MTL be prepared!

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:Drugače pa tudi Ford (v mojem primeru Galaxy, 2017) nima piskača, ko LA izklopi. Zna pa včasih prav grdo in sunkovito popravljat smer in na AC pri 160 km/h postane že zelo nevarno...
Jajks
frown-1.gif
.
Hm, tega recimo pri VAG-u še nisem zaznal, je pa res, da se zelo redko toliko vozim.
hysterical-1.gif


PS: Pri VAG-u moraš imeti vključeno adaptive lane guidance in te potem drži na sredini voznega pasu. V nasprotnem primeru avto pleše od ene črte do druge, kar je vsaj zame izredno živce parajoče.
grin1.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.868
113
Tudi pri "golf 4 live" so vse črke in besede zapisane pravilno. Ko jih skupaj daš je pa komedija.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
A ni bilo tole "Bad boys for a live"? Srebrn golf 4, SG tablice.

Al govorimo o kom drugem?
 

bratusm

Fizikalc
29. jan 2014
615
38
28
ksz

Pa še to:
- Rather than too fast in - raje kot prehitro not..
- Rather than fast in - raje kot hitro not...

"Rather than to fast in" pa, hm, žal ne gre...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Hvala, bi skoraj najraje zbrisal zadevo
smile-1.gif
.
Ponavadi za videe zadeve preverim, to sem pa kar copy/paste iz podnapisov videa naredil. Grrrrrr...
Dobra lekcija za naprej.
zmaga.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
če smo že pri tem,v videu nehaj uporabljal blinker in daj turn signal. Je bolj "pravilno"
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
No vidiš, vse se da, če se hoče.
zmaga.gif
Samo eno črko zamenjaš in eno dodaš.

A sta se vi2 z INKVIZITOR-jem mal....khm....klonirala kej zadnje čase?
grin1.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.868
113
Ne. On je sektor za s in z, jaz pa za rodilnik v nikalnih povedih. Oziroma kot so rekli stari grki If your ass is a chinesse restaurant, i'll have a poo poo platter...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Mislim da naju s crnobogom nisi razumel. Ni težava v tem, da se izključi. To je seveda popolnoma pravilno, če sistem nima več opornih točk za pravilno delovanje.
Težava je v tem, da se izključi BREZ KAKRŠNEGAKOLI OPOZORILA, kot je crnobog zapisal se le majhna lučka na armaturki spodaj obarva iz zelene v oranžno. Recimo pri ACC-ju, če pride do motnje, ki prepreči pravilno delovanje sistema, se napiše opozorilo, ki se pojavi hkrati z zvočnim signalom.

Zakaj bi pa rabil opozorilo? Saj je le asistenčni sistem, ti kot voznik moraš neprestano opazovat cesto in imet roke na volanu, tako da ti itak ni problem držat smeri. Kot da voziš sam, le da ti malo pomaga.
Meni gredo sistemi, ki piskajo, na k... Stalno nekaj piska.

Mimogrede: novih BMW ne moreš več nategnit s flašo. Mora bit kar roka na volanu.
 

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Sem vozu tanovega Peugeota 3008 nalowdanega z opremo. Nobenga uzitka v voznji, stalno nekaj piska, sveti, ko mi je prvic zacel sam neki volan obracat me je pa do konca minilo.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Jaz tudi mislim da bi me piskanje vsakič, ko se LA izklopi do spravlo na rob obupa.
Zadeva je asistenčni sistem in če se ga uporablja kot takega, je popolnama ok tako kot je. Že tistih 12 sekund in teženje, ko je AC malo preveč ravna je popolnoma odveč.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Zakaj bi pa rabil opozorilo? Saj je le asistenčni sistem, ti kot voznik moraš neprestano opazovat cesto in imet roke na volanu, tako da ti itak ni problem držat smeri. Kot da voziš sam, le da ti malo pomaga.
Meni gredo sistemi, ki piskajo, na k... Stalno nekaj piska.
Zakaj rabiš opozorilo za varnostni pas, saj če ga uporabljaš tako kot naj bi ga, je brez veze, da je tam, drži
wink-1.gif
?. In še enkrat poudarjam: pri pasu boš škodoval sebi ali morda še sopotnikom, tukaj pa govorimo o sistemu, ki bistveno vpliva na varnost vseh udeležencev v bližini vozila.
Gledam z vidika povprečnega kupca, ki mu dol visi za avto. Razloga sta pa sledeča:
- zadeva (govorim striktno za Lane Assist na VAG platformi MQB, zraven lahko damo še Lane Assist pri Passat-u B7, ki je še manj zanesljiv) je zelo nekonsistentna in spusti popolnoma naključno. Recimo, en ovinek lahko spelje prvič popolnoma perfektno, drugič ti bo pa na sredi ovinka spustil. Razmere IDENTIČNE, saj je bilo vmes 5 minut, torej ni bilo zaslepitve s strani sonca, itd.
- ko imaš takšen sistem, čeprav je jasno, da je le PRIPOMOČEK, samodejno ''računaš'' nanj, sploh recimo ko ti vedno spelje nek ovinek oz. je aktiven skozi nek ovinek. Posledično se recimo malce bolj zanašaš na to in recimo ravno nastavljaš klimo, radio, whatever, roke na volanu in pričakuješ, da če bo avto šel čez pas, da ti bo popravil oz. boš začutil pritisk volana v nasprotno smer. NIčesar ni, ti se pa kar naenkrat znajdeš v zidu.
Zato bi bilo potrebno zvočno opozorilo, pa čeprav bi potem tebi (in meni) živce pilo.
In še enkrat: to je moje osebno mišljenje in se ne bom pustil prepričat drugače. Nastalo je pa na podlagi zelo veliko lastnih voženj in testov, dodatno potrditev pa našlo še v konkretnem številu izkušenj lastnikov vozil s tem sistemom.
PS: Lastnik Yariske s tistim tečnim LDW je tudi na začetku ga izklapljal, ker mu je šlo na živce. Sedaj se vozi z njim in ga uporablja kot pripomoček, vsekakor pa je bistveno vplival na to, da ne vozi več toliko preko črt. Dejansko se takih zadev psiha človeka izredno hitro navadi in jih ne zaznava več kot moteče elemente. Samo primer Q7 preko luže: ko karkoli narediš v avtu zadeva bipa. Jaz sem samo gledal, kaj hudiča mu sedaj ni prav. Lastnik tega ni več ''zaznal'' kot moteče, ker je to tam standard in se je tega navadil.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Ne. On je sektor za s in z, jaz pa za rodilnik v nikalnih povedih. Oziroma kot so rekli stari grki If your ass is a chinesse restaurant, i'll have a poo poo platter...

Za s/z je bitka izgubljena.
crazy1.gif