Mah, saj veš, Audi je uberwagenCitat:
Uporabnik Diablo pravi:
cel smeh si, ko pride audi v igro..vsaj s tem nakupovalnim nasvetom
Mah, saj veš, Audi je uberwagenCitat:
Uporabnik Diablo pravi:
cel smeh si, ko pride audi v igro..vsaj s tem nakupovalnim nasvetom
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
cel smeh si, ko pride audi v igro..vsaj s tem nakupovalnim nasvetom
pameten človek ne bo šel kupit 8 let starega zguranega audija 6 za 5000 €. Sem povedal vse.
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Mah, saj veš, Audi je uberwagenCitat:
Uporabnik Diablo pravi:
cel smeh si, ko pride audi v igro..vsaj s tem nakupovalnim nasvetom.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ah ste smešni ...
No pa povejte potem kaj o 2.5TDI (R5) motorju (touareg in verjetno je enak tudi v nekaterih gospodarskih vozilih). To sem že enkrat spraševal v podobni temi pa ni bilo nobenega odgovora.
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ah ste smešni ...
No pa povejte potem kaj o 2.5TDI (R5) motorju (touareg in verjetno je enak tudi v nekaterih gospodarskih vozilih). To sem že enkrat spraševal v podobni temi pa ni bilo nobenega odgovora.
Jajca
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
To je glavna motorizacija vw transporter danes, poznamo 131KM in pa 174KM. Crkujejo pa vsi, ga imajo reševalne službe po sloveniji in vsem crkujejo. Res da se z njimi ne ravna prav lepo, samo toliko okvar pa tudi ni normalno. Da pa kupiš tak avto in voziš po jajcih, ker se bojiš da nebi kaj crknilo pa tudi mislim da ni prava rešitev.
Crkujejo pa turbine, menjalniki, nonstop neke napake na elektroniki.... skratka smo zelo nezadovoljni. Dovolj pove verjetno podatek da ga v novem transporterju sploh ni več - 2.5 tdi namreč. So ga zamenjali z 2.0tdi
LP
No ja, imaš itak manjše (1.2, 1.6) in kup večjih dizlov. Je pa logično, da se 2.0TDI steguje vedno bolj navzgor zaradi downsizingaCitat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
To je glavna motorizacija vw transporter danes, poznamo 131KM in pa 174KM. Crkujejo pa vsi, ga imajo reševalne službe po sloveniji in vsem crkujejo. Res da se z njimi ne ravna prav lepo, samo toliko okvar pa tudi ni normalno. Da pa kupiš tak avto in voziš po jajcih, ker se bojiš da nebi kaj crknilo pa tudi mislim da ni prava rešitev.
Crkujejo pa turbine, menjalniki, nonstop neke napake na elektroniki.... skratka smo zelo nezadovoljni. Dovolj pove verjetno podatek da ga v novem transporterju sploh ni več - 2.5 tdi namreč. So ga zamenjali z 2.0tdi
LP
vw je zamenjal prakticno vse dizle s tisoc in eno razlicico 2.0 tdija izkljucno zaradi nizjih stroskov. Sedaj eno masino vgrajujejo v vse mozne modele. Tako kot 90% ostale periferije.
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
To je glavna motorizacija vw transporter danes, poznamo 131KM in pa 174KM. Crkujejo pa vsi, ga imajo reševalne službe po sloveniji in vsem crkujejo. Res da se z njimi ne ravna prav lepo, samo toliko okvar pa tudi ni normalno. Da pa kupiš tak avto in voziš po jajcih, ker se bojiš da nebi kaj crknilo pa tudi mislim da ni prava rešitev.
Crkujejo pa turbine, menjalniki, nonstop neke napake na elektroniki.... skratka smo zelo nezadovoljni. Dovolj pove verjetno podatek da ga v novem transporterju sploh ni več - 2.5 tdi namreč. So ga zamenjali z 2.0tdi
LP
vw je zamenjal prakticno vse dizle s tisoc in eno razlicico 2.0 tdija izkljucno zaradi nizjih stroskov. Sedaj eno masino vgrajujejo v vse mozne modele. Tako kot 90% ostale periferije.