nov električni avto,nasveti za nakup

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Točno tako. Vem da nisi bil ti, ampak nekateri so se precej usajali na influencerje in pralne stroje, ki so jih dobili zastonj. Popolnoma enak primer si ti. Kje je FURS majkejim?
Pomoje lahko narediš prijavo na furs. Saj kako bi vedeli da se to dogaja, če jim nihče ne sporoči. Bodi pro-aktiven.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.193
758
113
EU
Ja vozis pa se 3x drazje…pa izkusnja je veliko skabsa z ICE
Ptedvsem vozim hibrida, tako da pade že en kup kasneje napisanih argumentov za EV v vodo. In pa sem vozil električarje in ne morem verjeti kakšna neudobna jajca so to; ampak ok nisem še vozil ta večjih in najdražjih EV, tam je vsaj upam vožnja ceni primerna.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.436
542
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Moj sodelavc že eno leto čaka na ID3. Tudi njemu so prodali zgodbo da ima avto tak doseg, da se bo BP pripeljal iz Štajerske do Vira. Pa mu nočem veselja pobrat dokler se prvič ne bo podal na pot.
Tukaj je vprašanje ali ga napolniš do 80% ali do 100%. Službena ID4 ima polne domet blizu 400km, malo na pamet.
EV-jem je možno nastaviti do katerega % naj se napolni.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.858
-1.037
113
145 km SZ od Opatije
Pa ne samo to, taki tudi dobimo potne stroške, čeprav polnimo na stroške firme.

joj prejoj, kakšna nepoštenost, a?
Niti ne.
Pogled nekoga, ki ga e vozilo niti pod razno ne zanima (zaenkrat ne):
1. cena novega e vozila (ICE stane manj, razliko v gorivu pa dobiš noter v koliko letih?) - ja, pomemben faktor, nisem tipičen alterjevec, ki ima 50 k€ preveč
2. pospeški - me niti ne zanima, četudi so brutalni. Neuporabno (s svojim ICE še nikoli nisem bil v situaciji, da ne bi prehitel vozila pred mano)
3. končna me ne gane niti pri e niti pri ICE (itak se ne vozim več kot 150-160 po števcu - sem že plačal na AC zarad brzine, ne mislim ponavljat)
4. cena vozila, ko se baterija približa 10 letom (OK, tukaj pišem na pamet, ker še ni nekih pretiranih ozkušenj) - praktično proti nič, če bo baterija npr. 20k€ (domneva)
5. dosega ne bom ponovno ponavljal, Tesle so izjeme (tudi glede polnenja, ki ga imajo nekatere Tesle free - vse?)

Takole bom rekel, mogoče se komu zamerim: vozniki e vozil ste zaenkrat kot uporabniki Windows Viste - sej je lepo zgledala, pa veliko obetala, ampak ...

Tako da, ti sam polni v službi, vsaj jaz ti nisem fovš. Ne polnenja, ne vozila ...
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.750
113
Prej kot boste razumeli, da električna vozila niso primerna za vse in vsakogar, lažje bo. In to tako zagovornikom EVjev kot ICEjev.
Ampak ja, današnji svet deluje le binarno, vmes očitno ni možnosti, da bi razumeli en drugega.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.858
-1.037
113
145 km SZ od Opatije
Prej kot boste razumeli, da električna vozila niso primerna za vse in vsakogar, lažje bo. In to tako zagovornikom EVjev kot ICEjev.
Ampak ja, današnji svet deluje le binarno, vmes očitno ni možnosti, da bi razumeli en drugega.
Saj.
Zato pa sem sam zgoraj napisal, zakaj NE.
Ko se zgodba spremeni v bolj razumno smer, pol pa ne rečem da ne ...
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Pozabil si na opcijo, da kupiš EV vozilo rabljeno, kjer pa cene več niso tako ohoho zasoljene.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Res je ja, relativno je razlika nekje tu tu, če primerjaš novega. Ampak je pa razlika če je absolutno potem razlika le nekaj jurijov, ki jih na račun cenejše vožnje, dobiš hitreje not.

točka 4 je bila debuggana. Imaš tesle z več kot 10 let starimi baterijami in še vedno laufajo. Celotna baterija nikoli ne odpove, kvečjemu le kakšna celica, kar pa mojstri znajo popraviti. Strošek popravila je nekje tu tu z recimo menjavo motorja pri ICE (če ravno ne kupiš rabljenega)
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.526
894
113
Prej kot boste razumeli, da električna vozila niso primerna za vse in vsakogar, lažje bo. In to tako zagovornikom EVjev kot ICEjev.
Ampak ja, današnji svet deluje le binarno, vmes očitno ni možnosti, da bi razumeli en drugega.
Problem ev-jev je za mene cena in uporabnost.

ko bo na trgu avto tipa passat karavan na elektriko za normalno ceno, ga bom vzel.

Nisem pa tipicni uporabnik ev-ja, ki dela vec kot 30000 km na leto in odplacuje obrok lizinga s potnimi stroski.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Koliko imajo kapacitete po 10 letih?
Tesle? cca 8-10% degradacije.

Ampak niso leta tisto kar je vožno, ampak kilometrina oz število ciklov...nekdo ima lahko po 10 letih le 100k prevoženih, medtem ko nekdo tretji pa že preko pol mio.

PS, tesla modeli S iz tistega časa, torej tesle ki lahko rečemo da so 10 let stare, imajo/so imele 8let/neomejeno št kilometrov garancije na baterijo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
fyi, moja ima mojega starega Volta. Letnik 2013, s preko 280k prevoženih.

To je sicer plugin hibrid, ampak se ga vozi 99% časa na baterijo, ICE sila redko.

Baterija ima še vedno neto uporabne kapacitete 10.4kwh.
Bruto se je znižala na 14k, iz baje 18k kot nova. Ampak še vedno je dovolj bufferja, da je kljub starosti in kilometrini "vse kot novo".
 

mags

Fizikalc
11. nov 2020
206
98
28
Vedno je nekje izjema, jaz ne poznam nikogar, ki je ostal hladen, po testni vožnji EVja.
Pred dobrim letom sem bil kar skeptik glede EV-jev , ko pa EV enkrat probaš , pa kot pravi darjan ne moreš ostat hladen , resda sem vozil sinovo tesla3 , no kljub temu sem se odločil za iX1 ,mi nekak bolj sede , ja je že naročen :) ,dobava , vsaj tako so mi zagotovili junij -julij 23.
Je pa res , da je tu gor 80% komentarjev uporabnikov , ki EV nikoli niso vozili ali vsaj testiral ,predlagam , najprej probaj potem pa...

l.p.D
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji in darjan