Mah, tako nastavljen torsen, kot ga ima, mi je bil vedno nadležen na stezi, sploh v dežju. Stalno se prilagaja in v resnici meče avto iz ravnotežja, sploh, ko zadnji del rahlo drsi z ravno prav preveč plina. Pa bi popravljal. In sem enkrat trmasto držal volan na miru. Pa je šlo nežno na slabše, več/manj drsenja z vedno večjimi amplitudimai, doker ni šlo naokoli (v zagrebškem na grobniku, ni bilo panike).
Za malo bolj orenk driftat, sploh v mokrem, je bla pa fajn ... Se še spomnim zabave ...
Aja, pa mendaa še radi crknejo, če si dosti na stezi. Vsaj tako prvi glas ljudstva, še piosebj čez lužo. Mogoče pa samo ne znajo. No, saj zato pa obstaja še vedno kup upgrade kitov, ki rešijo oba problema.
EDIT: v modri S2000 zgoraj je za volanom bivši urednik AM, leta 2000, še preden je postal urednik.
V tejle oranžni spodaj pa novi urednik AM, cca leta 2006, zelo dolgo preden je postal novi urednik. Tradicijo je treba držat, kriterij za izbiro urednika je jasen. S2000 ima pa zgleda hud vpoliv.