Za legalno registracijo gor te recimo virtualna firma nekaj stane na leto, pa po možnosti še kakšne poti, itd. Pri razliki 5 jurjev se vprašaš ali se ti splača zajeb..., da ne govorimo o tveganju, da te davčna ali pa kdo drug obišče. Za razliko 30.000 ali več jurjev se zadeva spremeni. In točno to dokazuje trenutno stanje. Sam ne vidim normalnih vozil s šestvaljniki, kjer pride dmvja za par jurjev na tujih tablicah, tenveč so praktično čisto vse mrcine z dmvjem 20.000+ EUR.DDV na luksuzne ne bo prav nič!!! v blagajni. Trenutni nemški DDV je 16%, naš kupec ga plača tam če je vozilo staro več kot 6 mesecev (tam registrirano) ALI ima prevoženih več kot 6.000 km! In sedaj pričakujete, da bo slovenac, ki je do sedaj vozil BL tablico plačal 22% DDV. Dajte se no nehat smešit..
Še tebe vprašam: pokaži mi dizel Mečko s šestvaljnikom na tuje tablice. Hvala.ti ki imajo, še bolj cenkajo. se še bolj znajdejo, še več prišparajo...to kar si napisal je raja ki zadane na lotu pa itak potem ne ve kaj z denarjem in kako z denarjem, Poletijo evri skoz okno prej kot so ga pa dobili.
A si že našel tisti 540d na tuje tablice? Koliko vozil si pred DMVjem videl na tuje tablice?Jao, sta enih nebuloz nasrala (ja Mihija sem glihkar poslušal).
1. avtodom je četrti uvoženi doma že skoraj dve leti - in ja me rahlo boli, ker sem plačal 4.000 DMV, zdaj pa bi ga 3.000.
2. ni v planu nov uvoz, sem pa po enem vmesnem predlogu DMV kjer (še) ni bilo 40€/kW za ADje razmišljal o izvozu, povračilu dela že plačanega DMV in ponoven uvoz.
3. E4 so mašine z že vgrajenimi filtri prašnih delcev (no ne vse, da se ne boste vžgali) in ni nobene potrebe, da bi jih prepovedali, bi pa morala bit "eko kazen" primerna, da se ti nebi "splačalo" tak avto uvažat.
4: sad welcome to Maribor - centre of Snežič dynasty!
5: uvoz ni nobeno goljufanje, očitno pa ne veš kako slovenac brez firme v tujini povsem legalno vozi (svoj) avto na tuje tablice.
No vidiš. Si potrdil točno moje pisanje. Bedak bo plačal 150 jurjev, če gre čez s 100 jurji in par jurji za storitev.Trd si u božju mater! V MB je 90% vozil, ki bi stala tukaj 100.000+€ na BL tablice!
Je pa res, da slovaki ne vozijo 540d, jim bolj X-i pa ML-ji, pa porši dišijo.
Pred DMV (sedanjim, oz. starim) so bili sedanji lastniki "premij" še v plenicah.
Točno to pišem. In zato se zna zgoditi, da bo izplen celo večji, saj bo ddv se plačal tukaj.Dizel mečke ravno ne, jih po ljubljani srečam kar nekaj, večina na SIG tablicah razni S65, SQ7, kak lambo, porš, itd.. Še testni 760i, ki so ga vozili novinarji, je bil na čeških. Če te zanima konkreten primerek in njegovo razmišljanje, pa lahko malo zaviješ na bmwslo forum, čeprav ima una tema že enih 1500 strani, je blo pa zabavno nekaj časa brat.
Je pa pri tem kar nekaj zafrkancije in omejitev, tako da vrjamem, da se bo z novim DMV marsikater takšen raje registriral pri nas, ker se pač ne bo imelo več smisla s tem ukvarjat (sploh če imaš avto več kot pol leta pri nas).
Je pa pri tem kar nekaj zafrkancije in omejitev, tako da vrjamem, da se bo z novim DMV marsikater takšen raje registriral pri nas, ker se pač ne bo imelo več smisla s tem ukvarjat (sploh če imaš avto več kot pol leta pri nas).