majhen suv, dvignjen

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
to je klasični avtomatski menjalnik, s pretvornikom navora ... se pravi motor nima prestav, ampak konstantno prilagaja obrate motorja glede na obremenitev (audi multitronic)
na drugi strani maš pa robotizirane z dvema sklopkama (DSG, ... )

Nič konstantno ne prilagaja. Klasičen avtomatik ima prestave (sodobni med 6 in 9) in pretvornik navora (ki ima podobno fumkcijo kot sklopka pri ročnem).
DSG ni robotizran ročni, ampak pač dvosklopčni menjalnik.
Kar si ti omenil (Audijev Multitironic) je pa neskončnostopenjski menjlanik, v tem primeru klasične izvedbe z verigo in večploščno sklopko (Audijev klasični avtomatiski menjalnik pa ima komercialno ime Tiptronic). Neskončnostopenjski imajo sicer tudi druge naine delovanja (recimo planetno ozobljenje, ko ga uporablja Toyota pri hibridih) ipd ...
Potem imaš robotizirane ročne (ki so kot klasični ročni, le da računalnik elektrohidravlično upravlja prestave in sklopko), pa sekvenčne ...

Ne mešat stvari med sabo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Tole bi naj bil ta menjalnik: EAT6 od pežoja: http://www.peugeot.com/en/technology/engines/eat6-automatic-gearbox

Je to OK ali neuporabno?
OK je. EAT6 je PSAjev novi klasični avtomatik (Aisinov v resnici). Tudi čeje oznaka BVA je OK (to je stari klasični avtomatik), cukomatik pa ima če se prav spomnim oznako BMP oz BVMP.
Drži, BMP je cukavček.
grin1.gif

Sam sem ga imel priložnost voziti v C3 Picassoju HDI. V primerjavi z DSGjem je itak smeh in dejansko je v primeru, da ga vozimo kot običajen avtomatski menjalnik izredno počasen (vzame si cca. eno sekundo za prestavljanje) in avto zato pokima
grin1.gif
. Tudi nežnejši spol takoj zapopade ta način prestavljanja. In glede na to, da je bil ta menjalnik vgrajevan v avtomobile brez najmanjših ambicij po športnosti morda niti ni bil tako napačen.
Bi ga sam imel? Ne, hvala.
smirk-1.gif


Kot sem pa videl, so ga itak sedaj povsod zamenjali z EAT6, tako da ni več teh težav
cool-1.gif
.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Zakaj ne? Če nisi alter dinamik je verjetno vožnja veliko bolj umirjena, predvsem mestna.

Jaz razmišljam da naslednjega kupim z avtomatikom, če bo možnost. Me zanima koliko kilometrina bi prišparal z desno roko, pomoje še pa još
wink-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zakaj ne? Če nisi alter dinamik je verjetno vožnja veliko bolj umirjena, predvsem mestna.

Jaz razmišljam da naslednjega kupim z avtomatikom, če bo možnost. Me zanima koliko kilometrina bi prišparal z desno roko, pomoje še pa još
wink-1.gif
Po moje sem precej daleč od alter dinamika
grin1.gif
, ampak vseeno je več razlogov zakaj tega robotiziranega menjalnika ne bi imel:
- nobenega avta v katerega je vgrajen tudi v sanjah ne bi imel
grin1.gif

- prestavlja precej počasi in glede na to, da sem rahlo ubrisan na tehnologijo, bi me to non stop žrlo
rolleyes-1.gif

- zanesljivost ni ravno zgledna in glede na to, da kupujem rabljena vozila, odpade že od začetka

Kot omenjeno, pa I dig it. Moram pa reči, da sem imel do preizkusa dokaj negativno mnenje o njem (pač po netu se zgolj pljuva po njem (večinoma tisti, ki ga niso nikoli vozili
tongue-1.gif
. Avto je pa imel okrog 100.000 km, menjalnik je deloval popolnoma brezhibno. Zapopadel sem ga po cca. enem kilometru, stranka (ženska) pa tudi. Ko sva se slišala čez nekaj časa, je bila ekstremno zadovoljna z avtomobilom in menjalnikom.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Aja, mea culpa, robotiziranega si imel v mislih..sem mislil, da misliš pravega avtomatika.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.810
113
40
MB
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
to je klasični avtomatski menjalnik, s pretvornikom navora ... se pravi motor nima prestav, ampak konstantno prilagaja obrate motorja glede na obremenitev (audi multitronic)
na drugi strani maš pa robotizirane z dvema sklopkama (DSG, ... )

Nič konstantno ne prilagaja. Klasičen avtomatik ima prestave (sodobni med 6 in 9) in pretvornik navora (ki ima podobno fumkcijo kot sklopka pri ročnem).
DSG ni robotizran ročni, ampak pač dvosklopčni menjalnik.
Kar si ti omenil (Audijev Multitironic) je pa neskončnostopenjski menjlanik, v tem primeru klasične izvedbe z verigo in večploščno sklopko (Audijev klasični avtomatiski menjalnik pa ima komercialno ime Tiptronic). Neskončnostopenjski imajo sicer tudi druge naine delovanja (recimo planetno ozobljenje, ko ga uporablja Toyota pri hibridih) ipd ...
Potem imaš robotizirane ročne (ki so kot klasični ročni, le da računalnik elektrohidravlično upravlja prestave in sklopko), pa sekvenčne ...

Ne mešat stvari med sabo.

zato pa mamo tebe
roza.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Za mamco bo verjetn kak CVT najbolj primeren. brez določenih prestavnih razmerij, brez cukanja, brez sekundnega zamika. Najcenejši je mislim da v nissan micra za dobrih 11k. Potem je v yarisu hybridu, za malče več novcev pa v auris hybrid. Edina napaka je, da ga ni v dvignjenih vozilih. Morda najceneje od dvignjenih vozil je še v capturju dvosklopnični EDC.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Torej, zna kdo povedati, kako si sledijo avtomatiki po vrstnem redu od najboljšega do najslabšega?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zakaj ne? Če nisi alter dinamik je verjetno vožnja veliko bolj umirjena, predvsem mestna.

Jaz razmišljam da naslednjega kupim z avtomatikom, če bo možnost. Me zanima koliko kilometrina bi prišparal z desno roko, pomoje še pa još
wink-1.gif
Po moje sem precej daleč od alter dinamika
grin1.gif
, ampak vseeno je več razlogov zakaj tega robotiziranega menjalnika ne bi imel:
- nobenega avta v katerega je vgrajen tudi v sanjah ne bi imel
grin1.gif

- prestavlja precej počasi in glede na to, da sem rahlo ubrisan na tehnologijo, bi me to non stop žrlo
rolleyes-1.gif

- zanesljivost ni ravno zgledna in glede na to, da kupujem rabljena vozila, odpade že od začetka

Jaz imam veliko bolj preprost razlog proti: menjalnika, ki prestavlja slabše od mene, ne bi imel. Cukomatiki so pa slabši tudi od povprečnega SLO voznika ...
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik map pravi:
Za mamco bo verjetn kak CVT najbolj primeren. brez določenih prestavnih razmerij, brez cukanja, brez sekundnega zamika. Najcenejši je mislim da v nissan micra za dobrih 11k. Potem je v yarisu hybridu, za malče več novcev pa v auris hybrid. Edina napaka je, da ga ni v dvignjenih vozilih. Morda najceneje od dvignjenih vozil je še v capturju dvosklopnični EDC.


V novem Foresterju je.
smile-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Nissan ga ima v kaškaju, vsaj v kombinaciji z 2.0 bencinarjem (rabljena stvar), če že govorimo o tem... Pa reno v seniku tretje generacije. So pa slednji raritete pri nas.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
To so vse preveliki vozi, nekaj v rangu 2008 je realna opcija, to še gre v garažo.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Suzuki Vitara in SX4 imata tudi CVT.

STVJ, kako je z vzdržljivostjo CVT menjalnikov. Kolikor sem bral imajo praktično vsi probleme z vzdržljivostjo saj se veriga oz. jermen strga slej kot prej. Govorijo tam od 100.000 milj naprej, da je vse podarjeno. Ali se verigo potem zamenja preventivno ali nov menjalnik? Tista dva specialista, ki pri nas obnavljata avtomatske menjalnike pravita, da se na CVT ne spoznata, niti jih ne servisirata.
Suzuki servisi pravijo, da vzdrževanja ni. Komu verjeti?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Vitara tudi ni slabo videt ja...ampak...a prav vidim, da ni sredinskega naslona za roko, tudi kot opcija ne?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.663
6.705
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:

Suzuki servisi pravijo, da vzdrževanja ni. Komu verjeti?
Jaz jim verjamem. Ko mi bodo dali lifetime garancijo na karkoli se zgodi okoli in v menjalniku. Da vidimo koliko potem verjamejo v zgodbice brez vzdrzevanja in sevisiranja.
 

B81

22. jul 2007
36.933
10.501
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zakaj ne? Če nisi alter dinamik je verjetno vožnja veliko bolj umirjena, predvsem mestna.

Jaz razmišljam da naslednjega kupim z avtomatikom, če bo možnost. Me zanima koliko kilometrina bi prišparal z desno roko, pomoje še pa još
wink-1.gif

Navadni avto vozis z obema rokama in nogama, avtomatika pa z levo roko in desno nogo. Desna roka lahko cel cas drzi mcchicken, westblue ali pa bedro.