nov električni avto,nasveti za nakup

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.969
6.589
113
Če je... Jaz sem to razumela kot joke. Lahko pa da je. In takrat je najbrz naredila enako, kot kadar v križišču zares takole bocno stoji en avto - nič.

manj faljeno, kot navigacija, ki sredi mosta rece, da zavij desno. Pa smo se jo tudi naucil kriticno uporabljati pa upostevat, kadar je koristna in ne zmeri.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.580
10.798
113
joke je kul ja, dokler avto sam ne gre reševat glede na ta "joke". ki potem to ni. To sem se vprašal.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Ne vem kaj bi reševal, slika je itak statična, avto se ne bliža vozečemu. Smešno je pač edino videt.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Malo off topic, ampak kar noro kakšne temperature danes, ko sem se vozil po mestu!
 

Priponke

  • 72f1bbd8-8d14-4ba8-8b7d-3d57be5d134c.jpeg
    72f1bbd8-8d14-4ba8-8b7d-3d57be5d134c.jpeg
    203 KB · Ogledi: 178

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
748
113
EU
Torej se zdaj gibamo pri ceni za citroën ë-C3 za 23.300 evrov minus subvencija 6500 evrov je 16.800 evrov in za ta denar dobiš:
  • elektromotor s 83 kW (113 KM)
  • 44 kWh LFP baterijo, neto 42,7 kWh,
  • do 320 kilometrov poti po WLTP (to verjetno pomeni max 200 realnih km)
  • na enosmernem toku elektronika omogoča polnjenje z močjo do 100 kW, takrat se avto iz 20 na 80 odstotkov napolni v manj kot pol ure
  • na izmeničnem toku je moč polniti z do 11 kW, kar v idealnih razmerah pomeni napolnitev v manj kot treh urah
  • največja hitrost 135 km/h,
  • pospešek z mesta do 100 km/h 11 sekund
  • v dolžino meri 401 cm, v širino ga je manj kot 1,8 metra, višina je pa z 1,57 metra
Potem je tu Cupra Born Bold za 34.998 evrov minus 6500 subvencije je 28,498 evrov
  • 150 kW
  • 58 kWh (bruto 62), Li-ion
  • 427 - 378 WLTP
  • DC 120kW 35min
  • AC 11kW 6h 15min
  • max 159km/h
  • 0-100km/h 7.3 sek
  • dolžina (mm) 4,324, širina (mm) 1,809, višina (mm) 1,540

Pri Dacii bodo morali zgleda resno razmisliti, kaj mislijo naresti pri Springu z njihovo ceno glede na to kar ponuja (kar res ni veliko).
 
  • Všeč mi je
Reactions: LarryClay in sad

kegelj

Fizikalc
30. apr 2012
407
98
28
citroën ë-C3
  • 44 kWh LFP baterijo, neto 42,7 kWh,
  • do 320 kilometrov poti po WLTP (to verjetno pomeni max 200 realnih km)
No, pretiravati pa ni treba. Da naredi tak avto 300 km mora imeti porabo 14 kWh/100 km, kar se mi zdi precej realno, vsekakor bolj kot 200 km, kjer bi moral imeti porabo preko 21 kWh/100 km.