Jest lahko povem da sem imel A8, l96, 4,2 bencinarja, 300km, z vso opremo. Takoj ko sem ga kupil sem vgradil notri plin. Poraba v povprečju na cca 45kkm kolikor sem ga imel tam okrog 15-16l plina!!! na sto, benza je šlo mogoče liter manj, ampak sem ga itak tankal 1x na ene 2-3 mesece, sicer samo plin. Stroški nakupa 5000€. Veliki servis takoj 1000€. Vgradnja plina 2000€. Zavarovanje se ne spomnim ampak imam 50% bonus tako da ni bilo hujšega. Plin delal brezhibno, se mu je pa poznala starost (reci temu utrujenost materiala: kake gumijaste cevi, pa brisalci, pa jutranje težave z vžigom - elektronika, ki mi jo je po ene 3h mesecih serviserjev odpravil šele en majstr na Porschu). Skratka precej je bil na servisu, imho po nesposobnosti lokalnih domačih mojstrov mehanikov vajenih 4-cilindrašev in nesposobnih da bi šraufali tega osemvaljnika. Aja glede porabe: reci mi človek-težka-noga, če si priden se da na 12 priti normalno, ampak zakaj? Tako mašino kupiš zaradi užitka - če bi hotel šparat bi si kupu Cliota 1,5dci. Pa še na plinu če preračunaš je to recimo 10l na sto. S plinom nobenih težav. Luksuz notri neverjeten, udobje v vožnji zakon, 4kolesni pogon daleč pred drugima dvema nemcema če se mene vpraša - ekvivalentnega bavarca sem vozil, zvezdice pa sicer ne. Prodal ker sem se naveličal po servisih letat (sploh ker je tako malo ljudi ki znajo res kaj popravt na takih mašinah), pa še na vrsto nisem prišel (beri žena ga je skoz hotla vozi, jaz sem bil pa na njenem
). Sicer se da po delih marsikaj kupit če je kaka težava, tako da cena niti ni problem, ko enkrat vedo kaj je narobe. Sedaj sem šel imho na slabše, tako da ponovno razmišljam o nečem takem. Mogoče bo sicer kaj v slogu X5 ali ML, ampak slednji je baje hud jajc. Seveda spet na plin. Če bi vzel A8 bi gledal kaj mlajšega, med 2000 in 2002 - tam verjetno še ni toliko postaranega materiala. Sicer so pri A8 motorji baje itak praktično neuničljivi. Alu šasija pa pomeni da ne rjavi. Skratka če A8 ni že najstnik bi ti ga kar priporočal, če te zanima še kaj pa vprašaj ali pa na p.m. Torej priporočam avto kjer se kakšna zadeva dobi že po delih za spodoben denar (da ni rariteta), pa serviser ki bo znal za normalno ceno to dejansko popravt, pa si zmagal, če tega nimaš zagotovljenega pa stran od takih avtov.