Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Jah ni glih marketinški nateg. Je le par jurjev cenejši. Našedva sta pol leta nazaj kupila 2WD, ker pravega terenca že imamo. Se jima je bolj šlo za višino sedežev.
Kar me preseneča na tanovem, je poraba. Sicer je res "tašvohen" dizel, ampak poraba na relaciji pade tudi na 4,3l.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Jah ni glih marketinški nateg. Je le par jurjev cenejši. Našedva sta pol leta nazaj kupila 2WD, ker pravega terenca že imamo. Se jima je bolj šlo za višino sedežev.
Kar me preseneča na tanovem, je poraba. Sicer je res "tašvohen" dizel, ampak poraba na relaciji pade tudi na 4,3l.
Govoril sem o 2WD mode na 4WD vozilih. Za penziče so SUV samo z 2WD čisto ok!
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Auto mode in 2wd mode je ista stvar v večini primerov glede porabe, auto mode deluje tako da deluje v 2wd in samo v primeru zdrsa vklopi sklopko na zadnji osi. Torej v normalnih razmerah z normalno vožnjo se sklopka NIKOLI ne bo vklopila in torej voziš v 2WD, poraba pa bo tudi taka.
Kar poznam lastnikov raznih kaškajev, ikstrejlov in tudi sx4 je poraba enaka v opisanem normalnem režimu vožnje.
Skratka 2wd mode je samo marketinški nateg, nima nekega pomena saj tehnično deluje auto mode povsem enako s tem da zagotavlja še dodatno varnost če bi prišlo do potrebe po vklopu.
Citat:
Uporabnik map pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Auto mode in 2wd mode je ista stvar v večini primerov glede porabe, auto mode deluje tako da deluje v 2wd in samo v primeru zdrsa vklopi sklopko na zadnji osi. Torej v normalnih razmerah z normalno vožnjo se sklopka NIKOLI ne bo vklopila in torej voziš v 2WD, poraba pa bo tudi taka.
Kar poznam lastnikov raznih kaškajev, ikstrejlov in tudi sx4 je poraba enaka v opisanem normalnem režimu vožnje.
Skratka 2wd mode je samo marketinški nateg, nima nekega pomena saj tehnično deluje auto mode povsem enako s tem da zagotavlja še dodatno varnost če bi prišlo do potrebe po vklopu.
Ni čisto tako.
ponavadi je 2wd mod, da res dela en pogonski par, 4wd delata oba para z zaklenjenim sredinski diferencialom nekje v razmerju 50:50. Auto mode ni enak 2wd modu. V AUTO modu se sicer primarno poganja en kolesni par, vendar se nekje od 1 procenta do 5-7 procentov vedno prenaša na drugi kolesni par in to zaradi tega, da je olje v visko sklopki vedno na delavni temperaturi in lahko hipoma odreagira v situacijah kjer je potreba po 4 kolesnem pogonu. Je pa res, da je razlika v porabi zanemarljiva, prav tako v obrabi gum. IIn odvisno od izvedbe se ta avto mode kr pogosto vklaplja med vožnjo, posebej malo bolj dinamični tudi po suhi cesti.
Recimo primer delovanja 4 motion pri G7 (od cca 45 sekunde naprej)
https://www.youtube.com/watch?v=kXoloy0qZro