Kar sam si poišči nazaj.Kdo je pa to napisal? Lahko morda citiraš? Hvala.
Kar sam si poišči nazaj.Kdo je pa to napisal? Lahko morda citiraš? Hvala.
Kar sam si poišči nazaj.
...nisem nikjer našel. Lahko prosim torej ti citiraš, ki točno veš kje si bral te jamrače?Ampak tukaj so jamrači, da so omejitve na avtocesti problem, ker on v svoji "premiji" na more vedeti, če vozi 130 ali 180.
kateri avto?... avto odneslo pri 200kmh na tempomatu. Novodobni asistencni sistem s 4x4 pogonom in novimi gumami je rabil dobesedno trenutek, da je zadevo zrihtal v nulo in umiril vozilo.
Naj ti suze liju. Primerjave seveda ne more dati šofer, ki se prvič usede v avto. Na avto se moraš navaditi.
Dobrih 15 let nazaj sem hkrati vozil 3.0 V6 limuzino in 1.4 bencinarja, denimo tak klošarski avto, vendar solidno vzdrževan. Po 10.000 km z vsakim dokaj dobro veš, koliko se v katerem pelješ, brez da zijaš na števec. Test torej lahko narediva, če boš zrihtal S-klaso za 10.000 km. Če bo ta teden, bom to prevozil tja do konca septembra. Goriva ne bom sam plačeval, naj bo zraven ena od kartic bencinske družbe. Izkaži se.
Noben ni komentiral ADAC-ovega poročila o zavornih poteh testiranih vozil, ki sem ga dal. Verjetno nemško niti slik ne razumete.
Da bo lažje, še povzetek iz žurnala. Ni omembe vrednih razlik med tipi avtomobilov. Pa še to bi lahko izenačili, če bi na jajčka dali kot prvo vgradnjo enako kvaliteto gum kot na "športne" voze.
Kdor nima občutka, kako hitro vozi ne glede na avto, ima resne težave pri zaznavanju okolice in kot tak predstavlja smrtno nevarnost za druge na cesti.
Res pa je, da se on počuti varno. Ker pač ne zaznava pravilno. Saj menda hitrosti praviloma ne zaznavamo z ušesi in tresljaji telesa, temveč z očmi. In te sporočajo enako informacijo, če se peljemo v jajčku ali v premiji. Na koncu je reakcijski čas tudi enak.
saj veš, najhitrejši avti so tak sluzbeni pa izposojeni
O hitrostih ne bi. Premije nimam, jo pa občasno vozim.
Imam pa privat hidravličarja C5 z avtomatikom. Moje hitrosti so večinoma okol omejitve, pač službeno ogromno na cest in se navadiš.
Prejšnjič sem iz Štajerske peljal tasta in taščo, ker je v soboto blo zvečer in prazna cesta, sem pritisnil mal bolj, tam med 160 in 170 je šlo. Tastar je mislil, ko sem zavil za Grosuplje, da gremo na pijačo na Tepanje, je cel čas na sovoznikovem sedežu študiral, kva mečkam po prazni cesti.
Pa recimo te k so znižani ali imajo zatemnjena stekla in podobno. Pri takih veš da so zgonjeni do konca.
Pri 140 se oglašata, pri 200 utihneta....in samo še potiho molitaJaz sem lani iz Placida Dominga peljal dve panični penzionistki, ko je drugače konstantno kompliciranje glede hitrosti, sobota blizu polnoči in dejansko sem bil parkiran pred vsemi taksisti tako da smo bili na AC pred praktično vsemi ostalimi. Pa je šlo tudi čez 200, pa ni nobena niti glasu dala od sebe, ko se drugače tud pri 140 že oglašata.
Da vidimo, kaj boše rekel kolikšna je bila hitrost v tem posnetku?Kak dokaz ali samo nabiraš poste? Reakcijski čas človeka v premiji je drugačen kot v jajčku? Obcestni količki se mimo oči voznika premikajo hitreje v cliotu pri 100 km/h kot v premiji pri 100 km / h?
A lahko napišem da okoli 70-80? V naselju najbrž.manjDa vidimo, kaj boše rekel kolikšna je bila hitrost v tem posnetku?
KSZ
Na sihtu vozim razlicne avte in so hitrosti velikokrat precej visoke. Res je da se pri novejsih in bolj “premium” avtih manj opazi ko gres cez 130... ni pa mozno da ne bi opazil ko vozis 200 ali vec. Vse se odvija hitreje in ce tega kot voznik ne opazis pol si IMHO nevaren na cesti.