Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Uglajen? Ne ga srat.
Težava je samo v tem, da ste vajeni klasičnih ročnih menjalnikov in pričakujete isti odziv.
CVT ima pa pač drugačnega - zveznega. In nekaj kar se navadiš. Noga z gasa, pa ni nobenega zaganjanja.
Pejt se peljat 130 na uro (realnih) po AC s C-HR in z Nirom, pa mi povej, kateri je glasen in kateri je uglajen. Lahko kar s tempomatom, da izločiš vpliv noge.
Al pa v znosnem času pospeši od 50 do 90, pa boš ugotovil isto. Niro se pelje podobno kot Prius, zato ICE drži pri mnogo nižjih vrtljajih kot C-HR, ki za vsak drek nabija vrtljaje, ker so hoteli naredit kao športen avto, ša še precej slabšo izolacijo od Priusa ima.
Lej, peljal sem oba, C-HR in Niro, že pred meseci. Sem se iz enega v drugega presedal, na navadni cesti, na AC, v mestu. In je točno tako, kot sem napisal. In potem sem C-HR vozil še precej časa posebej. In s Priusom se tudi ne vozim malo. In za tem, kar sem napisal, 100% stojim.
In ja, letos bodo pri Toyoti prodali 150 hibridnih C-HRjev, Kia pa enaga ali dva Nira. Ampak to ni realna slika tega, kakšna sta avta, ampak tega, da eni očitni ne verjamejo v svoj produkt in so navili ceno, da se jim ni treba matrat s prodajo, poleg tega pa ima Toyotina značka pač precej večjo težo od Kiine ...
Mimogrede, a si hibridni C-HR sploh vozil?