Nova Toyota RAV4

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Jaz imam v bloku v garaži lastniški parkirni prostor, ne morem si pa od nikoder in nikamor speljati elektrike, da bi šla na števec od stanovanja. No go. Poleg tega, če bi to teoretično nekako šlo, bi potem imel še težavo, da bi mi lahko kradli elektriko.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
So že na trgu rešitve za blokovce, identifikacija in odklep s kartico, avtomatska delitev računa za elektriko po porabi. Tehnika vse reši, največji problemi pa ostajajo v glavah ljudi ...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Praktično ni nobene težave povezati dva povsem ločeno postavljena števca (ta ta nova z daljinskim odčitavanjem) na eno odjemno mesto, AMPAK potem se kasira precej manj na račun prispevkov in davkov. ;)

Generik a za zaklenjeno omarico z vtičnico pa še nisi slišal? Pa če bi vezal na stanovanje itak daš varovalko v stanovanju in jo pač ven vržeš ko ne rabiš.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Praktično ni nobene težave povezati dva povsem ločeno postavljena števca (ta ta nova z daljinskim odčitavanjem) na eno odjemno mesto, AMPAK potem se kasira precej manj na račun prispevkov in davkov. ;)

Generik a za zaklenjeno omarico z vtičnico pa še nisi slišal? Pa če bi vezal na stanovanje itak daš varovalko v stanovanju in jo pač ven vržeš ko ne rabiš.

Marsikaj še nisem slišal, ker nisem rabil. :) Drugače pa ja, elektrika se v našem bloku obračunava z daljinskim odčitavanjem. Vseeno bi moral čez beton od ne vem kje vlečti elektriko, kar pa je vprašanje če je tak poseg sploh dovoljen.
Zaenkrat govorimo o fiktivnem problemu, ker v nekem normalnem času ne mislimo imeti plug-in hibrida... ali pa mogoče?! To bom pa videl čez mesec ali dva, kako bo nova rutina in če bo potreben dodaten avto - imamo doma manjše spremembe ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Praktično ni nobene težave povezati dva povsem ločeno postavljena števca (ta ta nova z daljinskim odčitavanjem) na eno odjemno mesto, AMPAK potem se kasira precej manj na račun prispevkov in davkov. ;)

Generik a za zaklenjeno omarico z vtičnico pa še nisi slišal? Pa če bi vezal na stanovanje itak daš varovalko v stanovanju in jo pač ven vržeš ko ne rabiš.

Ja bogi električarji, bodo še bankrotirali, pa bo zmanjkalo za filat TEŠ6. :eek:

Drugače pa sistem deluje tako, da samo računsko povezuje stroške, fizično drati gredo samo na eno odjemno mesto / števec.
Seveda je ideja, da se vse električiste v bloku pajsne k samo enemu ponudniku štroma, ki ponuja ta sistem. Kdor pride prej, prej melje. ;)
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Jaz govorim o drugačnem sistemu. Imaš recimo doma in na vikendu (50 km stran) dva priključka na isto osebo in ju oba vodiš kot eno odjemno mesto - poraba pa se sešteva od dveh števcev. Praktično je to možno, teoretično pa svetlobna leta oddaljeno.
Še najlažje to primerjamo z mobilno telefonijo, kjer se tvoji "impulzi" prenašajo z različnih lokacij na eno samo številko v centrali. ;)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
To je verjetno možno, ampak verjetno ti tudi 2x fiksna mesečna postavka za priključno moč ne uide (13> € ), ker dejansko imaš razpoložljivo moč doma in na polnilnici hkrati.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.193
6.747
113
kaj je fora teh moose testov? Mislim, a imajo kako praktično vrednost ali je samo za merjenje dolžine nečesa...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Problem je že da 99% folka ne bi zmoglo takega manevra, kar pomeni da je test teoretičen. Sicer z dobrim namenom, ampak teoretičen.

Isto, kot so obvezno začeli tlačiti ABS zavore v avte, ker so kao vodljivi med zaviranjem. Ja, za folk, ki redno vadi manevre. Za 99% navadnega pa same shit, kot navadne zavore, ker preprosto zmrznejo in prav niče ne vodijo avta iz krizne situacije med samim zaviranjem.

Bi pa vseeno bilo prav, da Toyota zadeve zrihta. Sploh, če se jih da uštimat že z programskimi spremembami sistema ESP.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Poleg tega v tem testu ne zavirajo, kar ni naravna reakcija voznika. Je pa res, da je razika res velika.
Ampak: se zgodi tudi boljšim. Sem imel izkušnje že s par SUVi na dveh (ali celo enem kolesu), ko so bili od zunaj ziher, da bo šlo na streho. Na žalost ni bilo dokumentirano (razen v enem primeru, ki je bil tudi objavljen v AM (pa še na tej fotki sem avto v bistvu že spravil nazj na tla, je bil malo pred tem bolj dvignjen).
1568496659680.png
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.951
6.845
113
pri taščici
Pr yoti vidim precej.mehkejse (terensko) vzmetenje kot kaskaju in sorentu.
Posledično....
Se pa strinjam, da tole izvesti na slo asfaltu ne bo enostavno za navadne smrtnike. Mogoče je na našem asfaltu (sama jama press) v tem primeru bolje yota kot kaskaj.