DMV je strošek tistega, ki vozilo pripelje v državo.
nabavna cena vozila+stroški (prevozi/homologacije/
davki)+marža=MPC vozila
stranka se dogovori ob naročilu vozila za nakupno ceno vozila=MPC-popust=končna cena vozila za kupca
Končna cena vozila je dogovorjen znesek za nakup. pogoji so določeni v pogodbi ob sklenitvi. kot je zgoraj napisal MacGiver je ponavadi vključena klavzula, da se lahko v določeni vrednosti spremeni cena (navzgor), v kolikor je razlog na katerega prodajalec nima vpliva (v tem primeru DMV). ampak lahko kupec v tem primeru odstopi od nakupa in se ara vrne.
sedaj pa če se spremenijo (znižajo) pogoji za izračun MPC vozila (v tem primeru DMV), pa je to v + tistemu, ki je vozilo pripeljal v SLO in je dolžan plačati DMV.
Kupec vozila bo vseeno dobil vozilo po dogovorjeni ceni, prodajalec pa bo imel večjo maržo=temu se reče enostavna matematika trgovine
No ta enostavna matematika trgovine pa na balkanu potem ne drži vode, ker se najdejo voluharji, ki nato želijo naknadno znižati že vnaprej dogovorjeno ceno vozila. In če bi zgoraj počasi prebral 2x napisano, bi razumel, da ker je konkurenca v tem biznisu velika, so tudi trgovci pripravljeni požreti marsikaj, samo da je na koncu "stranka" zadovoljna. Tako da kompanjona, ki kupuje avto mirne volje pošlješ v križarsko vojno po svoji občini
v lov za najnižjo možno ceno.
veracoche pri spremembi DDV je bilo prehodno obdobje in so veljale drugačna določila glede na to kdaj ej bila storitev oz. prodaja izvedena, tako da si verjetno vozilo kupil po eni od izjem in s tem pridobil možnost nakupa vozila po nižji stopnji.