Novi DMV

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.444
425
83
Pravilno bi bilo: marginalci (motoristi, avtodomarji) zalagajo mainstreamarje (v cliotih in panamerah).
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
ta zakon je enostavno populističen in kakor obrneš tudi škodljiv za državo in vse nas. nekje bo treba to razliko nadomestiti. in bolj verjamem številki glede izpada pobranega davka ZPS kot pa vladi.
verjetno se strinjamo, da prejšnja obdavčitev ni bila ok, ker je bila zasnovana na vrednosti vozila. Ne morejo pa sedaj zagovarjati da je to "ekološki" zakon, ker je razlika med starimi emisijskimi standardi enostavno premajhna v primerjavi z novimi.
Poleg tega so v zakon uvrstili amortizacijo rabljenim vozilom glede na starost?! WTF-dejansko je zakon usmerjen k sivim uvoznikom, da ne bi več goljufali pri uvozu šodra v SLO. ampak tisti, ki je sedaj goljufal, bo tudi še naprej.

moj predlog bi bil, da se se malusi za stare € norme dvignejo X2 in da se doda dodatna postavka za maso vozila (po francoskem predlogu)-za vsa vozila težja od npr. 1800kg doda neka vrednost-na ta način se obdavči precej nepotrebnih SUV/prevelikih kombijev itd. poleg tega bi se ta del upošteval tudi pri el.vozilih.

Luksuznih vozil pa je premalo, da bi na račun tega kdorkoli kaj profitiral.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.722
113
kak izpad? potrošnjo javno ZNIŽAT...pa čike še nabit gor 500% davka. pa gorivo dvignit za 10% pa idej mnogo, tam na vladi imajo verjetno prave kreativne time, kje vse spipat raji denar. na suho.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
DDV na luksuzne ne bo prav nič!!! v blagajni. Trenutni nemški DDV je 16%, naš kupec ga plača tam če je vozilo staro več kot 6 mesecev (tam registrirano) ALI ima prevoženih več kot 6.000 km! In sedaj pričakujete, da bo slovenac, ki je do sedaj vozil BL tablico plačal 22% DDV. Dajte se no nehat smešit.

Novi DMV je kontra ekološko in razvojno naravnan - pika stop.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Moje vprašanje je, zakaj je sploh potrebno vozila dodatno obdavčit. Pred DMVjem nam res ni bilo za živeti, a ne?
Pač daš minimalno eko normo, da ne postaneš smetišče Evrope in to je to.
Sam enostavno ne morem verjeti, da ovce same želijo striženje in kdorkoli misli, da bo zaradi tega manj davka drugje, se samo nasmejim. Svinjam nikoli ni dovolj. Me zanima, kakšen je neto učinek, če upoštevaš še koliko ljudi dela to brezvezno delo in bi lahko delali druge zadeve ali pa enostavno se zmanjša državni aparat.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
DDV na luksuzne ne bo prav nič!!! v blagajni. Trenutni nemški DDV je 16%, naš kupec ga plača tam če je vozilo staro več kot 6 mesecev (tam registrirano) ALI ima prevoženih več kot 6.000 km! In sedaj pričakujete, da bo slovenac, ki je do sedaj vozil BL tablico plačal 22% DDV. Dajte se no nehat smešit..
Za legalno registracijo gor te recimo virtualna firma nekaj stane na leto, pa po možnosti še kakšne poti, itd. Pri razliki 5 jurjev se vprašaš ali se ti splača zajeb..., da ne govorimo o tveganju, da te davčna ali pa kdo drug obišče. Za razliko 30.000 ali več jurjev se zadeva spremeni. In točno to dokazuje trenutno stanje. Sam ne vidim normalnih vozil s šestvaljniki, kjer pride dmvja za par jurjev na tujih tablicah, tenveč so praktično čisto vse mrcine z dmvjem 20.000+ EUR.
 
  • Haha
Reactions: jonny77

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Moraš se ti še naučit kako se državo goljufa. ;)

To so amaterji, ki se vozijo na svojo slovaško firmo. :cool:

Pa sploh ne gre več za to, ker je tu novi super ugodni DMV - kupiš "rabljeno zverino" (6 mesecev ali 6Tkm) plačaš nemški DDV = 16% (trenutno do novega leta, potem spet 19%) in tukaj par stotakov DMV. Ne se čudit, če se bo čudežno zadnji teden decembra pripeljalo več zverin v SLO.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.722
113
mcgiverja pač zdaj mantra avtodom, ker bi ga tudi zelel v tujini kupit, pri nas so pač predragi Vsak gleda svoje koristi in to je to. Katerih je več tisto bo prevladalo. Euro 4 bi se prepovedal uvoz in to je to, Euro 5 pa neka taksa, euro 6 pa free.. in to se revidira vsake 3 leta.... se potem euro 5 prepove in tako dalje... potem imaš vedno čistejša vozila v državi, kljub uvozu..
Sicer pa EU in skupni trg je vedno večja farsa.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Glej, mi pokažeš enega BMWja 540d na tujih tablicah?

To kar si pa napisal, pa ni nobeno goljufanje, temveč normalen uvoz rabljenega vozila. In ja, se najdejo osebe, ki se to grejo pri 200.000 vrednem vozilu, ampak verjemi, da večina, ki da 200.000 za vozilo, ima pametnejše delo, kot pa se s tem zajeb... Predvsem zato, ker v tem času, ko se s tem ukvarja, lahko zasluži bistveno več, kot pa prišpara.

PS: fajn a, ko si ti postal z avtodomom za 10 jurjev TAJKUN?
 
Nazadnje urejeno:

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.722
113
ti ki imajo, še bolj cenkajo. se še bolj znajdejo, še več prišparajo...to kar si napisal je raja ki zadane na lotu pa itak potem ne ve kaj z denarjem in kako z denarjem, Poletijo evri skoz okno prej kot so ga pa dobili.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
ti ki imajo, še bolj cenkajo. se še bolj znajdejo, še več prišparajo...to kar si napisal je raja ki zadane na lotu pa itak potem ne ve kaj z denarjem in kako z denarjem, Poletijo evri skoz okno prej kot so ga pa dobili.
Še tebe vprašam: pokaži mi dizel Mečko s šestvaljnikom na tuje tablice. Hvala.
Ali pa pred dmv “luksuzna vozila” na tuje tablice.

PS: vsak se cenka, tudi raja pri Cliu za 11.000.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Jao, sta enih nebuloz nasrala (ja Mihija sem glihkar poslušal).
1. avtodom je četrti uvoženi doma že skoraj dve leti - in ja me rahlo boli, ker sem plačal 4.000 DMV, zdaj pa bi ga 3.000.
2. ni v planu nov uvoz, sem pa po enem vmesnem predlogu DMV kjer (še) ni bilo 40€/kW za ADje razmišljal o izvozu, povračilu dela že plačanega DMV in ponoven uvoz.
3. E4 so mašine z že vgrajenimi filtri prašnih delcev (no ne vse, da se ne boste vžgali) in ni nobene potrebe, da bi jih prepovedali, bi pa morala bit "eko kazen" primerna, da se ti nebi "splačalo" tak avto uvažat.
4: sad welcome to Maribor - centre of Snežič dynasty!
5: uvoz ni nobeno goljufanje, očitno pa ne veš kako slovenac brez firme v tujini povsem legalno vozi (svoj) avto na tuje tablice. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: turbobitch

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
1. Davek ni logična zahteva za tistega, ki ga plača. Pravzaprav ni za nikogar. Je davek. Ne obstaja neke super duper eko logike v njem. Skupaj z ostalimi davki mora preprosto prinesti dovolj, da država lahko zapravlja.
2. Davek načeloma ne bi smel biti "maščevanje" države nad državljanom. Pri nas je pogosta logika: lumparij ne znamo odkriti, dajmo jih vsaj obdavčiti. Različne stopnje davka (npr. dohodnine) za različne zneske so navaden legaliziran državni kriminal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Jao, sta enih nebuloz nasrala (ja Mihija sem glihkar poslušal).
1. avtodom je četrti uvoženi doma že skoraj dve leti - in ja me rahlo boli, ker sem plačal 4.000 DMV, zdaj pa bi ga 3.000.
2. ni v planu nov uvoz, sem pa po enem vmesnem predlogu DMV kjer (še) ni bilo 40€/kW za ADje razmišljal o izvozu, povračilu dela že plačanega DMV in ponoven uvoz.
3. E4 so mašine z že vgrajenimi filtri prašnih delcev (no ne vse, da se ne boste vžgali) in ni nobene potrebe, da bi jih prepovedali, bi pa morala bit "eko kazen" primerna, da se ti nebi "splačalo" tak avto uvažat.
4: sad welcome to Maribor - centre of Snežič dynasty!
5: uvoz ni nobeno goljufanje, očitno pa ne veš kako slovenac brez firme v tujini povsem legalno vozi (svoj) avto na tuje tablice. ;)
A si že našel tisti 540d na tuje tablice? Koliko vozil si pred DMVjem videl na tuje tablice?

In sem že zgoraj napisal: IZJEME, ki se jim s tem pri neki normalni razliki da zaj..., vedno bodo (možno, da jih je v vaših koncih več), ko pa ta razlika pride do polovice apartmaja na morju, pa postane to izogibanje PREVLADUJOČE. Bo šlo?

Važno pri tem pa je, da jaz nimam pojma, ti pa vse veš, ni tema nov DMV. A ne?
 
  • Všeč mi je
Reactions: R0KY

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Trd si u božju mater! V MB je 90% vozil, ki bi stala tukaj 100.000+€ na BL tablice!
Je pa res, da slovaki ne vozijo 540d, jim bolj X-i pa ML-ji, pa porši dišijo.

Pred DMV (sedanjim, oz. starim) so bili sedanji lastniki "premij" še v plenicah.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Trd si u božju mater! V MB je 90% vozil, ki bi stala tukaj 100.000+€ na BL tablice!
Je pa res, da slovaki ne vozijo 540d, jim bolj X-i pa ML-ji, pa porši dišijo.

Pred DMV (sedanjim, oz. starim) so bili sedanji lastniki "premij" še v plenicah.
No vidiš. Si potrdil točno moje pisanje. Bedak bo plačal 150 jurjev, če gre čez s 100 jurji in par jurji za storitev.
Shrani si tole, pa napiši čez 5 let, koliko teh bo na tuje tablice, če bo ta dmv obstal.

PS: naši pekarnarji imajo kup vozil, od tega sta dve mrcini na tuje tablice, dizel Mečke (pa ne 2 desetletji stare) za fotra in strice so pa kar na SLO tablicah. Čudno ne, da se enemu da zaje... za 2 svoja avta, za ostale 3 pa raje brezvezno skešira več, a ima očitno delujočo rešitev že vzpostavljeno in bi bil dodaten strošek minimalen.

Še to: dej te xe in ml, malo poglej, koliko dmvja pride zanje. Znaš biti presenečen, da zadeva zelo hitro naraste na 20 jurjev.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Dizel mečke ravno ne, jih po ljubljani srečam kar nekaj, večina na SIG tablicah razni S65, SQ7, kak lambo, porš, itd.. Še testni 760i, ki so ga vozili novinarji, je bil na čeških. Če te zanima konkreten primerek in njegovo razmišljanje, pa lahko malo zaviješ na bmwslo forum, čeprav ima una tema že enih 1500 strani, je blo pa zabavno nekaj časa brat.

Je pa pri tem kar nekaj zafrkancije in omejitev, tako da vrjamem, da se bo z novim DMV marsikater takšen raje registriral pri nas, ker se pač ne bo imelo več smisla s tem ukvarjat (sploh če imaš avto več kot pol leta pri nas).
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Dizel mečke ravno ne, jih po ljubljani srečam kar nekaj, večina na SIG tablicah razni S65, SQ7, kak lambo, porš, itd.. Še testni 760i, ki so ga vozili novinarji, je bil na čeških. Če te zanima konkreten primerek in njegovo razmišljanje, pa lahko malo zaviješ na bmwslo forum, čeprav ima una tema že enih 1500 strani, je blo pa zabavno nekaj časa brat.

Je pa pri tem kar nekaj zafrkancije in omejitev, tako da vrjamem, da se bo z novim DMV marsikater takšen raje registriral pri nas, ker se pač ne bo imelo več smisla s tem ukvarjat (sploh če imaš avto več kot pol leta pri nas).
Točno to pišem. In zato se zna zgoditi, da bo izplen celo večji, saj bo ddv se plačal tukaj.

Novinarskega pa ven pusti: so pač testna vozila iz druge države: a ni Opel včasih šibal testna vozila iz Madžarske, torej Corsa na madžarske tablice.
 
Nazadnje urejeno:

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.808
639
113
Je pa pri tem kar nekaj zafrkancije in omejitev, tako da vrjamem, da se bo z novim DMV marsikater takšen raje registriral pri nas, ker se pač ne bo imelo več smisla s tem ukvarjat (sploh če imaš avto več kot pol leta pri nas).

To sigurno, ampak neto učinek bo pa negativen. Minister Šircelj pravi, da so izračunali 39mio davka manj iz tega naslova v prihodnosti:

dmv.jpg


Torej, denarja iz tega naslova v proračunu bo manj in praktično bo vzpodbujeno uvažati starejše avtomobile, glede na to, da stopnja pada s starostjo avta. Če prav razumem.