Nova Toyota RAV4

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Pojebe kodiak karavane s svojo grdoto, zagotovo. Že hišne...octavia in superb sta pravi lepotici napram k.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.596
113
ker so škode itak po spisku vse grde te bom drugače vprašal, ker očitno ne razumeš začetnega vprašanja, torej kakšne so prednosti suvov...

kateri je bolj prostoren pri praktično enaki dolžini, kodiaq ali octavia? pravilen odgovor je kodiaq, ampak po alterjevsko so suvi pač brezvezni v vseh pogledih
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Prednost je, da lahko 40 letni "invalidi" lažje zlezejo noter. Mladost ko si lahko kar tako skočil v formulo kot je npr Škoda Octavija je minila in zdaj to ne gre več kar tako.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
ker so škode itak po spisku vse grde te bom drugače vprašal, ker očitno ne razumeš začetnega vprašanja, torej kakšne so prednosti suvov...

kateri je bolj prostoren pri praktično enaki dolžini, kodiaq ali octavia? pravilen odgovor je kodiaq, ampak po alterjevsko so suvi pač brezvezni v vseh pogledih

Prednosti: sedi se višje (za tiste, ki to potrebujejo, torej predvsem športno neaktivni ljudje 50+ (kompenzacija za nešportno življenje je torej nakup športnega terenca) in ljudje s težavami - bolečinami v hrbtenici), za nekatere tudi izgled. Začelo se je s tem, da je kaškaj baby cayenne, to je verjeno vsem kupcem SUV ostalo v podzavesti.

Slabost: večja poraba, večja masa, posledično večja obraba sklopov podvozja, dražje gume, slabša lega na cesti, slabše udobje, itd.

Pojeb z grdoto je turn off dejavnik za kupce, vseeno kako prostoren je avto. Če bi bil kriterij samo prostornost, bi se vsi vozili okrog s kombiji, pa se ne. Pravilno vprašanje je, kdo sploh potrebuje toliko velik avto, kot je kodiak. Kdo potrebuje mestnega terenca? Nihče, samo trendy so in zato se prodajajo.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Sterotipe? Voziš SUV? ;)

Edit: sam sicer vozim dva enoprostorca (zaradi mulcev in potrebe po prostoru, ne zaradi višjega sedenja), prej večinoma karavane in po testnih vožnjah z nekaj različnimi SUV in nekajkratni vožnji službenih kodiakov (imamo dva, sicer bolj osnovno opremljena) pač ne razumem fascinacije nad tem tipom avtomobila. Pač vsakemu svoje, ampak očitno obstaja trg za njih. Tako kot za električni MTB... vse lepo in prav, ampak še vedno se to zdi rešitev predvsem za generacijo 60+, tako kot SUV.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

tomi

Guru
1. sep 2007
18.650
9.861
113
40
MB
Sterotipe? Voziš SUV? ;)

Edit: sam sicer vozim dva enoprostorca (zaradi mulcev in potrebe po prostoru, ne zaradi višjega sedenja), prej večinoma karavane in po testnih vožnjah z nekaj različnimi SUV in nekajkratni vožnji službenih kodiakov (imamo dva, sicer bolj osnovno opremljena) pač ne razumem fascinacije nad tem tipom avtomobila. Pač vsakemu svoje, ampak očitno obstaja trg za njih. Tako kot za električni MTB... vse lepo in prav, ampak še vedno se to zdi rešitev predvsem za generacijo 60+, tako kot SUV.

Tako kot v kodiaqih kot elektricnih mtbjih je ogromno mladih, ker jim zgleda pac to odgovarja, zakaj je nepomembno.

So te pa verjetno pozabli vprasat za
Mnenje
 
  • Všeč mi je
Reactions: jekleni

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Pustimo milenijce... sem očitno generacija, ki je ravno vmes, torej ne toliko mlad, da bi odrastel sedaj sredi SUV hypa in ne tako star, da bi ga potreboval.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.195
6.748
113
Hitro bral vmes ko sem delal se pet drugih zadev zraven. Jbg. :)

Jabe dejansko si nastela 2 plusa. Visoko sedenje pa da das tri otroke zadaj.
Minusi so pa obicajno slabse performanse, slabsa lega na cesti, vecja poraba goriva, manj placa ob parkiranju..

Vsaj 4. Tudi pripenjanje otrok, ce to delas večkrat dnevno je pomembno in tudi kufer ima pri krajši dolžini enako velik ali večji dostikrat. Parkiranje pa tudi jaz ne razumem zakaj bi bilo težje. V višino ni parkplac za osebne avtomobile omejen, v dolžino pa skoraj zmeraj
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.596
113
Pojeb z grdoto je turn off dejavnik za kupce, vseeno kako prostoren je avto.

Spomnim se, da je bila čakalna doba na kodiaqa več kot leto. Torej tvoja o turn off dejavnikih očitno ne drži.

Pravilno vprašanje je, kdo sploh potrebuje toliko velik avto, kot je kodiak.

Kodiaq je mersko pravzaprav povprečen avto. Velik je kot octavia ali opel astra. Je pa seveda visok. In to marsikomu odgovarja. Prostornost pa sploh.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Slabo planiranje tovarne glede proizvodnje oz. slaba odzivnost na večje povpraševanje verjetno ni merilno za to ali je avto dober, ali pač?

Kakorkoli, tema je o RAV4, ki bi jo še jaz imel (prejšnjo generacijo). Pred kratkim je bila med kandidati za nakup, a sem se tedaj odločil za drug tip avta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Dualis in koliko

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Po evropskih cestah se vozi kamuflirana Plug-in verzija hibrida:

Glede na CO2 cilje v EU, je pričakovati da bo taka izvedenka na voljo naslednje leto. Pričakovati je pa da bo doseg na baterijo minimalen, da bo še zadostil 50g CO2 po WLTP, to bo pa po mojem tam ranga realnih 40 km (ali 50 km po WLTP). Na koncu je itak vse odvisno od cene, če ga uspejo ponudit za nekih 4-5k € doplačila glede na navadnega, potem imajo zmagovalca.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krava

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
50 km dometa je za 80% folka čisto dovolj za kuća-poso-kuća. Vprašanje je samo cene in kaj poleg cene je še "cena" plugina - npr. koliko manjši prtljažnik.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ma za celo srednjo evropo. Za slovenijo 50 posto folka naredi 10 km dnevno max. Na vaseh, kjer so glavni kupci passata tdi, pa 200 m, bajta gostilna bajta, za ostalo je pa Zetor.:p
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Domet v PHEV pomeni bolj kot ne samo cenovno in okoljsko računico, je nekaj tudi na sami vožnji v EV, ampak ne toliko ker ponavadi imajo PHEV omejeno moč v EV. Če je že tak "mehak" PHEV je pa glede stroškovnega vidika najbolje vsak dan pokurit celo baterijo, ne glede na to koliko je že pač velika.

Torej manjša kot je baterija, manjše bo doplačilo pri nakupu avta in največ izkoristka bo iz te baterije. Če je dometa 40 km in vsak dan narediš teh 40 km je to letno 14.000 km, kar ni malo. Bolj realno je pa da glede na delovnik, praznike, dopust... od tega izkoristiš nekje 10.000 km. Takole čez palec to pomeni nekih 600€ prihranka goriva letno.

Tisti ki ima večje ambicije s samo električnim dosegom, bo prej ali slej prišel do zaključka da PHEV ni zanj, ampak si želi pravi električni avto.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Meni bi kakšen priključni hibrid za dnevne prčkarije prišel zelo prav, samo ga nimam kje filat. Blok pa te fore...
Je sicer v radiju 500m vstran polnilnica, samo to meni že predstavlja oviro, ker mi ni na "komot" kot imam sedaj.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
To pa itak, brez domačega polnjenja nima smisla. Na javnih polnilnicah so pa PHEV itak nezaželeni.

Z boljšanjem baterij bomo pa prišli do tega da bo lahko v vsakem hibridu ena 4-6 kWh baterija, potem se bo pa uporabnik sam odločil ali ga polnil ali ne. Ampak ko bomo prišli do tam bodo to itak uporabniki, ki nimajo kje polnit, tako da bo ta dodatna baterije bolj kot ne samo zato, da bo CO2 na papirju nižji.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pride tudi infrastruktura. V nordijskih državah je že 25 let nazaj bilo standard, da imajo električne vtičnice na parkiriščih tudi pred bloki.
Pa takrat ni bilo zaradi električnih vozil, temveč zaradi električnih grelcev bloka motorja.
Skratka, za vsak problem se rešitev najde. Električna vtičnica na parkirnih mestih ni space shuttle. ;)