Citat:
Uporabnik mtl pravi:
KSZ
Da malce obudim to temo.
Ja, nikakor se ne morem rešiti lučkDynamic Light Assist.
Po mojih informacijah sem trenutno edini na svetu, ki je spravil tole skupaj. Seveda zadeva deluje kot iz tovarne.
Upam, da stranke ne bodo imele težav s homologacijo...
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/pGdHjbHvUuA&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/pGdHjbHvUuA&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>
Nisem čarovnik.Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Še za uštimanje emisij kaj zrihtaj. 😃
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Purpen v avspuh
Multifunkcijska kamera na vetrobranskem steklu se uporablja za Light Assist, Dynamic Light Assist, Lane Assist ali Traffic Sign Assist.Citat:
Uporabnik masevc pravi:
A imaš info, katere funkcije vse podpirajo te kamere in senzorji?
Kako deluje pa prepoznava znakov?
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Nisem čarovnik.Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Še za uštimanje emisij kaj zrihtaj. 😃
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Purpen v avspuh
Multifunkcijska kamera na vetrobranskem steklu se uporablja za Light Assist, Dynamic Light Assist, Lane Assist ali Traffic Sign Assist.Citat:
Uporabnik masevc pravi:
A imaš info, katere funkcije vse podpirajo te kamere in senzorji?
Kako deluje pa prepoznava znakov?
Tole bi šlo v robnik, če voznik ne bi reagiral:Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
OZ. na Škodi oz. na VW kjerkoli ga že ima?
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Tole bi šlo v robnik, če voznik ne bi reagiral:Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
OZ. na Škodi oz. na VW kjerkoli ga že ima?
https://youtu.be/a48FSECVwnw?t=6m20s
Tukaj je šlo brez opozorila preko črte:
https://youtu.be/DPZbK3lk0oY?t=1m29s
Tule je sicer opozorilo, ki ga večina žal preskoči, ker je nepomembno in ''nezanimivo'' (pač za take brezveznosti ni časa...):
https://youtu.be/a48FSECVwnw?t=2m22s
Zato recimo grem jaz z vsakim, ki mu vključim Lane Assist ali TJA na testno vožnjo, kjer mu točno razložim pogoje, kako zadeva deluje in kako in kje NE deluje.
Po mojih izkušnjah pri VAG-u (tukaj je potrebno izvzeti Audija, ki ima nekoliko drugačen sistem) je Lane Assist daleč od zanesljivega. Medtem ko za ACC lahko rečem, da je že kar 99,9999% zanesljiv. Kljub ogromno prevoženih km, ni bilo niti enega ''incidenta'', morda je še včasih celo preveč agresiven, če se ti npr. kdo vrine pred tabo.
Ne in zelo verjetno bo tako ostalo. Čeprav je tudi vprašanje, če bi zadevo uvrstil v ponudbo.Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
A si že našel opcijo da raztegneš čas po katerem začne lane assist težit da nimaš rok na volanu? G7 2014?
Po informacijah strank ja, praktičnih izkušenj pa nimam dovolj, da bi zapisal kaj relevantnega na to temo.Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
A na A6 2015 in gor je pa ta LA boljši, zanesljivejši?
Lane Assist je identičen temu v Kodiaqu. Ni slab, je pa daleč od 100%. Lepo vidno zgoraj v prvem videu. Res, da je bil dež in so bile posledično črte slabše vidne, ampak če mu kaj ni jasno, bi se moral Z OPOZORILOM izključit, ne pa da zavija v robnik. V času testiranja in snemanja materiala za video se je še parkrat zgodilo, da je hotel zavit napačno. Še enkrat posebej opozarjam: okoliščine za delovanja LA in TJA so bile res slabe in sem bil tudi sam zelo prijetno presenečen, da v takšnih okoliščinah zadeva sploh deluje.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Škodin Lane assist (v Superbu) je izjemno dober, tudi po deloviščih. Je pa res, da je treba imet roke na volanu.
In ne, ne "potegne" v zid, če avto voziš. Tudi če potegne, ni niti približno dovolj močan, da bi premagal eno roko ležerno na volanu. Če je pa kdo tak [cenzura], da asistenčni sistem (ki ima tudi ime Assist) poskuša uporabljat za avtonomno vožnjo, pa prav mu je.
Razumem, da ljudje naredijo napako pri zavajajočem Teslinem Autopilot, tu pa je ime (kot pri vseh ostalih avtih) jasno: asistenčni sistem. Pomaga.
Ti je detajle že SJTV1 zapisal in jaz tudi. Rok na volanu ni bilo ali pa niso držale volana. Namreč sprememba smeri je precej ''lahna'' in če voznik tega noče IN DRŽI Z ROKAMI VOLAN, avta ne bo kar potegnilo v zid. Razen, če je prišlo do katastrofalne napake sistema, kar pa močno dvomim.Citat:
Uporabnik Corvette pravi:
Zgodilo se je na Passatu B8. Detajlov (roke na volanu, pozornost voznika) ne poznam.
Samo multifunkcijsko kamero, ki je prikazana tukaj:Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Daj še enkrat naredi povzetek...kaj rabi avto da se mu lahko vključi line assist?