nov električni avto,nasveti za nakup

masevc

Guru
2. sep 2007
3.526
894
113
Pred dobrim letom sem bil kar skeptik glede EV-jev , ko pa EV enkrat probaš , pa kot pravi darjan ne moreš ostat hladen , resda sem vozil sinovo tesla3 , no kljub temu sem se odločil za iX1 ,mi nekak bolj sede , ja je že naročen :) ,dobava , vsaj tako so mi zagotovili junij -julij 23.
Je pa res , da je tu gor 80% komentarjev uporabnikov , ki EV nikoli niso vozili ali vsaj testiral ,predlagam , najprej probaj potem pa...

l.p.D
Sem ga testiral in ni to to.. Res vam ne potegne, da se mi jebe za pospeske, ki stanejo +60tEUR.
Uzivajte v pospevanju.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.750
113
Pospeški so pomembni samo tistim, ki si kupijo EV, da so prvi v mestu. Veliki večini lastnikov so fajn prvi teden, potem jim pa dol visi za njih.
So druge zadeve, ki so prednosti EVjev, seveda pa odvisno od posameznika.
 
Nazadnje urejeno:

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.756
1.009
113
Majstri, oni ki se delate prepametne, takole bo: slejkoprej (ce se ne boste ze prej steglni) boste fural EV. Takrat bo pa oh in sploh. Jbg, tako bo, v dogledni prihodnosti. Pametovali vi ali ne... Wanna bet?
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: ales85

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.982
6.870
113
pri taščici
Pospeški so pomembni samo tistim, ki si kupijo EV, da so prvi v mestu. Veliki večini lastnikov so fajn prvi teden, potem jim pa dol visi za njih.
So druge zadeve, ki so prednosti EVjev, seveda pa odvisno od posameznika.
Ja, tistim kar niso sposobni prehiteti traktorja ki gre dobrih 30kmh na 90 omejitve kljub nekaj 100m proste ceste naproti, takim verjamem da ni pomemben pospesek.
Sem vceraj enega takega imel za ritjo. 3km, dokler se.mu nisem.umaknil na postajo. Prehitelo me je kar nekaj vozil kj so obupal nad sanjacem za.menoj.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
moj EV je na servisu, jaz pa dobil nadomestnega električarja: Bayon 1.0 T-GDI. S solidno dodatno opremo, fali mu edino radarski tempomat.

Opažanja.
1. potrebuje celo večnost, da se zagreje kabina, pri EV je to nekaj minut maximalno.
2. Človek stisne gas, mine trenutek, dva, potem pa šele potegne.
3. vožnja po AC zaradi hrupa motorja ni tako prijetna, kot z EV.
4. poraba pri 130kmh 6.4l oz 8€ na 100km

Ne vem no, ampak mene ICE ni prepričal, edina prednost je, da, če to potrebujem, natankam avto v 10min vs 20min, koliko potrebujem za EVja. S tem, da medtem ko "tankam" EV lahko skadim čik, ipd. Pri ICE pa prvo vtikam tisto ročko, potem pa se še drenjam na šalterju (tu sicer thumbs up za petrol, kjer z njihovo aplikacijo olajšajo to početje, ampak kot opažam na pumpah, skoraj nihče tega ne uporablja)

PS, kasneje še preverim točno porabo EVja na isti cesti, da bo karseda realna primerjava porabe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Ja kakšno? Saj je nekje tu tu z ioniqom...ne bi rekel, da je bistveno slabši avto? Glede na cene je novi dobrih 20k, nekje toliko, kot rabljen ioniq.

Na cilj bi prišel tudi s kolesom ali pa peš. Ampak jaz sem zagovornik filozofije, da je važna pot in ne cilj :)
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.895
6.057
113
moj EV je na servisu, jaz pa dobil nadomestnega električarja: Bayon 1.0 T-GDI. S solidno dodatno opremo, fali mu edino radarski tempomat.

Opažanja.
1. potrebuje celo večnost, da se zagreje kabina, pri EV je to nekaj minut maximalno.
2. Človek stisne gas, mine trenutek, dva, potem pa šele potegne.
3. vožnja po AC zaradi hrupa motorja ni tako prijetna, kot z EV.
4. poraba pri 130kmh 6.4l oz 8€ na 100km

Ne vem no, ampak mene ICE ni prepričal, edina prednost je, da, če to potrebujem, natankam avto v 10min vs 20min, koliko potrebujem za EVja. S tem, da medtem ko "tankam" EV lahko skadim čik, ipd. Pri ICE pa prvo vtikam tisto ročko, potem pa se še drenjam na šalterju (tu sicer thumbs up za petrol, kjer z njihovo aplikacijo olajšajo to početje, ampak kot opažam na pumpah, skoraj nihče tega ne uporablja)

PS, kasneje še preverim točno porabo EVja na isti cesti, da bo karseda realna primerjava porabe.
ICE tankaš 10 minut? No ne pretiravaj.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Tankanje je cca 4min, če se prav spomnim, potem pa še sledi drenjanje znotraj, da plačaš.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.750
113
Tankanje je cca 4min, če se prav spomnim, potem pa še sledi drenjanje znotraj, da plačaš.
Binarni imate očitno vedno tako srečo, da vam tisto, kar zagovarjate, kar zleti mimo (to, da čik kadiš je plus, ne), drugo stran pa vedno naletite na praktično nemogočo možnost. Jaz ne vem, kdaj sem čakal 6 minut na bencinski, da bi plačal.
Zraven pa predlagam, da še napišeš za koliko km “natankaš” v tistih 20ih minutah EV in za koliko v nategnjenih 10ih minutah za ICE.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in ales85

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Binarni imate očitno vedno tako srečo, da vam tisto, kar zagovarjate, kar zleti mimo (to, da čik kadiš je plus, ne), drugo stran pa vedno naletite na praktično nemogočo možnost. Jaz ne vem, kdaj sem čakal 6 minut na bencinski, da bi plačal.
Zraven pa predlagam, da še napišeš za koliko km “natankaš” v tistih 20ih minutah EV in za koliko v nategnjenih 10ih minutah za ICE.
S tem da na vsakem petrolu pri nas lahko plačaš v sekundi in ti še ven iz avta ni treba če tega nočeš. Rabiš samo mobilni telefon.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
ok, bom naslednjič pozoren, ko grem tankat mamin avto, koliko bo trajalo vse skupaj pa dopišem :)

ioniq v 20min za cca 200km poleti, oz pri temp nad 15 stopinj, pri tem ICE pa ne vem...za kaksnih 500? Ampak spet gledamo neke robne primere, ki niso v naši vsakdanji praksi.
 
  • Haha
Reactions: ales85

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.750
113
Drugače je pa eno drugo dejstvo. Če ti način uporabe omogoča, da EVja polniš praktično samo doma, je to kar nekaj časovnega prihranka in tudi prihranka v porabi, saj črtaš obiske polnilnic/črpalk.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan