Neprilagojena hitrost !!

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Je že kdo v SLO videl policaja, da bi v semaforiziranem križišču kaznoval tiste, ki padajo v rdečo? Jaz ga še nisem!
Kolega - (stardec) je zapeljal kot sam trdi v rumeno, policaj s provido pa mu je zaračunal v rdečo. Posnetka mu na licu mesta ni hotel pokazat.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik hooger pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Ksz...

Na, nesposobneži so zopet kot razlog navedli "neprilagojena hitrost"...

Darwin strikes again

je šel po tvoje prepočasi?
crazy1.gif

Kaj misliš?
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.231
1.393
113
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:

Utripajoče zelene luči ni nikjer v svetu.
stupid-1.gif

Standard je: zelena, rumena, rdeča. To da folk vozi skozi rdečo nima veze z utripajočo zeleno. Isto sranje bi bilo, le obremenitev križišč je večja, nadzora nad njimi pa itak ni.
Utripajoča zelena je takoj za mejo v Celovcu. Ampak nima veze, če je zadeva dobra ni nobenih ovir, da bi tak sistem imeli še naprej. Zakaj bi se zgledovali po slabših.
Ti verjetno ne voziš skoz rdečo, zato ne pametuj o vzrokih, zakaj to uspeva nam drugim.
Obremenitev križišč haha. Ja pretočnost je večja, ker jih več zapelje v rumeno/rdečo.
Avtomatski sistemi so, vendar ti ne PREPREČUJEJO vožnje v rdečo, ampak jo samo sankcionirajo. Kar dopovej umrli voznici, da je imela prednost. Pri utripajoči zeleni si bil o tem, da se bo kmalu prižgala rdeča obveščen prej, zato si imel več časa, da varno ustaviš pri rumeni/rdeči.

Ko so ljudje videli utripajočo zeleno so dali gas do podna...
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Zdej pa tisti dajo gas do podna, ko vidijo rumeno. Se ti zdi to bojše?

In prej so prišli skoz križišče še pri zeleni, mogoče rumeni, sedaj pa zapeljejo v rdečo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Same shit. Kar je sedaj rumena, je prej bila utripajoča zelena. S tem da v medarodnih prometnih konvencijah, katerih podpisnik Republika Slovenija tudi je, utripajoča zelena ne obstaja. Kar nekaj ljudi, ki so jih hoteli oglobit na ta način, se je pritožilo ravno na ta detajl in jih je sodišče oprostilo prekrška. Tako to je.
To, da ljudje dajo gas do daske ob utripajoči zeleni, oz. sedaj rumeni, je pa drug problem in ga utripajoča zelena ne odpravlja, ker gre preprosto za isto sranje, drugo pakovanje.
Kle lahko reč popravi le disciplina, oz. discipliniranje z avtomatskimi sistemi za globljenje, oz. policaji na križiščih, druge varijante ni.

Ogo
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Same shit. Kar je sedaj rumena, je prej bila utripajoča zelena. S tem da v medarodnih prometnih konvencijah, katerih podpisnik Republika Slovenija tudi je, utripajoča zelena ne obstaja. Kar nekaj ljudi, ki so jih hoteli oglobit na ta način, se je pritožilo ravno na ta detajl in jih je sodišče oprostilo prekrška. Tako to je.
To, da ljudje dajo gas do daske ob utripajoči zeleni, oz. sedaj rumeni, je pa drug problem in ga utripajoča zelena ne odpravlja, ker gre preprosto za isto sranje, drugo pakovanje.
Kle lahko reč popravi le disciplina, oz. discipliniranje z avtomatskimi sistemi za globljenje, oz. policaji na križiščih, druge varijante ni.

Ogo
Prav nič ni "same shit" al pelješ skozi rumeno ali pa skozi rdečo, ko z druge strani že štartajo drugi.
Če tega ni v mednarodnih konvencijah, kako da UZ obstaja v Avstriji? Pa te konvencije UZ prepovedujejo? No rešitev je tudi v spremembi konvencij a ne?

Avtomatski sistemi za globljenje ne bi rešili prav nič, še najmanj pa življenje tisti voznici v MB, ko ji je rus pripeljal v rdečo. Če bi bil pa rus obveščen o prižigu rdeče ene 5 -10 sekund prej, bi pa gotovo ustavil.

Potrebujemo sistem, ki bi odvrnil voznike od vožnje v rdečo, ne pa da jih šele po storjenem prekršku in povzročeni nevarnosti oglobi. od trenutka ukinitve UZ dalje se je število tovrstnih prekrškov (in nevarnosti) najmanj podeseterilo.
Tisti voznici v MB nič ne bi pomagalo, če bi v križišču stal policaj z listkom v roki ali če skrita kamera, ki polni proračun nekje v bližini posnela njeno smrt. Če pa bi zelena utripala, bi pa bila danes ob še živa.

Država je utripajočo zeleno ukinila povsem premišljeno. Da bi povečalo število nesreč in prekrškov, saj od teh prav doblro služi. Nam pa meče pesek v oči z nekakšnimi mednarodnimi in nespremenljivimi konvencijami, katere pa takoj za mejo že ne veljajo.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.876
6.044
113
Citat:
Uporabnik hooger pravi:
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Sedaj mi pa naj eden razloži, po čem naj jaz predvidevam da bo sredi ovinka pesek na cesti. Sem mogoče jasnovidec?? Ne nisem, in potem tega ne morem predvidevat. Potem pa ko po predpisih prletim 50km/h na pesek sem pa jaz kriv, a ne?

500 voznikom pred teboj se to ne zgodi. 500 voznikom za teboj se to ne zgodi. Kdo je sedaj čuden (neprilagojen)? ti, ali ostalih 1000 voznikov?

Ja seveda ... v sloveniji je registriranih 50 miljonov mopedov Tomos APN 6s, zato se na določenih odsekih redno pelje 1000 na eno uro....... Pamet v glavo no!

Če dobo prbereš, sem na začetku navedel nekoga ki je nastranadal z mopedom na pesku. Redkokater avto zleti iz ceste zaradi peska, moped pa marsikater.
 
Nazadnje urejeno:

Ted

Guru
8. sep 2007
1.712
588
113
Glavni razlog te nesreče je situacija na mariborski "obvoznici", ki ni obvoznica ampak mestna vpadnica. In po tej mestni vpadnici se valiko kolone tovornjakov. Maribor že 5 let rabi pravo obvoznico, ki pa jo šele gradijo, ne pa da gre ves tranzitni (težki tovorni) promet skozi nakupovalna središča.
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
samo bluziš. utripajoča zelena luč nebi rešila problema. v mb tega ni že vsaj 10 let. pravzaprav že tak dolgo da sploh nevem če je kdaj bila. ta z tovornjakom je verjetno mislo da bo prišel skozi, pa ni. skozi rdečo je zapeljal povsem namerno. itak ti rumena gori vsaj 3-4s, če ne več. + tega gori rdeča še vsaj 2 sekunde preden se na drugem semaforju prižge rumena in zelena.
smirk-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik synthman pravi:Če bi bil pa rus obveščen o prižigu rdeče ene 5 -10 sekund prej, bi pa gotovo ustavil.
Vidim, da si bil sopotnik pri njemu, da tako dobro veš, kaj bi Rus naredil, če bi.... Če pa nisi bil, bi pa morda lahko šel h Danny-u šlogat. No, seveda pa obstaja še tretja možnost: da nakladaš kot pes teče. Ampak to je na Alterju itak standard že.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
samo bluziš. utripajoča zelena luč nebi rešila problema. v mb tega ni že vsaj 10 let. pravzaprav že tak dolgo da sploh nevem če je kdaj bila. ta z tovornjakom je verjetno mislo da bo prišel skozi, pa ni. skozi rdečo je zapeljal povsem namerno. itak ti rumena gori vsaj 3-4s, če ne več. + tega gori rdeča še vsaj 2 sekunde preden se na drugem semaforju prižge rumena in zelena.
smirk-1.gif
Če k tvojim sekundam prišteješ še 5-10 sekund časa, ko bi utripala zelena, dobiš popolnoma drugo sliko. Takrat bi Rus ob začetku utripanja bil dovolj daleč, da bi premislil in ustavil, pa tud če bi kritičnih 2-4 sekunde gledal proč, bi še vedno imel dovolj časa da ustavi.
Ženska je mrtva, če je Rus zapeljal namenoma ali ne, njo in svojce to nič ne briga. Ampak zanimivo, pred ukinitvijo UZ si vožnjo v rdečo videl res izjemoma, od trenutka ukinitve UZ pa to videvaš redno.
O vzrokih ne pametuj, saj praviš da ti ne zapelješ nikoli v rumeno in potemtakim ne moreš vedet, zakaj kdo zapelje. Jest pa vem, ker se mi to tud dogaja. In ne samo meni, ogromno drugim voznikom se tudi, pa se prej ni. Ne bom nesel vozniške nazaj, ne skrbi. In kriv je semafor, ne pa vozniki. In če bi UZ uvedli nazaj, bi vožnje v rdečo spet zreducirali vsaj na desetino tega, kar vidiš sedaj.

Če boš zdej okrivil voznika, tista ženska ne bo oživela. Ponovna uvedba UZ pa bi takšne nesreče preprečila.

Policaju je najlažje napisat neprilagojena hitrost, al pa izsiljevanje prednosti, in kaznovat voznika. Ampak pravi in globlji vzroki za to nesrečo tičijo v prepoznem obvestilu vozniku, kdaj se bo rdeča prižgala.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Policaju je najlažje napisat neprilagojena hitrost, al pa izsiljevanje prednosti, in kaznovat voznika. Ampak pravi in globlji vzroki za to nesrečo tičijo v prepoznem obvestilu vozniku, kdaj se bo rdeča prižgala.
Brez zamere ampak:
1.) Rumena gori nekaj sekund.
2.) Ko se prižge rdeča, običajno traja par sekund, da se prižge zelena na drugi strani.
Torej je tip imel VSAJ 5 sekund na voljo, da ustavi. In glede na to, da ni Slovenec in ga to, da ni UZ ni moglo zmotit, potem verjetno približno vemo kdo je kriv. Zakaj je pa to naredil, pa verjetno lahko pove sam: morda si je prižigal čik, štimal muziko ali pa celo namerno šel v rdečo, češ saj se bo izšlo. Bluzit tukaj kaj bi bilo, če bi bilo je pa nesmiselno. Sploh pa predpostavljat, da bi Rus nekaj naredil, če bi bila UZ. Morda bi ga pa to čisto zmedlo, bi pritisnil na zavore do konca, tovornjak bi zaneslo na drugi pas, kjer bi speštal 3 vozila.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Policaju je najlažje napisat neprilagojena hitrost, al pa izsiljevanje prednosti, in kaznovat voznika. Ampak pravi in globlji vzroki za to nesrečo tičijo v prepoznem obvestilu vozniku, kdaj se bo rdeča prižgala.
Brez zamere ampak:
1.) Rumena gori nekaj sekund.
2.) Ko se prižge rdeča, običajno traja par sekund, da se prižge zelena na drugi strani.
Torej je tip imel VSAJ 5 sekund na voljo, da ustavi. In glede na to, da ni Slovenec in ga to, da ni UZ ni moglo zmotit, potem verjetno približno vemo kdo je kriv. Zakaj je pa to naredil, pa verjetno lahko pove sam: morda si je prižigal čik, štimal muziko ali pa celo namerno šel v rdečo, češ saj se bo izšlo. Bluzit tukaj kaj bi bilo, če bi bilo je pa nesmiselno. Sploh pa predpostavljat, da bi Rus nekaj naredil, če bi bila UZ. Morda bi ga pa to čisto zmedlo, bi pritisnil na zavore do konca, tovornjak bi zaneslo na drugi pas, kjer bi speštal 3 vozila.
Očino je bilo teh najmanj 5 sekund v tistem trenutku na tistem mestu za Rusa premalo, da bi ustavil. Kaj je delal ve le sam, verjetno kaj podobnega, kot si napisal. Jaz samo opažam, da se je od trenutka ukinitve UZ dalje število voženj v rdečo najmanj podeseterilo. Kar pomeni, da je ta ukrep iz varnostnega stališča slab. (ugodno pa vpliva na proračun). Tud meni kdaj rata peljat v rdečo, prej mi ni nikoli.

Saj ni dvoma, da je Rus kriv, vendar nekaj storiti za večjo varnost pomeni nekaj storiti, da do kršitve ali nesreče ne bi prišlo, ali vsaj z manjšo verjetnostjo. v tem primeru bi UZ pomagala.

Nikakor pa ni skrb za večjo varnost sa s prstom pokažemo na kršitelja in ga oglobimo. Za žensko je bolj slaba tolažba, če ji bo na nagrobniku pisalo da je imela prednost.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.064
10.837
113
kod Džej-Zija
V rdečo ti uspe peljat le, če se zavestno zaženeš v rumeno, ker pač loviš odprt semafor. Če bi dosledno upošteval pravila, teh težav ne bi imel.
smirk-1.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
V rdečo ti uspe peljat le, če se zavestno zaženeš v rumeno, ker pač loviš odprt semafor. Če bi dosledno upošteval pravila, teh težav ne bi imel.
smirk-1.gif
Če pa pravila upoštevaš malce manj dosledno, oziroma si za kakšno sekundo nezbran, boš pa pri UZ ustavil, brez UZ pa peljal v rdečo, tako kot un Rus in še mnogi drugi. ki prej NISMO vozili v rdečo.

Imaš prav, Kriv je Rus, baba mrtva, pa keš bo v proračunu.

Alternativa: UZ, rus ustavi, baba živa, ni keša v proračunu. Kaj misliš, za katero varianto se bo odločil tist, ki živi iz proračuna?
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.064
10.837
113
kod Džej-Zija
Vprašanje je, a je tu problem nezbranost ali lovljenje rdeče. Slednje bi se lahko zgodilo navkljub UZ. Dejstvo je, UZ ni več, s čimer se bo počasi treba sprijazniti.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Vprašanje je, a je tu problem nezbranost ali lovljenje rdeče. Slednje bi se lahko zgodilo navkljub UZ. Dejstvo je, UZ ni več, s čimer se bo počasi treba sprijazniti.
to sta povezani zadevi. Najprej si trenutek nezbran, ko se ti rumena posveti pred nosom pa al močno bremzaš al pa po gasu. Pri UZ si imel več časa za razmislek. Jaz sem ponavadi dal v ler, če sem bil daleč in videl da zelena utripa. v rdečo nisem šel nikoli, sedaj mi pa kdaj rata.

Tisti, ki so prej po gasu in lovili zeleno in peljali v rumeno, sedaj lovijo rumeno in peljejo v rdečo.

Ja žalostno, da UZ ni več, se bomo morali sprijaznit s tem in tudi s takšnimi nesrečami kot je mariborska.
Se pa varnost lahko izboljša čez noč, tako kot se je čez noč poslabšala. Samo če je volja in interes. Ampak ga s strani države, ki edina lahko kaj spremeni ni, in ga še lep čas ne bo.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.064
10.837
113
kod Džej-Zija
Če se vozi po predpisih, je vedno dovolj časa ali za ustavljanje, če si dovolj daleč, ali za peljanje skozi rumeno brez ogrožanja, če si preblizu, da bi varno ustavil. Rdeče luči nudijo dovolj zamika. Vendar je tu pomemben če, namreč voziti je treba po omejitvah. Pri tej nesreči bi se pa dalo stavit, da je šlo še za kakšno kršitev.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Če se vozi po predpisih, je vedno dovolj časa ali za ustavljanje, če si dovolj daleč, ali za peljanje skozi rumeno brez ogrožanja, če si preblizu, da bi varno ustavil. Rdeče luči nudijo dovolj zamika. Vendar je tu pomemben če, namreč voziti je treba po omejitvah. Pri tej nesreči bi se pa dalo stavit, da je šlo še za kakšno kršitev.
Vožnja po omejitvah ni edina prekršek, ki pripelje do take situacije. Lahko si za sekundo gledal otroka ob cesti, al pa kakšno v minici. al pa na števec, da ne bi prekoračil hitrost naprimer. No tud nepozornost je kršitev.

Sistem brez UZ dopušča manj napak kot z UZ, zato je nevarnejši, in je žensko stalo življenja. In tud če se postaviš za križišče, boš opazil neprimerno več voženj v rdečo kot včasih, kar predstavlja tud večjo nevarnost.

Po taki logiki, da če ne delaš prekrškov in vozil po omejitvah, se ne boš zaletel, bi lahko mirne duše odstranili vse ograje z mostov, saj ob pravilni vožnji ne moreš zapeljat s ceste, saj je most dovolj širok. Ampak kot vidiš so ograje na mostovih kar pogosto zvite, in sklepam da že marsikomu rešile življenje da ni zapeljal v globino..
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.064
10.837
113
kod Džej-Zija
Ne moreš primerjat semaforjev in ograj na mostovih. Voznika lahko iz ovinka odnese tudi, če tehnično gledano vozi po predpisih, recimo pri spolzkem cestišču ali poledici. Tu seveda ograja rešuje življenja. Po drugi strani dejstvo, da spregledaš rumeno, nima nobenega opravičila, ker imaš pri vožnji po omejitvah dovolj časa, da reakcijo prilagodiš glede na situacijo.

Da je sedaj več voženj v rdečo kot prej, je le izgovor. Če bi ljudje vozili po omejitvah in ustrezno reagirali, ne bi imeli nobenih težav. Začuda jih jaz nimam, pa nisem superman.
wink-1.gif
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.