Nakup testnega vozila

mistique

Guru
16. jun 2009
13.765
1.571
113
Emona / Carnium
Nedolgo nazaj sem si ogledal VW floto testnih vozil. Nekje tretjina vozil je bila slabo očiščena (mogoče se ni dalo bolje), cca. tretjina je imela vidne sledi (zlo)rabe, predvsem notranjosti a tudi zunanjosti, cca. tretjina pa je bila videti ok. Cene pa so enake za vse in jih očitno prilagajajo bolj na opremo, kot pa razlike v ohranjenosti vozil. So pa cene teh (VW) vozil, po mojem mnenju, previsoke. Govorim o leto dni starih vozilih ali novejših z 20.000 do 30.000 prevoženih km.
Po mojem mnenju, se za testno vozilo odločiš, če izpogajaš zelo dobro ceno za vozilo, ki je še vsaj eno ali še bolje, dve leti v garanciji. Pa še kakšen deal na servisu za brezplačno nadomestno vozilo
grims-1.gif

Se mi pa zdi, da je prodaja testnih vozil nekakšen krizni biznis avtohiš, saj po enem letu prodajajo kar celo floto vozil. Cene so seveda visoke, ker so ugotovili, da slovenski kupec ni zahteven saj mu 10% nižja cena testnega vozila predstavlja dobro kupčijo. Se mi zdi, da je teh vozil res veliko, kot bi jih uvažali
evil.gif
 

mickeycek

Fizikalc
2. jun 2011
234
59
28
Avto je bencinar, mogoče bi se še dalo iztržiti kaj več popusta... Je res možno da bi že po 3000km bil avto "zj*ban" ? Sicer zunaj/znotraj je nov, brez praske, sicer ga niti nebi mel namena kupiti. Garancijo pa ma 5 let (-5 mesecev odkar je bil registriran).
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik mistique pravi:

Se mi pa zdi, da je prodaja testnih vozil nekakšen krizni biznis avtohiš, saj po enem letu prodajajo kar celo floto vozil. Cene so seveda visoke, ker so ugotovili, da slovenski kupec ni zahteven saj mu 10% nižja cena testnega vozila predstavlja dobro kupčijo. Se mi zdi, da je teh vozil res veliko, kot bi jih uvažali
evil.gif

Ni čisto tako...tako zastopniku kot tudi avtohišam je v interesu,da se avtomobili zamenjajo najkasneje po 6 do 12 mesecih,včasih celo po 3 mesecih...tako imajo na zalogi za testne vožnje vedno nove avtomobile z relativno malo kilometri. Si predstavljaš,da bi šel na testno vožnjo z nekaj let starim Passatom s prevoženimi 100.000 kilometri?
smile-1.gif

Poleg tega avtohiše dobijo od zastopnika posebno ceno za testna vozila,in sej jim jih splača menjat na par mesecev.
Se pa strinjam s tabo,da so testna vozila večinoma predraga (v primerjavi s ceno,ki jo lahko dobiš,če kupuješ enak nov avto)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ksz... Sem videl testne avte z nekaj tisoč km, ki so bili v notranjosti že pošteno uničeni. Pač dela se kot svinja z mehom. Da o novinarskih ne govorim sploh (čeprav bodo sedaj predstavniki trdili nasprotno).

Ne bom, ker večio testnih dobimo prvi ali med prvimi, pa ne vem, kakšni so, ko jih kdo drug da iz rok. AMpam kar sem jih pa videl z recimo 20.000 km, pa še nobenega nisem videl zgonjenega.
Lahko pa prides pogledat testnega golfa z 20+ kkm, pa bos povedal, koliko je zgonjen zunaj in znotraj ...
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.765
1.571
113
Emona / Carnium
Vsekakor, se strinjam. S "kriznim biznisom" sem bolj ciljal na visoko postavljene cene teh vozil. Pred enim izmed salonov je bilo takšnih testnih vozil 15 - 20. Se mi je zdelo res veliko in sem pomislil na to, da jih morda celo uvažajo (Das Weltauto program).
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik mickeycek pravi:
Je res možno da bi že po 3000km bil avto "zj*ban" ? Sicer zunaj/znotraj je nov, brez praske, sicer ga niti nebi mel namena kupiti. Garancijo pa ma 5 let (-5 mesecev odkar je bil registriran).

Vidiš,ravno v tem je problem,ker vsi ocenjujejo avtomobile samo po zumanjosti. Jaz bi 100x raje kupil avto,ki ima nekaj prask,hkrati pa bi vedel,da ga je nekdo lepo vozil,kot pa obratno. Problem pri testnih avtomobilih pa je,da težko veš,kako je bil vožen tistih 3.000 km...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.731
113
Ja kaj misliš kako je bil vožen tuj avto, kar testni je? Pejt no na kakšen dogodek,kjer se testira avteza rajo, da o novinarji in kvazi novinarjih ne govorim. Nekaj šanse še je, če je motor osnoven,da se ni rejlišalo z njim, če pa ima kakšen konj več od klasičinih 100, je pa konec.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Verjetno je malo razlike, če vzameš nek testni pocket rocket ali pa bencinsko atmosfersko Mazdo 3, po možnosti še 1.5 motor. Jaz bi edino pridobil še nekaj ponudb za novega mogoče se izkaže da razlika v ceni ne bo več tako velika, oz. ti to da možnost da še malo izpogajaš popusta na testnega.

Tisti ki pa opažate da je testni avto že ves zjahan je pa to en lep pokazatelj kakšen bo nov avto čez 3 leta noramlne uporabe.
 
Nazadnje urejeno:

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
Testnega bi potem očitno večina kar kupila - kaj pa leto dni star rentacar?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Treba je vedeti da obstajati dve kategoriji "mladih" vozil: službena in testna.

"službena" vozila so tista, ki jih imajo v uporabi uslužbenci uvoznika, prodajalca, lizing hiše itd... Pri nas ima ogromno teh vozil Porsche slovenija, verjetno pa tudi precej drugizh (VAG in ostalih) in po mojih osebnih izkušnjah ta vozila niso problematična, saj jih vozi ena oseba (oziroma znotraj ene družine). Sam imam zelo dobro izkušnjo z Seat Leonom, ki ga je prej vozila ena tajnica in je je pri meni in sodelvcu brez kakšni težav prevozil že več kot 300k km.

"testna" vozila ponavadi vozi (izven delovnega časa) prodajalec ali pa so v avtohiši namensko kot testna vozila. S temi se vozi precej različnih ljudi, ki lahko z njimi delajo marsikaj. Posebej rizični so kakšni bolj športni avti, je pa lahko problem tudi z "navadnimi", kot dokazuje primer kolega, ki je kupil testno Alteo 1,9tdi 105. Pri prevoženih 70k km in nedolgo po preteku tovarniške garancije je šla na avtu turbina. To se je zgodilo na enem prelazu v dolomitih, pri odhodu na zimske počitnice, v avtu polnem prtljage in sredi noči. Stroški (avtovleka, nadomestno vozilo, menjava turbine) so bili več kot 2500 eur, škoda na živcih zaradi teženja žene (ki je hotela kupiti skromnejši, a nov avto) in otroka (ki je bil par ur sredi noči na mrazu) pa neprecenljivi.
 
Nazadnje urejeno:

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.087
448
83
45
dolenska
Poleg tega bodoči lastniki grdo testirajo testne avte. Poznam kr nekaj modelov, ki so roko na srce ravnali k prašič z bučo. Ravno včeraj gledam sodelavca ki je imel enga Hyundaja na preizkusu, ker bi ga rad kupil. Še ni dobr motor zalaufal že s polnim gasom v hrib. seveda sem ga poklical in vprašal, če bi tega kupil. Pa odgovori si nor, al že mrzle tiščijo
smirk-1.gif
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
ksz ...

Testni avto žal ni za tiste, ki še pri novem dvomijo da ni bil kaj barvan
smile-1.gif


Saj testni avto pred nakupom pogledaš ... slabše primerke tudi opaziš . (v mojem primeru 2 turbo 1,6 bencinca, sta imela cca 20.000km, pa prednje gume precej pobrane po robovih, kar kaže da se niso glih počasi furali, rumeni sedeži so tudi imeli sledove obrabe, oz. umazanije)
Mojega sem pregledal, imel je 11tisoč km, gume kot nove, tako spredaj kot zadaj, v avtu vse na svojem mestu, motore deloval normalno, brez posebnih zvokov in podobno ... avto še v garanciji ...zunaj je imel prasko na ogledalu in eno piko na odbijaču zadaj ... po vsem videnem in sprobanem sem se odločil zanj. Ni mi žal.

Za dvomljivce in tiste, ki se še pred nakupom avta bojijo kaj vse se bo pokvarilo ... takim odsvetujem rabljen avto, še posebej pa testni.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:

Ni čisto tako...tako zastopniku kot tudi avtohišam je v interesu,da se avtomobili zamenjajo najkasneje po 6 do 12 mesecih,včasih celo po 3 mesecih...tako imajo na zalogi za testne vožnje vedno nove avtomobile z relativno malo kilometri

običajno 3-6 mesecev

Citat:


Poleg tega avtohiše dobijo od zastopnika posebno ceno za testna vozila,in sej jim jih splača menjat na par mesecev.

U wish. Splača se jih ne, treba jih je pa.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:

Poleg tega avtohiše dobijo od zastopnika posebno ceno za testna vozila,in sej jim jih splača menjat na par mesecev.
U wish. Splača se jih ne, treba jih je pa.

[/QUOTE]

Na Oplu se avtohišam verjetno biznis s testnimi res ne splača
smile-1.gif

Vem pa za Kio,kjer so,vsaj nekaj let nazaj je bilo tako,zastopniki bili na pozitivni nuli,ali pa celo nekaj zaslužili,ko so prodali testni avto. Vsak generalni zastopnik ima pač svojo politiko glede tega...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
kaj pa misliš da delajo z novimi avti v luki koper npr.?
smile-1.gif
nevem in me ne zanima
grin1.gif

Seveda,ko morajo v luki čimkrajšem času raztovorit ogromno tovorno ladjo z nekaj tisoč Hyundaji,so pri vožnji zelo previdni,počasni in nežni
cheer.gif