samo teh z registrsko "SIG" je kar nekaj, ki jih srečuješ.Mi lahko prosim odgovoriš na tole vprašanje: koliko vozil na tuje tablice si videl v Sloveniji pred uvedbo DMVja?
Hvala.
PS: Se bereva čez 5 let, pa bova videla, kdo je bil bližje .
O kaki uvedbi DMV ti govoriš? DMV je od julija 1999, vmes se je 2010 spremenil, pa zraven dobil ZUJFov davek na luksuz. Danes smo novembra 2020.
V Mariboru se v tem trenutku vozil kakih 10 relativno mladih "super" premij (torej 100.000+€ na cesto pri nas) s Slovaškimi tablicami in kakih 10 (prej manj) relativno starejših na Slovenske tablice. In to je to. Ne vem kaj bi zdaj rad vedel oz. dokazal? O št. teh vozil v LJ se ne izrekam.
Ta dela izključno za osebna vozila.Vsi, ki bi radi primerjali novi stari DMV, lahko to storite tukaj: https://dmv-izracun.si/
Ja večina (če ne vsi oziroma 99%, ki so pri nas) je verjetno njihovih oziroma preko njih, ker imajo tam nemško "lizing/rent-a-car" firmo. Nekaj je prav njihovih, ki jih lahko nejameš, menda pa gre (tudi) tako da najdeš avto v Nemčiji, oni ga (s tvojim denarjem ali celo crypto) kupijo (za potrebe dajanja v najem brez DDV in seveda z nemškim DMV po nemški ceni, ki je že tako nekoliko nižja oziroma imaš več izbire tudi tistih starih par mesecev/testnih/salonskih), ti ga potem "najemaš", ko se ga naveličaš, pa ga prodajo in ti najdejo drugega ali pa vrnejo preostali znesek. Od teh naša država sedaj ni pobrala praktično nič, ne DDV, ne DMV, še registracijo in zavarovanje so plačali v Nemčiji. Ko je moral na pol leta čez mejo, pa po možnosti še servis tam. Verjetno se je tudi marsikatera kazen (do katerih pri teh beštijah hitro pride) izgubila ali pa vsaj pik ni nihče pokasiral. Potem so tu seveda še vsi slovaški, češki, belgijski, itd., pa tudi čisto običajne tuje firme, ki se jim je bolj splačalo službena vozila kupit v tujini kot v slovenski podružnici.poznamo že ta sajt
btw... a nima na petardah SIG tablice autobroker?
Po mojem sem do sedaj na slo tablicah videl edino kakšnega od Akrapoviča pa Špana, ostalo pa več ali manj tako kot praviš....vse kar je bilo novo in AMG (na to sem bil pač bolj pozoren) recimo je bilo slovakaj ali DE...kar je seveda logično, razlike na ceniku so med 50 in 100k€... pa če se greš še ostalo kreativo so razlike še večje...
Se absolutno strinjam, le nemci nimajo DMV imajo pa letni luksuz štojer, ki ga tudi tebi pokasirajo če si avto sam pripelješ dol z njihovimi začasnimi tablicami. Mislim, da sem predlani dal nekih 30€ za eno mesečne tablice.Ja večina (če ne vsi oziroma 99%, ki so pri nas) je verjetno njihovih oziroma preko njih, ker imajo tam nemško "lizing/rent-a-car" firmo. Nekaj je prav njihovih, ki jih lahko nejameš, menda pa gre (tudi) tako da najdeš avto v Nemčiji, oni ga (s tvojim denarjem ali celo crypto) kupijo (za potrebe dajanja v najem brez DDV in seveda z nemškim DMV po nemški ceni, ki je že tako nekoliko nižja oziroma imaš več izbire tudi tistih starih par mesecev/testnih/salonskih), ti ga potem "najemaš", ko se ga naveličaš, pa ga prodajo in ti najdejo drugega ali pa vrnejo preostali znesek. Od teh naša država sedaj ni pobrala praktično nič, ne DDV, ne DMV, še registracijo in zavarovanje so plačali v Nemčiji. Ko je moral na pol leta čez mejo, pa po možnosti še servis tam. Verjetno se je tudi marsikatera kazen (do katerih pri teh beštijah hitro pride) izgubila ali pa vsaj pik ni nihče pokasiral. Potem so tu seveda še vsi slovaški, češki, belgijski, itd., pa tudi čisto običajne tuje firme, ki se jim je bolj splačalo službena vozila kupit v tujini kot v slovenski podružnici.
Je pa malo več komplikacij, ker nečloma ne bi smel bit s takšnim avtom več kot 6m pri nas (verjetno v kosu), morajo potem vsake toliko čez mejo pa dokazovat da ni bil ves čas v slo.... Zdaj ko je bila kaka orng beštija na ta način skoraj pol cenejša kot nakup pri nas, vrjamem, da je bil interes za to večji, kot v primeru da bo sprejet nov DMV. Še vedno je potem razlika v DDV, ampak vprašanje če bo še dovolj privlačno (verjetno računajo na to da ne bo), glede na to da tak avto načeloma nikoli ni tvoj in da se moraš po možnosti ukvarjat z davčno, ki te lahko jaha za tistih 6m, itd..
Pa tudi pri kakšnem novem, ki se je že sedaj kupil pri nas, se bo vrjetno izbrala močnejša motorizacija (z dražjo registracijo, zavarovanjem, večjo porabo, itd.), ki je bil zdaj nenormalno dražja, čeprav v neto ceni ni bilo takšne razlike.
Po mojem sem do sedaj na slo tablicah videl edino kakšnega od Akrapoviča pa Špana, ostalo pa več ali manj tako kot praviš....
Točno to, zgrešena logika že od začetka. Za parkrat dražji avto so želeli pri nas namesto parkat več davka (sorazmerno s ceno pač) pobrati 100x več davka, na koncu od njih niso dobili nič oziroma v zelo malem procentu. Zdaj so šli malo v drugo skrajnost kar se DMVja tiče, ampak bomo videli, mogoče bo vsaj nekaj pametnega iz tega.Pač za avte, ki sem jih jaz gledal je osnovna cena v nemčiji pri 110k pri nas pa 157k... pa potem je seveda ves davek na vso dodatno opremo. Kolega je želel vzet SUVja od Maserattija, na slovaške tablice nekje 70k na slovenske nekje 140. Pa saj folk ni neumen, raje za isti dnar še enga za ženo vzamem.
Točno to, zgrešena logika že od začetka. Za parkrat dražji avto so želeli pri nas namesto parkat več davka (sorazmerno s ceno pač) pobrati 100x več davka, na koncu od njih niso dobili nič oziroma v zelo malem procentu. Zdaj so šli malo v drugo skrajnost kar se DMVja tiče, ampak bomo videli, mogoče bo vsaj nekaj pametnega iz tega.