Citat:
Uporabnik tomi pravi:
po napisanem sodeč, bi bilo boljše da mama ne vozi več
se strinjam, paše potem, bolj poredko bo vozla, bolj bodo dejanski problemi na cesti.
Klasični avtomatik dela drugače, ampak v malčkih ga ni.
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
po napisanem sodeč, bi bilo boljše da mama ne vozi več
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
po napisanem sodeč, bi bilo boljše da mama ne vozi več
se strinjam, paše potem, bolj poredko bo vozla, bolj bodo dejanski problemi na cesti.
Klasični avtomatik dela drugače, ampak v malčkih ga ni.
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
To je tehnično klasičn menjalnik, ki ga prestavlja računalnik preko hidravlike/pnevmatike... Torej poleg klasično grajenega menjalnika še kup ventilov "cilindrov" itd. In seveda računalnika.
V praksi vse skupaj ponavadi dela cukajoče in neudobno. .
OK je. EAT6 je PSAjev novi klasični avtomatik (Aisinov v resnici). Tudi čeje oznaka BVA je OK (to je stari klasični avtomatik), cukomatik pa ima če se prav spomnim oznako BMP oz BVMP.Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Tole bi naj bil ta menjalnik: EAT6 od pežoja: http://www.peugeot.com/en/technology/engines/eat6-automatic-gearbox
Je to OK ali neuporabno?