motor v audiju a6 2,5 v6 120kw

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.832
113
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
cel smeh si, ko pride audi v igro..vsaj s tem nakupovalnim nasvetom
Mah, saj veš, Audi je uberwagen
cheer.gif
.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
cel smeh si, ko pride audi v igro..vsaj s tem nakupovalnim nasvetom

pameten človek ne bo šel kupit 8 let starega zguranega audija 6 za 5000 €. Sem povedal vse.

Res je, pameten človek avta tega ranga v tej starosti sploh ne bo kupoval ampak on ga kupuje in ne sprašuje po nasvetih zakaj ga naj ne kupi temveč kakšne izkušnje ima kdo z njim in se bo na podlagi tega najbrž sam odločil in ne zato ker ti tako misliš, niti ker jaz tako mislim...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Ah ste smešni ...

No pa povejte potem kaj o 2.5TDI (R5) motorju (touareg in verjetno je enak tudi v nekaterih gospodarskih vozilih). To sem že enkrat spraševal v podobni temi pa ni bilo nobenega odgovora.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ah ste smešni ...

No pa povejte potem kaj o 2.5TDI (R5) motorju (touareg in verjetno je enak tudi v nekaterih gospodarskih vozilih). To sem že enkrat spraševal v podobni temi pa ni bilo nobenega odgovora.

Jajca
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ah ste smešni ...

No pa povejte potem kaj o 2.5TDI (R5) motorju (touareg in verjetno je enak tudi v nekaterih gospodarskih vozilih). To sem že enkrat spraševal v podobni temi pa ni bilo nobenega odgovora.

Jajca

Ok, smo že prišli dalje! Še odgovori zakaj?

To da je glasen in neprimeren za prej omenjen avto mi je jasno, zanima me tehnična razlaga. Je pokvarljiv? (izhaja iz "slabe" 2.0TDI družine?)
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
To je glavna motorizacija vw transporter danes, poznamo 131KM in pa 174KM. Crkujejo pa vsi, ga imajo reševalne službe po sloveniji in vsem crkujejo. Res da se z njimi ne ravna prav lepo, samo toliko okvar pa tudi ni normalno. Da pa kupiš tak avto in voziš po jajcih, ker se bojiš da nebi kaj crknilo pa tudi mislim da ni prava rešitev.

Crkujejo pa turbine, menjalniki, nonstop neke napake na elektroniki.... skratka smo zelo nezadovoljni. Dovolj pove verjetno podatek da ga v novem transporterju sploh ni več - 2.5 tdi namreč. So ga zamenjali z 2.0tdi

LP
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Aja je pa res ful glasen, ima pa malo porabo. Pa 174KM porabi manj kot 131Km. Poraba po omejitvah je tam okrog 10 litrov, na relacije pa brez problema 8.5l
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Ok, hvala za odgovore.

Vseeno nima kakšnih večjih konstrukcijskih težav kot npr. 2.0TDI PD (pokanje glav, ribanje ležajev)? Oz. če se drugače izrazimo, niso/niste še nobenega motorja zamenjali?
evil.gif
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Ne samega motorja ne, smo pa zamenjali odmične pri 120.000km. Komplet menjalnik pri 60.000km, turbina pri 50.000km nato spet pri 130.000km, pri enem je turbina zaribala pri 30.000km..... Od treh 2.5TDI ni dneva, da bi vsi trije delali tako kot morajo. Nonstop je nekaj narobe, večinoma gori špirala in avto nima moči, na servisu v pol leta niso nič pogruntali.

Lahko se tolažiš s tem da je 3.2 V6 še slabši, to pa zaribajo med 150.000 in 200.000
tongue-1.gif
Menjava pa stane 6.000eur.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
A že mogoče kak info o teh "novih" 2.0 TDI CR motorjih? Sicer niso več tako novih ampak ni kaj dost napisanega? So vredu motorji ali niso? Govorim o 140 konjskih... LP
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
R5 TDi ima zanimivo rešitev pogona odmičnih gredi....Prvi modeli so imeli slabo pričvrščene PD elemente in se je dogajalo da so se zrahljali in je gorivo uhajalo v motorno olje in s tem posledično so crkovale turbine
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
To je glavna motorizacija vw transporter danes, poznamo 131KM in pa 174KM. Crkujejo pa vsi, ga imajo reševalne službe po sloveniji in vsem crkujejo. Res da se z njimi ne ravna prav lepo, samo toliko okvar pa tudi ni normalno. Da pa kupiš tak avto in voziš po jajcih, ker se bojiš da nebi kaj crknilo pa tudi mislim da ni prava rešitev.

Crkujejo pa turbine, menjalniki, nonstop neke napake na elektroniki.... skratka smo zelo nezadovoljni. Dovolj pove verjetno podatek da ga v novem transporterju sploh ni več - 2.5 tdi namreč. So ga zamenjali z 2.0tdi

LP

vw je zamenjal prakticno vse dizle s tisoc in eno razlicico 2.0 tdija izkljucno zaradi nizjih stroskov. Sedaj eno masino vgrajujejo v vse mozne modele. Tako kot 90% ostale periferije.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.832
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
To je glavna motorizacija vw transporter danes, poznamo 131KM in pa 174KM. Crkujejo pa vsi, ga imajo reševalne službe po sloveniji in vsem crkujejo. Res da se z njimi ne ravna prav lepo, samo toliko okvar pa tudi ni normalno. Da pa kupiš tak avto in voziš po jajcih, ker se bojiš da nebi kaj crknilo pa tudi mislim da ni prava rešitev.

Crkujejo pa turbine, menjalniki, nonstop neke napake na elektroniki.... skratka smo zelo nezadovoljni. Dovolj pove verjetno podatek da ga v novem transporterju sploh ni več - 2.5 tdi namreč. So ga zamenjali z 2.0tdi

LP

vw je zamenjal prakticno vse dizle s tisoc in eno razlicico 2.0 tdija izkljucno zaradi nizjih stroskov. Sedaj eno masino vgrajujejo v vse mozne modele. Tako kot 90% ostale periferije.
No ja, imaš itak manjše (1.2, 1.6) in kup večjih dizlov. Je pa logično, da se 2.0TDI steguje vedno bolj navzgor zaradi downsizinga
wink-1.gif
.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
To je glavna motorizacija vw transporter danes, poznamo 131KM in pa 174KM. Crkujejo pa vsi, ga imajo reševalne službe po sloveniji in vsem crkujejo. Res da se z njimi ne ravna prav lepo, samo toliko okvar pa tudi ni normalno. Da pa kupiš tak avto in voziš po jajcih, ker se bojiš da nebi kaj crknilo pa tudi mislim da ni prava rešitev.

Crkujejo pa turbine, menjalniki, nonstop neke napake na elektroniki.... skratka smo zelo nezadovoljni. Dovolj pove verjetno podatek da ga v novem transporterju sploh ni več - 2.5 tdi namreč. So ga zamenjali z 2.0tdi

LP

vw je zamenjal prakticno vse dizle s tisoc in eno razlicico 2.0 tdija izkljucno zaradi nizjih stroskov. Sedaj eno masino vgrajujejo v vse mozne modele. Tako kot 90% ostale periferije.

Torej so ukinili tudi 2.7tdi, 3.0 tdi, 4.2........ ???