se vam režijo v faco.
Ja 48139 € je cena brez Dmv ja.
Po novem bo pa 2967 eur dmv ja
Saj imas korekcijski faktor v novem sistemuDrugače se pa še ena stvar pozablja pri vsej tej zgodbi o DMV, po stari obdavčitvi je do leta 2021 še pri vseh vozilih osnova NEDC testni cikel torej nižje vrednosti CO2, tudi če je avto bil testiran samo na WLTP, ti preračunajo porabo in CO2 z nekimi faktorji, da so potem številke primerljive s starim testnim ciklom. Po letu 2021 bodo za vsa novo prodajana vozila veljale WLTP vrednosti, tako da bomo šele takrat končno črno na belem dobili neke bolj realne podatke o porabi.
Tako da po letu 2021 po starem zakonu o DMV morate računati na 20--25% povišane CO2 vrednosti, ker ta zakon ne pozna razlike med NEDC in WLTP.
Zanimiv je predvsem izračun za starejša, močnejša vozila... recimo na prvo žogo, BMW 760i (na avto netu za letnik 2004 cena 6.890€), pri uvozu pa okvirni izračun po novi opciji za DMV pokaže skupni davek 15.662€...
Poglej še za novejšega, ki ima že 540PS
nič, pripeljat čimveč 3 do 5 let stare premije, ki jim je cena najbolj padla, na zalogo. Par šleperjev. pa jih konzervirat, pa se bodo drugo ali tretje leto prodajali.kaj pa zdej k je padla vlada?
kaj pa zdej k je padla vlada?