Novi DMV

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.275
4.098
113
Ja podražitev avtov in potem subvencije.
Naj rajši ukinejo vse skupaj in pustijo samo DDV.
Vsi jim bomo hvaležni.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.275
4.098
113
In kaj bi manjkalo, če bi se letna cestnina obračunavala z nekim faktorjem X recimo norma EU +Co2, če je že to neki sofražnik.

Stari avti bi postali vedno manj zanimivi za vzdrževanje, povečala bi se prodaja novejših pri novih pa se itaq pobere DDV.
Win win pa še enostavno.
Pa raznim direktorjem se tudi ne bi več dalo ukvarjati z kreativnim računovodstvom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.723
113
jah ne gre to tako, država potrebuje fiktivna delovna mesta, ce naibješ nek davek ima ene 50 do 100 ljudi novo delo. Namesto da bi 100 ljudi krompir okopavalo in bili samooskrbni
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.275
4.098
113
Super novica.

Končno nekaj pametnega.
Če jim to uspe imajo na naslednjih volitvah tudi moj glas.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Zakaj naj bi bila to tako dobra novica? Kar je šlo v vrečo iz DMV bo sedaj šlo v vrečo z letno dajatvijo, kar pomeni samo eno, višja letna dajatev. Torej namesto da te oberejo ob nakupu te bodo obirali vsako leto.

Ne vem no, ne vidim neke bistvene razlike. Razlika bo samo v tem kdo bo plačal koliko, tega pa še ne vemo.

Edit: so v financah izračunali:
Če bi po novem obremenili vozni park 1,25 milijona vozil in bi denimo teh 27 milijonov evrov želeli dobiti prek splošne dajatve, bi morali voznika v povprečju obremeniti z nekaj več kot 21,8 evra na leto.
 
Nazadnje urejeno:

B81

22. jul 2007
36.930
10.500
113
Mi z malimi pecikli bomo plačevali, da bomo kdaj kakega ferrarija več videli na cesti, dobro ajde :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Nemci so že dolgo nazaj imeli nek način letne dajatve glede na izpuste. In bratranec se je raje poslovil od svoje mante, ker mu je to postalo predrago. Vse ostalo ni bil problem, ker je z avtom naredil do 5000 km na leto. Tisto leto, ko se je odpeljal tudi proti Sloveniji, sicer pa manj.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.275
4.098
113
Pa saj po eni strani je prav.
Povečaš prodajo novejših avtomobilov in se rešiš Kant, ki so res ekološko sporne, po drugi strani pa gospoda več ne bo rabila avtov registrirati po tujini in skrivati davke, ker se jim enostavno več ne izplača in še tam pobereš DDV in dajatve za cesto plus davke od zavarovanj.

To je isto kot vinjete, za enega bo predrago za večino pa bo ugodno.

Sicer pa če za avto nimaš 20 eur na leto več lahko uporabiš brezplačno karto za vlak in bus.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.723
113
DMV se baje ukinja...in ga naj sploh nebi bilo več...hvala k.urcu. Verjetno homolomo ostaja kar bi bilo prav da se nek register dela, kaj se pripelje iz tujine in kolk ima km itd, kar so pač zdaj delali uradniki pri odmeri davka. Bi pa dodal eko davek na Euro5 motorje, zadnje norme pač brez davka...da vidimo kaj bodo nagruntali. Aja, cestnine bodo pa povišali, banda.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
S tem se samo prenaša davek na šibkejše v verigi. Skratka povprečen lastnik vozila v sloveniji NIKOLI ne kupi novega in nikoli ne uvaža iz tujine, torej nikoli ne plačuje DMVja. Sedaj bo pa vsako leto dal malo več, da bodo tisti ki si načeloma te luksuze lahko privoščijo olajšani teh dajatev.

Če dajo še potem ta nov davek glede na ekologijo se naredi pa še enn nivo socialne razdelitve in se večino davka naloži tistim ki itak nimajo in ne tistim ki imajo (ker stara smrdljiva vozila vozi najnižji sloj, najbolj eko vozila pa višji sloj).
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Evo če to naredijo, bom med prvimi, ki bom naredil export in nov import mojega avta! Pri eksportu bom pobasal nazaj 80% plačanega DMV (par jurjev). :bonk: 1D10T1
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.275
4.098
113
S tem se samo prenaša davek na šibkejše v verigi. Skratka povprečen lastnik vozila v sloveniji NIKOLI ne kupi novega in nikoli ne uvaža iz tujine, torej nikoli ne plačuje DMVja. Sedaj bo pa vsako leto dal malo več, da bodo tisti ki si načeloma te luksuze lahko privoščijo olajšani teh dajatev.

Če dajo še potem ta nov davek glede na ekologijo se naredi pa še enn nivo socialne razdelitve in se večino davka naloži tistim ki itak nimajo in ne tistim ki imajo (ker stara smrdljiva vozila vozi najnižji sloj, najbolj eko vozila pa višji sloj).

No to si pa mimo pihnil, da bolj ne.
V vsakem primeru to plača tudi nižji po hirarhični lestvici, ker so cene na račun tega višje v državi.

Kod drugo pa smo za šibke upokojence itak uvedli brezplačni javni prevoz, in upam da se davki za "luksuz" ne bodo ravno merili po socialno šibkih.