Kupuje se NOV cestni terenec, obvezne zahteve so:
- čim bolj vzdržljiv avto, ker bo pri hiši naslednjih 15 let,
- obvezno 4x4 pogon, lahko je tudi elektronsko priklopljiv,
- obvezno bencinski motor, ker so v glavnem res kratke razdalje, v povprečju med 2 in 5 kilometri, na leto pa skupaj 10.000 km,
- poraba ni nek faktor, lahko je tam nekje do 10 litrov na 100 km,
- čim bolj ravno dno prtljažnika, ker se bo v prtljažniku vozil večji pes in na tedenski ravni tudi malo težja orodja,
- od opreme ne rabi imeti nič posebnega, vsa elektrika pa zadnji parkirni senzorji bodo dovolj,
- cenovni rang nekje max. 30k €, raje pa kakšnega tisočaka manj.
Po zgornjih kriterijih so prišli v ožji izbor naslednji avti:
- Hyundai ix35 2.0 GDI 4x4 166KM, oprema Comfort, akcijska cena 23.290 €
- Honda CR-V 2.0 i-VTEC 4WD 155KM, oprema Comfort, redna cena 26.420 €
- Mazda CX-5 AWD 2.0 160KM, oprema Challenge, cena 27.390 € - 1.500 € akcijskega popusta
CR-V je najdaljši in ima največ prostora in opazno večji prtljažnik. ix35 je po drugi strani najmanjši, tako zunaj kot znotraj ter še komaj dovolj velik prtljažnik, ker je oblika avta taka, da gre proti zadnjemu delu linija navzdol.
Vsi trije kvazi-terenci imajo menda verigo ter nobeden ni podprt s turbino, kar malo zmanjšuje možnost potencialnih okvar.
V naslednjem tednu se bodo opravile še testne vožnje, da bodoči kupec dobi boljši občutek in predstavo o vsakem avtu posebej.
Je bil mogoče kdo od vas pred podobno dilemo kaj izbrati, kakšne izkušnje iz prve roke?
Mogoče kakšni razlogi proti ali za katerega od naštetih?
Do sedaj so bili izločeni naslednji avti:
- Suzuki SX-4 Cross, BMW X1, in Yeti, ker kupcu enostavno niso všeč,
- Tiguan, ker nima ravnega dna prtljažnika, pa še prestar in predrag model je,
- nova Kuga, ker sploh nimajo v ponudbi bencinskega motorja s 4x4 in ročnim menjalnikom,
- XV, ker ima premajhen prtljažnik,
- Duster, ker je preveč plastičen in cenen, navkljub svoji robustnosti,
- Sportage, ker je res utesnjen in nepregleden,
- Qasqai +2, ker se jih ne da več naročit, v Sloveniji pa ni več primernega modela, naslednik pa pride šele februarja,
- vsi karavani s 4-kolesnim pogonom odpadejo, kupuje se cestni terenec.
Kot sem pa že v uvodu napisal, kupuje se NOV avto, pri uradnem trgovcu, karkoli testnega ali rabljenega ne pride v poštev.
Pa še razlog zakaj terenec?
Z avtom se ne bo delalo v rokavicah, z njim se bo vozilo tudi po gozdnih poteh in po malo višjih nadmorskih višinah, kjer je malo večkrat sneg kot v povprečju po državi. Ne bodo pa to ekstremne vožnje.
- čim bolj vzdržljiv avto, ker bo pri hiši naslednjih 15 let,
- obvezno 4x4 pogon, lahko je tudi elektronsko priklopljiv,
- obvezno bencinski motor, ker so v glavnem res kratke razdalje, v povprečju med 2 in 5 kilometri, na leto pa skupaj 10.000 km,
- poraba ni nek faktor, lahko je tam nekje do 10 litrov na 100 km,
- čim bolj ravno dno prtljažnika, ker se bo v prtljažniku vozil večji pes in na tedenski ravni tudi malo težja orodja,
- od opreme ne rabi imeti nič posebnega, vsa elektrika pa zadnji parkirni senzorji bodo dovolj,
- cenovni rang nekje max. 30k €, raje pa kakšnega tisočaka manj.
Po zgornjih kriterijih so prišli v ožji izbor naslednji avti:
- Hyundai ix35 2.0 GDI 4x4 166KM, oprema Comfort, akcijska cena 23.290 €
- Honda CR-V 2.0 i-VTEC 4WD 155KM, oprema Comfort, redna cena 26.420 €
- Mazda CX-5 AWD 2.0 160KM, oprema Challenge, cena 27.390 € - 1.500 € akcijskega popusta
CR-V je najdaljši in ima največ prostora in opazno večji prtljažnik. ix35 je po drugi strani najmanjši, tako zunaj kot znotraj ter še komaj dovolj velik prtljažnik, ker je oblika avta taka, da gre proti zadnjemu delu linija navzdol.
Vsi trije kvazi-terenci imajo menda verigo ter nobeden ni podprt s turbino, kar malo zmanjšuje možnost potencialnih okvar.
V naslednjem tednu se bodo opravile še testne vožnje, da bodoči kupec dobi boljši občutek in predstavo o vsakem avtu posebej.
Je bil mogoče kdo od vas pred podobno dilemo kaj izbrati, kakšne izkušnje iz prve roke?
Mogoče kakšni razlogi proti ali za katerega od naštetih?
Do sedaj so bili izločeni naslednji avti:
- Suzuki SX-4 Cross, BMW X1, in Yeti, ker kupcu enostavno niso všeč,
- Tiguan, ker nima ravnega dna prtljažnika, pa še prestar in predrag model je,
- nova Kuga, ker sploh nimajo v ponudbi bencinskega motorja s 4x4 in ročnim menjalnikom,
- XV, ker ima premajhen prtljažnik,
- Duster, ker je preveč plastičen in cenen, navkljub svoji robustnosti,
- Sportage, ker je res utesnjen in nepregleden,
- Qasqai +2, ker se jih ne da več naročit, v Sloveniji pa ni več primernega modela, naslednik pa pride šele februarja,
- vsi karavani s 4-kolesnim pogonom odpadejo, kupuje se cestni terenec.
Kot sem pa že v uvodu napisal, kupuje se NOV avto, pri uradnem trgovcu, karkoli testnega ali rabljenega ne pride v poštev.
Pa še razlog zakaj terenec?
Z avtom se ne bo delalo v rokavicah, z njim se bo vozilo tudi po gozdnih poteh in po malo višjih nadmorskih višinah, kjer je malo večkrat sneg kot v povprečju po državi. Ne bodo pa to ekstremne vožnje.