Nedolgo nazaj sem si ogledal VW floto testnih vozil. Nekje tretjina vozil je bila slabo očiščena (mogoče se ni dalo bolje), cca. tretjina je imela vidne sledi (zlo)rabe, predvsem notranjosti a tudi zunanjosti, cca. tretjina pa je bila videti ok. Cene pa so enake za vse in jih očitno prilagajajo bolj na opremo, kot pa razlike v ohranjenosti vozil. So pa cene teh (VW) vozil, po mojem mnenju, previsoke. Govorim o leto dni starih vozilih ali novejših z 20.000 do 30.000 prevoženih km.
Po mojem mnenju, se za testno vozilo odločiš, če izpogajaš zelo dobro ceno za vozilo, ki je še vsaj eno ali še bolje, dve leti v garanciji. Pa še kakšen deal na servisu za brezplačno nadomestno vozilo
Se mi pa zdi, da je prodaja testnih vozil nekakšen krizni biznis avtohiš, saj po enem letu prodajajo kar celo floto vozil. Cene so seveda visoke, ker so ugotovili, da slovenski kupec ni zahteven saj mu 10% nižja cena testnega vozila predstavlja dobro kupčijo. Se mi zdi, da je teh vozil res veliko, kot bi jih uvažali
Po mojem mnenju, se za testno vozilo odločiš, če izpogajaš zelo dobro ceno za vozilo, ki je še vsaj eno ali še bolje, dve leti v garanciji. Pa še kakšen deal na servisu za brezplačno nadomestno vozilo
Se mi pa zdi, da je prodaja testnih vozil nekakšen krizni biznis avtohiš, saj po enem letu prodajajo kar celo floto vozil. Cene so seveda visoke, ker so ugotovili, da slovenski kupec ni zahteven saj mu 10% nižja cena testnega vozila predstavlja dobro kupčijo. Se mi zdi, da je teh vozil res veliko, kot bi jih uvažali