motor v audiju a6 2,5 v6 120kw

netko

Guru
25. jul 2007
6.979
2.270
113
Ali kdo mogoče ve čigav je ta dizel motor? je to njihov ali se motim da je identični v volvu D5...
kakšne izkušnje s tem kako se obnese?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.832
113
To je motor od Audija. Je bilo že veliko napisanega na to temo. Na kratko: če imaš alternativo, pojdi nanjo, ker ta motor je eden slabših od VAG-a. Naftna pumpa, injektorji, glave, baje... Me bo pa še kdo dopolnil.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Tovariš, zopet govoriš bedarije, preveč bereš forume, se nato v stvar ne poglobiš in potem trosiš neumnosti okoli po sistemu baba čula baba rekla. 120KW motorji so MODIFICIRANI motorji in z njimi ni bolj ali manj nobenih težav, torej odmične in vse ostalo so "načeloma" ok, težave so le z 110KW motorji ki so bili v prvih serijah A6 od L97 pa do 01. Potem so jih nadomestili 114KW, 120KW ter 132KW motorji. Ti motorji sicer tudi niso biser tehnologije ampak so pa vredu motorji, ni nekih jakih težav. Se pa razume da se ne morjo primerjat s temi novimi CR motorji... Kot prejšnji lastnik 110KW/150 konjskega 2.5 TDI motorja (in ki vem kakšno sranje je to) bi si upal vzet ta 165 konjski dizel, seveda če je primerno ohranjen kar pa težko verjamem, lažje bi bilo če bi pripel oglas... Lp
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Sicer pa še to... v kolikor dobiš pa v tej šestici 1.9 130 konjski PD motor pa si itak zmagal vendar jih ni veliko...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.832
113
Definiraj ta tvoj "naceloma", ker vse kar si napisal je bilo, da nimam prav. Torej mu nisi niti malo pomagal.
Ker "naceloma" tudi z 1.9 dci motorji ni bilo tezav, vprasanje je zgolj kaj naceloma za koga pomeni.
Ps: Je.b.aj koga drugega
evil.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Vse ti lepo piše in dobil je pošten odgovor na zastavljeno vprašanje, je pa možno da je zadeva preveč kompleksno napisana in ti tega enostavno ne dojameš, saj veš, veš stavkov v eni povedi in si že zmeden saj ne znaš stvari med seboj povezovati
evil.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.832
113
Poleg načeloma prosim pojasni še tole:
Citat:
Potem so jih nadomestili 114KW, 120KW ter 132KW motorji. Ti motorji sicer tudi niso biser tehnologije ampak so pa vredu motorji, ni nekih jakih težav.
Kaj je zate jako? A da je treba motor zamenjat? In kakšne nejake težave so pri teh motorjih?
Ali imajo ti motorji VP44 pumpo (ali katera že je)? Ali crkujejo injektorji, glave, odmične, itd.?

In zakaj mu svetuješ 1.9 TDI, če pa so ti neproblematični?

In po mojih informacijah tudi pri ostalih izvedenkah (ne zgolj 150KM) motorja 2.5TDI niso ravno odpravili vseh težav in te slej ko prej zadane kakšna terna. In to tudi trg kaže, saj so recimo 1.9TDI kar dražji od 2.5TDI in to običajno z manj opreme. Khm, le zakaj?
grims-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Poleg načeloma prosim pojasni še tole:
Citat:
Potem so jih nadomestili 114KW, 120KW ter 132KW motorji. Ti motorji sicer tudi niso biser tehnologije ampak so pa vredu motorji, ni nekih jakih težav.
Kaj je zate jako? A da je treba motor zamenjat? In kakšne nejake težave so pri teh motorjih?
Ali imajo ti motorji VP44 pumpo (ali katera že je)? Ali crkujejo injektorji, glave, odmične, itd.?

In zakaj mu svetuješ 1.9 TDI, če pa so ti neproblematični?

In po mojih informacijah tudi pri ostalih izvedenkah (ne zgolj 150KM) motorja 2.5TDI niso ravno odpravili vseh težav in te slej ko prej zadane kakšna terna. In to tudi trg kaže, saj so recimo 1.9TDI kar dražji od 2.5TDI in to običajno z manj opreme. Khm, le zakaj?
grims-1.gif

Glej dejansko nimaš pojma kar govoriš, veš samo to kar si prebral po internetu skratka raznih forumih. Imel sem oba, tako 150 konjskega kot 180 konjskega kateri je še vedno pri hiši, delam s temi stvarmi pa govorim iz prve roke. Zadeve funkcionirajo, z besedno zvezo da ni nekih jakih problemov pa je mišljeno to da nima bit kaj dragega hin na tem avtomobilu v kolikor je vzdrževan. Kar se pa tiče Bosch črpalk ter injektorjev pa vsi vemo da je to potrošni material, sploh injektor, ne moreš ti pričakovat pri 300k+ super injektorjev, se pa dajo za sitne pare obnovit, lepo daš nove vložke not in šibaš dalje. Prav tako pričakovat da na 10 let starem avtu ne more it Bosch pumpa (sploh če še ni bila menjana) je naivno. Zakaj svetujem 1.9 TDI? Ker je enostavno bolj pameten motor kot V6 TDI. Nižji stroški vzdrževanja, cenejši deli, manjša poraba, lažja prodaja in še ti 130 konjski nimajo nekaj dost dost slabšega performansa od 2.5 TDI, sploh tistih 150 ter 155 konjskih. Splošno je znano kakšno razporeditev navora imajo PD motorji... Lp
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113

Hmm sicer avtomobil ni videt slab, izgleda kar "edel" edino kaj me moti so tisti gumbi pri klimi + in -, ti plusi so videt kar zdrkani že čeprav ti novi FL modeli mislim da imajo zopet tisto gumo gor nalito na gumbih ki se hitro "zdrka", jaz sem na svojem 2000 letnik imel barvne gumbe, tukaj pa je nalita takšna fina guma in ženske sploh to z nohti zdrkajo 1 2 3. Fino je tak avtomobil dat pregledat, vzet zraven človeka ki se spozna na to, ga priklopit in med vožnjo naredit določene meritve (injekorjev, pritiska turbine, LMMja in še česa).
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
lol no, avto je 5 jurjev vreden, ti bi pa meritve delal, pa ne vem še kaj..pa verjetnopotem sekiral prodajalca do ne zavesti...tole pa je bila slovenska scena.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Vsekakor, tudi če je vreden 1500€ je fajn da kupiš izpraven avtomobil kajne? Kako bi se počutil da bi ga pripeljal drug dan na dvorišče in bi ugotovil da mrzel slab vžiga ker ni predgretja zdaj ko je poletje in bi peljal do mehanika in bi ugotovil da so odmične požrte in da je z delom vred ena 2 jurčka stroška? Ne bit pameten...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Sicer pa je tako, pameten človek razkira 50€ za meritve in diagnozo, đajiči kot si ti pač kupijo na pamet, konec koncev gre samo za 5 jurjev? Tvoj mesečni dohodek kajne?
smirk-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113

Aja poglej še volan in prestavno ročico, cel kos ledra že manjka na prestavni, volan pa ima kar lep ring že, moj je ob prodaji imel par kilometrov pod 250.000 in je bila obraba na volanu komaj vidna, ročka kot nova... sicer ima lahko nekdo gor prstane in roko nonstop na menjlaniku ampak ne verjet v te "teorije"...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.832
113
No, zdaj si vsaj malo koristen in zdaj vemo, da je zate crpalka (katera stane 50 eur, ane?) in injektorji potrosni material in bo crknilo. Da se bodoci lastnik vsaj pripravi, ker po tvojem prvem postu je zgolj tankaj in vozi.

Sicer pa bolje pesimisticen net surfac kot "realni" lastnik z zblojenim dojemanem realnosti, kateremu je strosek 1000eur nevreden omembe (torej nekje četrtino vrednosti avtomobila).

In s tvoje strani, ko lastnika, bi pričakoval takšen nasvet:
1.) Vzami 1.9TDI, ker je bolj pametna izbira. To sem mu tudi jaz posredno svetoval.
2.) Vzami tega, če imaš res super varianto, da poznaš, da je kot iz škatlice, hkrati pa imej potencialno na lagerju x EUR, če crkne to (strošek x EUR), to (strošek x eur), itd.
3.) Če res to želiš, zbij ceno na minimum, ker se itak ne prodajajo in imej na lagerju x eur...

Ampak ne, ti greš drekat in bluzit, da to je samo kupi in vozi...
cheer.gif



Bye.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.151
6.964
113
pri taščici
Lahko naredim slike na 6 l.99 z nekaj manj kot 200kkm. Naj bi bili realni. Ni ne vem kako oguljena notranjost, vkljucno z ledrom na zicih, ki pa najbrz ni dozivelo kaksne posebne nege.(ki pa se je ne brani).
Motor pa ja 2.4 Q tako da z tdi nimam izkusenj. A tudi pri novejsih rusta streha?
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
cel smeh si, ko pride audi v igro..vsaj s tem nakupovalnim nasvetom

pameten človek ne bo šel kupit 8 let starega zguranega audija 6 za 5000 €. Sem povedal vse.