nadomestno vozilo ob servisu avta

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik Sulc pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:

OK, sem prestrogo napisal, da sploh ni zakonsko regulirano...moja poanta je bila, on ni zavezan k temu, da ti zagotovi nadomestni avto, nič drugega. Načeloma piševa isto stvar.
smile-1.gif

Ne, saj nisi napisal prestrogo.
Napisal si narobe.

No, da se popravim...je zakonsko regulirano (se posipam s pepelom...), ampak potrošniku to prav nič ne pomeni, ker serviser vseeno ni zavezan zagotoviti nadomestno vozilo. Se pravi, da je enako, kot če ne bi bilo zakonsko regulirano...
smile-1.gif
 

asteliks

Fizikalc
5. mar 2013
1.445
98
48
Citat:
Uporabnik joshyslo pravi:
zanima me če si opravičen do nadomestnega avtomobila pri servisu avtomobila v garancijskem roku. avto je potrebno pustit na servisu cca 2 dni.

A na servisu ti niso odgovorili?
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Citat:

ZVPOT 21.c člen

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega proizvoda.

Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

... skratka če ti ne dajo nadomestnega vozila najameš taksi, stroške pa izterjaš od servisa ki ti res ni zavezan dat nadomestnega vozila, mora pa zato kriti stroške!

Povdarjam (še 1x) da je pri vozilih garancija samo tovarniška garancija. Podaljšana jamstva niso tu zraven, tam lahko je lahko pa ni nadomestno vozilo v pogodbi.

[/QUOTE]


Tole jaz razumem malo drugače: Proizvajalec (Nissan oz. njegov zastopnik v Sloveniji Nissan Slovenija) ali pooblaščeni servis ti lahko zagotovita nadomestni avto, ni pa nujno.
Če ti ga ne, potem ti od proizvajalca oz. njegovega zastopnika v Sloveniji (Nissan Slovenija) terjaš stroške. V tem delu pooblaščeni servis ni več omenjan.

Torej najameš taksi, rentacar karkoli, nato pa zahtevek za odškodnino pošljep na Nissan Slovenija.

Sicer pa še nikoli za nobeno drugo stvar (ki ni avto) nisem dobil nadomestnega artikla ali povrnjene stroške za čas garancijskega popravila.

lp
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Kaj pa mobilni telefon? Vedno dobimo nadomestnega, če gre naš na garancijski servis!
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Ne dobiš, moraš dat zahtevek da si imel neprevidene stoške ker ti 3 dni ni delal pralni stoj. Zadeva bo jasno zavrnjena razen če boš poslal račun iz pralnice kamor si moral odnest edine spodnje hlače ker jih nisi mogel doma oprat (pa še tu vprašanje če ne bodo uporabili logike da ene gate lahko opereš tudi doma v vedru vode in ti bodo plačali pač tistih 5l vode ko boš predložil račun vodovoda) ....
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.123
655
113
Citat:
Uporabnik PaviGFY pravi:
Pri VW neglede na redni ali izredni servis vedno ponudijo nadomestno vozilo. Avto je v garanciji.

Seveda, ampak ga moraš plačati (vsaj pri rednem servisu). Mislim da je nekje 20 ali 25€/dan.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.809
113
40
MB
na PIA še nikoli nisem rabil plačat nadomestnega avta, če imajo seveda na voljo servisna vozila.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Citat:

ZVPOT 21.c člen

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega proizvoda.

Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

... skratka če ti ne dajo nadomestnega vozila najameš taksi, stroške pa izterjaš od servisa ki ti res ni zavezan dat nadomestnega vozila, mora pa zato kriti stroške!

Povdarjam (še 1x) da je pri vozilih garancija samo tovarniška garancija. Podaljšana jamstva niso tu zraven, tam lahko je lahko pa ni nadomestno vozilo v pogodbi.


Tole jaz razumem malo drugače: Proizvajalec (Nissan oz. njegov zastopnik v Sloveniji Nissan Slovenija) ali pooblaščeni servis ti lahko zagotovita nadomestni avto, ni pa nujno.
Če ti ga ne, potem ti od proizvajalca oz. njegovega zastopnika v Sloveniji (Nissan Slovenija) terjaš stroške. V tem delu pooblaščeni servis ni več omenjan.

Torej najameš taksi, rentacar karkoli, nato pa zahtevek za odškodnino pošljep na Nissan Slovenija.

Sicer pa še nikoli za nobeno drugo stvar (ki ni avto) nisem dobil nadomestnega artikla ali povrnjene stroške za čas garancijskega popravila.

lp

[/QUOTE]

V praksi - sodišče - boš dobil povrnjene stroške, če vozilo uporabljaš kot pravna oseba za opravljanje dejavnosti. Jasno moraš dokazati poslovno škodo. Drugače pa menim, da dobra beseda vedno lepo mesto najde. Tudi pri tem, če rabiš nadomestno vozilo. Jaz bi načeloma vozilo odobril. Dokler mi ne bi nekdo začel groziti in mi pravno soliti pamet.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
@ksz...
Glede na to da gre za eno firmo, Renault Nissan Slovenija, IMHO veljajo tudi podobni garancijski pogoji za nova vozila. Sicer sem seznanjen s pogoji za Renault, a vendar RTFM... Tam lepo poiše da za garancijska popravila/pomoč mi pripada nadomestno vozilo za vse dni trajanja popravila, določen je tudi rang vozila, rang namestitve.
Domnevam, da imata Nissan in Dacia podobno rešeno. Posledično tudi domnevam, da se pooblaščenemu serviserju ni zdelo zagotoviti nadomestnega vozila za stranko. Vsekakor obstaja tudi knjižica "Garancija" (jo celo omenjajo na spletni strani pod zavihkom Garancija) in tam notri je vse razloženo kako in kaj. In tega se mora držati tudi zadnji zahojeni pooblaščeni serviser v spodnjih mukovcih, pa če mu paše ali ne.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Citat:

ZVPOT 21.c člen

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega proizvoda.

Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

... skratka če ti ne dajo nadomestnega vozila najameš taksi, stroške pa izterjaš od servisa ki ti res ni zavezan dat nadomestnega vozila, mora pa zato kriti stroške!

Povdarjam (še 1x) da je pri vozilih garancija samo tovarniška garancija. Podaljšana jamstva niso tu zraven, tam lahko je lahko pa ni nadomestno vozilo v pogodbi.


Tole jaz razumem malo drugače: Proizvajalec (Nissan oz. njegov zastopnik v Sloveniji Nissan Slovenija) ali pooblaščeni servis ti lahko zagotovita nadomestni avto, ni pa nujno.
Če ti ga ne, potem ti od proizvajalca oz. njegovega zastopnika v Sloveniji (Nissan Slovenija) terjaš stroške. V tem delu pooblaščeni servis ni več omenjan.

Torej najameš taksi, rentacar karkoli, nato pa zahtevek za odškodnino pošljep na Nissan Slovenija.

Sicer pa še nikoli za nobeno drugo stvar (ki ni avto) nisem dobil nadomestnega artikla ali povrnjene stroške za čas garancijskega popravila.

lp

[/QUOTE]

zanimivo je, kako določeni deli besedila postopoma izginjanjo iz ZVPOT, vse v škodo potrošnikov. v starem ZVPOT iz leta 2004 je namreč pisalo takole:
Citat:
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

še bolj žalostno je pa to, da so črtali tudi tale tekst:
Citat:
(4) Proizvajalec ima vse obveznosti po zakonu tudi, če garancija ni obvezna, pa jo je javno obljubljal (prostovoljna garancija).
kar pomeni, da lahko prodajalec na veliko oglašuje recimo 100-letno garancijo, spodaj pa v zelo drobnem tisku napiše, da splošna garancija velja samo prvo leto, preostalih 99 let pa velja neka miki-miška garancija, ki krije samo kako brezvezno popravilo in vse vsega.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
na PIA še nikoli nisem rabil plačat nadomestnega avta, če imajo seveda na voljo servisna vozila.

Seveda si ga plačal,vračunali so ti ga v ceno servisa
wink-1.gif
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.123
655
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
na PIA še nikoli nisem rabil plačat nadomestnega avta, če imajo seveda na voljo servisna vozila.

govorim, da je treba plačat če imaš redni servis.

garancijsko popravilo pri meni ni trejalo več kot 2h zato ne vem kako je s tem.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Točno tako! Kupiš nov avto, ga voziš na redne (drage) servise, nekaj odleti in uveljavljaš garancijo. Popravilo bo trajalo 2 dni, servis pa cinca, če bi ti dal brezplačno nadomestno vozilo.
bonk.gif
Ljubčki moji, vsa popravila v garanciji, nadomestni avto, kavice v salonu ste vi že plačali z nakupom novega vozila in prej omenjenimi servisi na pooblaščencu. Ne bodite take ovce no, servisov je vsak dan več, čas je že, da se naredi selekcija! Če imam pač redni servis (ki nikakor ne traja 2 dni kot je napisal avtor) tistih par ur pijem kavico in listam revije in sploh ne sprašujem za nadomestno vozilo.

Pri Kii še nikoli nisem imel problemov z nadomestnim avtom, ampak meni se zdi, da jih ne bi imel nikjer.
wink-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Sicer pa reči da si pripravljen plačati nadomestni avto ker ga pač rabiš. Ko pa ti bodo iz stavili račun za najem avtomobila pa ji le tega zavrnI in priloži člen zakona ki je citiran nekje zgoraj.
Novih avtomobilov o se nisem imel, sem pa pred desetletjem dobil nadomestni gsm
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Točno tako! Kupiš nov avto, ga voziš na redne (drage) servise, nekaj odleti in uveljavljaš garancijo. Popravilo bo trajalo 2 dni, servis pa cinca, če bi ti dal brezplačno nadomestno vozilo .
bonk.gif

Nima smisla uporabljat besede brezplačno,ker ta pojem v poslu ne obstaja. Vse na nek način plačaš,ponavadi s servisom ali že pri nakupu avtomobila.
Sicer nikjer ni noben točno definiral,ali gre za vprašanje garancijskega popravila ali za redni servis...
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Beri cel moj odstavek. Ravno zaradi tega sem spustil "narekovaje" pri brezplačno.
wink-1.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Pri kii je največji problem avto sploh popraviti ne glede na to kako dolgo bo na servisu. Beni temo 1.7 crdi.

Sem bral, ampak sem mnenja, da je problem v avtorju, ki se "pusti".. Njegov uspeh bo odvisen od vloženega časa in živcev. Žal, tako je dandanes, pa ne samo pri avtomobilih..
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Če povzamemo, imamo dve zelo različni zadevi:

-redno vzdrževanje (menjava olja, zavornih oblog, jermena itd...) - gotovo je v največ par urah, nadomestno vozilo ti ne pripada saj lahko načeloma počakaš tam, lahko pa ti serviser po lastni izbiri ponudi nadomestni/testni avto ali delno kritje taksija (tako imajo na AC in Porsche Verovškova)

-garancijsko popravilo - lahko je krajše (znotraj delovnega dne) ali daljše (več dni). Pooblaščeni serviser je dolžan za čas popravilo ponuditi neko alternativo, razen če gre za res kratek čas, ko se da počakat tam. Ponavadi serviserji za zadeve znotraj delovnega dne ponudijo prevoz z taksijem (do neke razdalje), za večdnevne zadeve pa nadomestno vozilo.

Tako je bilo pri Hondi, Mercedesu, Seatu in Škodi