Nova Škoda Superb

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:


Naslednjič raje glej, da dobiš enega z lane asistom, pa to sprobaj. Doslej daleč najboljši, kar sem jih uporabljal.

Je boljši kot od Leona, sem dobil precej cukajoč občutek ko je popravljal smer.
V nastavitvah moraš imeti vključen Adaptive Lane Guidance, sicer te meče po celem voznem pasu (od ene črte do druge). In takrat je precej čuden občutek. S tem vključenim pa lepo drži sredino pasu.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ni možno
wink-1.gif
. Se vozim v precej avtomobilih in imam ''naštelane'' tolerance.
V C5 nisem imel tega občutka. Razumem razliko med mehkim podvozjem in morsko boleznijo
grin1.gif
.
Najhuje pa je bilo, ko je bila grbina na sredi ovinka. Zadeva ni zgolj neprijetna, temveč tudi nevarna.
confused-1.gif
Avto namreč zaradi plavanja delno izgubi stik s podlago in zdrsne.
Bom pa šel v kratkem spet na tesno vožnjo in se bom temu še malo bolj detaljno posvetil.
grin1.gif

Morda bo tako kot z novim Twingom, ko sem le jaz čutil, kot da je motor nekje svoja enota in ne eno z avtom. Sem šel potem malo gledat po testih in noben ni tega opazil. Ampak še vedno ostajam pri tem mnenju.
Danes sem se še enkrat posvetil Comfort načinu pri nastavljivem podvozju na DRUGEM avtomobilu, tako da je možnost napake izločena.
Moje mnenje je nespremenjeno: zadeva je nesprejemljiva. Sem pa tokrat natančno spremljal zadevo: kot omenjeno, luknje požira dobro, problem je nihanje avtomobila naprej/nazaj PO grbini oz. neravnini na cesti (torej ne po luknji). Po tem namreč avto še enkrat/dvakrat zaniha naprej/nazaj. Testira se lahko enostavno in sicer na večjem ležečem policaju, čez katerega greš z normalno hitrostjo. PO grbini bo avto še 2x občutno zanihal naprej/nazaj. Tega še nisem doživel pri nobenem avtomobilu z nastavljivim podvozjem. In kot omenjeno zadeva ni le neprijetna, temveč v primeru, da do tega pride v ovinku, tudi nevarna. Laično predvidevam, da so nekje zašuštrali v algoritmu ''umirjanja''.
Ob prvi priložnosti bom enako sprobal še na Passatu. Če tega tam ne bo občutiti, potem je lahko zraven ''politična odločitev'' VW.

PS: Ko sem lastnika povprašal glede DCCja v Comfort načinu je takoj sam povedal identično zaznavo. Njegova žena je bila pa še bolj slikovita
evil.gif
.
 
Nazadnje urejeno:

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ni možno
wink-1.gif
. Se vozim v precej avtomobilih in imam ''naštelane'' tolerance.
V C5 nisem imel tega občutka. Razumem razliko med mehkim podvozjem in morsko boleznijo
grin1.gif
.
Najhuje pa je bilo, ko je bila grbina na sredi ovinka. Zadeva ni zgolj neprijetna, temveč tudi nevarna.
confused-1.gif
Avto namreč zaradi plavanja delno izgubi stik s podlago in zdrsne.
Bom pa šel v kratkem spet na tesno vožnjo in se bom temu še malo bolj detaljno posvetil.
grin1.gif

Morda bo tako kot z novim Twingom, ko sem le jaz čutil, kot da je motor nekje svoja enota in ne eno z avtom. Sem šel potem malo gledat po testih in noben ni tega opazil. Ampak še vedno ostajam pri tem mnenju.
Danes sem se še enkrat posvetil Comfort načinu pri nastavljivem podvozju na DRUGEM avtomobilu, tako da je možnost napake izločena.
Moje mnenje je nespremenjeno: zadeva je nesprejemljiva. Sem pa tokrat natančno spremljal zadevo: kot omenjeno, luknje požira dobro, problem je nihanje avtomobila naprej/nazaj PO grbini oz. neravnini na cesti (torej ne po luknji). Po tem namreč avto še enkrat/dvakrat zaniha naprej/nazaj. Testira se lahko enostavno in sicer na večjem ležečem policaju, čez katerega greš z normalno hitrostjo. PO grbini bo avto še 2x občutno zanihal naprej/nazaj. Tega še nisem doživel pri nobenem avtomobilu z nastavljivim podvozjem. In kot omenjeno zadeva ni le neprijetna, temveč v primeru, da do tega pride v ovinku, tudi nevarna. Laično predvidevam, da so nekje zašuštrali v algoritmu ''umirjanja''.
Ob prvi priložnosti bom enako sprobal še na Passatu. Če tega tam ne bo občutiti, potem je lahko zraven ''politična odločitev'' VW.

PS: Ko sem lastnika povprašal glede DCCja v Comfort načinu je takoj sam povedal identično zaznavo. Njegova žena je bila pa še bolj slikovita
evil.gif
.
Kot lastnik passata prejšnje generacije opremljenem z DCC, lahko povem da je comfort način neuporaben. Avto se gunca kot pijan mornar, na ovinku, kjer povoziš nepravilnost na cesti, takoj zdrsne in otroci na zadnjih zicih kozlajo po 5 minutah....
Ne vem pa kakšen je sistem v novem passatu....
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.513
892
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ni možno
wink-1.gif
. Se vozim v precej avtomobilih in imam ''naštelane'' tolerance.
V C5 nisem imel tega občutka. Razumem razliko med mehkim podvozjem in morsko boleznijo
grin1.gif
.
Najhuje pa je bilo, ko je bila grbina na sredi ovinka. Zadeva ni zgolj neprijetna, temveč tudi nevarna.
confused-1.gif
Avto namreč zaradi plavanja delno izgubi stik s podlago in zdrsne.
Bom pa šel v kratkem spet na tesno vožnjo in se bom temu še malo bolj detaljno posvetil.
grin1.gif

Morda bo tako kot z novim Twingom, ko sem le jaz čutil, kot da je motor nekje svoja enota in ne eno z avtom. Sem šel potem malo gledat po testih in noben ni tega opazil. Ampak še vedno ostajam pri tem mnenju.
Danes sem se še enkrat posvetil Comfort načinu pri nastavljivem podvozju na DRUGEM avtomobilu, tako da je možnost napake izločena.
Moje mnenje je nespremenjeno: zadeva je nesprejemljiva. Sem pa tokrat natančno spremljal zadevo: kot omenjeno, luknje požira dobro, problem je nihanje avtomobila naprej/nazaj PO grbini oz. neravnini na cesti (torej ne po luknji). Po tem namreč avto še enkrat/dvakrat zaniha naprej/nazaj. Testira se lahko enostavno in sicer na večjem ležečem policaju, čez katerega greš z normalno hitrostjo. PO grbini bo avto še 2x občutno zanihal naprej/nazaj. Tega še nisem doživel pri nobenem avtomobilu z nastavljivim podvozjem. In kot omenjeno zadeva ni le neprijetna, temveč v primeru, da do tega pride v ovinku, tudi nevarna. Laično predvidevam, da so nekje zašuštrali v algoritmu ''umirjanja''.
Ob prvi priložnosti bom enako sprobal še na Passatu. Če tega tam ne bo občutiti, potem je lahko zraven ''politična odločitev'' VW.

PS: Ko sem lastnika povprašal glede DCCja v Comfort načinu je takoj sam povedal identično zaznavo. Njegova žena je bila pa še bolj slikovita
evil.gif
.

nevarna?
si torej avtomobil pripeljal v območje, kjer je že elektronika posegla vmes?

malo pretiravaš. Ali pa fejst.