Ampak, če je individualna pogodba v nasprotju z zakonodajo je nična.Tu sploh ne gre za zakonodajo, ampak individualno pogodb med zavarovalnico in firmo, če tam piše 0.0 (kar močno dvomim) potem je vseeno kaj pravi zakonodaja.
Če bodo komplicirali naj se avtor teme še malo pozanima kako je z odgovornostjo skrbnikov lovišča kjer je žival zbi. Zavarovalnica zna bit v primeru da je zavarovanje lovcev pri isti zavarovalnici tiho kot rit, čeprav bi morali izplačat sami sebi škodo.
(drugače kot je že omenjeno zakonodaja za B kategorijo kjer nisi profi voznik (na kar kaže vpisana homologacija za vozilo), nikjer ne določa 0.0 ampak enako kot za ostale udeležence)
In kako naj policist ve kakšno kazen ti da ko napihaš 0.15? Kako naj loči recimo a ti voziš v službenem času avto pisan na firmo ali pa mogoče voziš popoldne preko "bonitete". Pa če si s.p. in imaš avto pisan na s.p.. Če si v avto B kategorije je legalna meja pol promila. Če ima firma 0.0 akti ti lahko dajo pihat interno pred/po vožnji in preko tistega ukrepajo, uradno pa policist ne bo dajal kazni za en pir.Po mojem mnenju "profi voznik" nakazuje oredvsem pogodba o zaposlitvi. Bolj kot homologacija vozila. Vsaj za vožnjo B kategorije.
Pa se to ne vem. Recimo "postarji" v kombijih. Recimo da ima v pogodbi napisano dostavljalec. Je to poklicni voznik ali ne?
Ker nekdo ki je v kombiju uro ali dve na dan pač ni poklicni voznik.
Kot je ze nekdo napisal. Ce bi bil avtor oiklicnit voznik, bi mu ze policaj napisal poloznico za 300€.
»poklicni voznik oziroma poklicna voznica (v nadaljnjem besedilu: poklicni voznik)« je voznik, ki ima opravljene temeljne kvalifikacije in se redno usposablja skladno z zakonom, ki ureja prevoze v cestnem prometu. Voznik lahko status poklicnega voznika dokazuje s spričevalom o pridobljenih temeljnih kvalifikacijah ali s spričevalom o rednem usposabljanju ali z označbo kode Skupnosti »95« na izkaznici o vozniških kvalifikacijah ali na vozniškem dovoljenju;
A od tu so pa idejo pobrali?Malo za šalo, malo zares
Preoblečen v medveda poškodoval avto, nato od zavarovalnice zahteval odškodnino | 24ur.com
Iz ZDA prihaja nenavadna zgodba o 'iznajdljivosti' prevarantov. Moška sta konec januarja letos trdila, da je v njun avtomobil vdrl medved in notranjost vozila poškodoval. Kot dokaz sta zavarovalnici predložila videoposnetek, na katerem medved lomasti po sprednjih sedežih avtomobila. A preiskava...www.24ur.com
Opravljanje dejavnosti cestnega prevoza potnikov v notranjem cestnem prometu je prevoz oseb v cestnem prometu, ki ga opravi podjetje z motornim vozilom za prevoz potnikov ali kombinacijo takih vozil za plačilo na območju Republike Slovenije.krko Prav, ampak za potrebe te debate je v 105. členu prav tako zapisano:
V cestnem prometu ne sme imeti alkohola v organizmu:
- voznik vozila, s katerim se opravlja javni prevoz potnikov ali blaga ali prevoz oseb za lastne potrebe
Torej zgoraj navedeni niso poklicni vozniki ampak morajo imeti 0% promilov in vozijo vozila B kategorije. Ravno tako kot poklicni vozniki.
Ne vem kako imate dogovorjeno vozilo za privatno uporabo, če plačuješ bonitete kot je zakonsko pravilno, moraš imeti v prostem času avto enako na voljoIz prve roke, ni pa rečeno, da ima vaša firma isto. Imam službeno vozilo tudi za privat uporabo. Pred leti sem zbil srno in pihnil sem po enem pivu tudi eno malenkost, sicer daleč pod toleranco. Kazni ni bilo. Škodo sem plačal sam, ker je v sporazumu o uporabi vozila med mano in firmo napisano, da moram imeti 0,0 in vsako škodo v nasprotnem primeru krijem sam. Enako podpišeš tudi, če vzameš enega od vozil v "splošni" uporabi v firmi. Zavarovalnica s tem nima nič, vsaj pri nas ne, čisto interni predpis in firma sploh ne da naprej, če je tako. Itak nimam navade pit in vozit, ampak od takrat dalje pa niti po eni pijači ne grem več za volan, privat avta pač nimam.
Eni se pa tudi strinjate in podpišete vse mogoče neumnosti.Iz prve roke, ni pa rečeno, da ima vaša firma isto. Imam službeno vozilo tudi za privat uporabo. Pred leti sem zbil srno in pihnil sem po enem pivu tudi eno malenkost, sicer daleč pod toleranco. Kazni ni bilo. Škodo sem plačal sam, ker je v sporazumu o uporabi vozila med mano in firmo napisano, da moram imeti 0,0 in vsako škodo v nasprotnem primeru krijem sam. Enako podpišeš tudi, če vzameš enega od vozil v "splošni" uporabi v firmi. Zavarovalnica s tem nima nič, vsaj pri nas ne, čisto interni predpis in firma sploh ne da naprej, če je tako. Itak nimam navade pit in vozit, ampak od takrat dalje pa niti po eni pijači ne grem več za volan, privat avta pač nimam.
Jebiga, podpisal sem, ker se mi to ni zdel problematično, ker ne pijem, ko vozim. Se mi je pa zgodil, jebiga, niti pomislil nisem. Mala cena za to, koliko sem v plusu z uporabo avta.Eni se pa tudi strinjate in podpišete vse mogoče neumnosti.
Če plačuješ polno boniteto, je avto v privat času tvoj.
Dobro, da v internih pravilih ne piše, da se morajo zaradi boljše izkoriščenosti avta vedno voziti vsaj trije notri. Al pa da v primeru snega ne smeš na cesto. Al pa da moraš šoferske rokavičke uporabljat.
Koliko pa si v plusu z uporabo avta?Jebiga, podpisal sem, ker se mi to ni zdel problematično, ker ne pijem, ko vozim. Se mi je pa zgodil, jebiga, niti pomislil nisem. Mala cena za to, koliko sem v plusu z uporabo avta.
So ze nasli kakšne dokumente?V internih aktih podjetja je ničelna toleranca do alkohola in ostalih opojnih substanc (0.00) ob nastopu dela in med delovnim časom.
Tukaj ne poteka debata o kršenju internih pravilnikov ampak iščemo dokument zavarovalnice Triglav oziroma link do tega dokumenta kjer naj bi bilo navedeno v nekih takoimenovanih splošnih pogojih KASKO zavarovanja za službena vozila (zavarovanja vozil pravnih oseb) da je zahtevana 0.00.
Glede na moj prvi post sumim da je lahko šlo:
- za nerazumevanje v telefonskem pogovoru.
- vozilo sploh ni zavarovano za primer naleta divjadi
lahko pa je tudi kakšen dogovor med podjetjem in zavarovalnico zaradi ugodnejše cene zavarovanj vozil za ničelno toleranco do alkohola in opojnih substanc.