I
Izbrisan uporabnik 474
Najprej je tukaj Mercedesova pedantnost. Sprednji odbijač mora biti v real world točno takšen, kot zamišljen. (saj na koncu ni takšen, ampak tile najbolj dolgo glumijo in gnjavijo). Narediš simulacijo obremenitev in deformacij in jim poveš, da naj začnejo znova. Nope - tak dolgo simuliraj, da bo pasalo. Nekak pol z njihovimi projektanti uspeš spravit skupaj zadovoljiv prototip, narediš "dry run" kjer našraufaš zadevo na približek modela (to je bilo že 2018) pa v wind tunel. Ok, zadeva paše, dajmo naredit prvi prototip. Naredimo gor, vse lepo paše skupaj, nikjer nobenih špranj itd. Pridejo še njihovi štromarji, privlečejo in kup senzorjev, ki se obesijo direktno na odbijač in se odbijač posede ob straneh 1cm.. Fajn. V glavnem - čudna oblika, lahki materiali, en kup krame na odbijaču in manjka zadostnih nosilcev in opornih točk (ker je tak že vse natlačeno)... Na koncu je nastal nek kompromis
Še za primerjavo - Mercedes je drkal in pilil tako dolgo, da je ne kancu pasalo. BMW v takih primerih na kritičnih mestih navari dodatno kovino (patch), ki "vleče" del v pravilno obliko. VAG koncern ponavadi z roko potisne del v pravilno lego in na novo zariše oporne točke. Ne BMW ne VAG ni vredu rešitev, ker se lastnosti dela spremenijo, če je že v štartu pod napetostjo. Je pa poceni. Sploh VAG.
Podobna veselica je trenutno z BMW G70...
Še za primerjavo - Mercedes je drkal in pilil tako dolgo, da je ne kancu pasalo. BMW v takih primerih na kritičnih mestih navari dodatno kovino (patch), ki "vleče" del v pravilno obliko. VAG koncern ponavadi z roko potisne del v pravilno lego in na novo zariše oporne točke. Ne BMW ne VAG ni vredu rešitev, ker se lastnosti dela spremenijo, če je že v štartu pod napetostjo. Je pa poceni. Sploh VAG.
Podobna veselica je trenutno z BMW G70...