majhen suv, dvignjen

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.725
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
po napisanem sodeč, bi bilo boljše da mama ne vozi več

se strinjam, paše potem, bolj poredko bo vozla, bolj bodo dejanski problemi na cesti.

Klasični avtomatik dela drugače, ampak v malčkih ga ni.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
To misliš klasični avtomatik vs robotiziran menjalnik? Ker 2008 ima tudi nek samodejni menjalnik in ne samo robotiziranega.

So rekli, na pežoju MB, da bodo imeli enega 508 z avtomatikom za probo in da bi naj bil občutek vožnje potem enak? Ker 2008 z avtomatikom pa ni nikjer za preizkusit...
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
po napisanem sodeč, bi bilo boljše da mama ne vozi več

se strinjam, paše potem, bolj poredko bo vozla, bolj bodo dejanski problemi na cesti.

Klasični avtomatik dela drugače, ampak v malčkih ga ni.

Hyunday I20 ima zagotovo klasičen avtomatik. Verjetno še kakšen tradicionalist. Kar je seveda samo dobro v prid vzdržljivosti.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Če nisi nikoli vozil avtomatika, ali nimaš izkušenj samo tako, da prebereš tehnične podatke v katalogu ali spletu. Lahko pa tudi prodajalcu zaupaš samo dvomim, da poznajo razlike.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Ja, brez izkušenj, prodajalcem tudi ne bi zaupal
smile-1.gif


V čem pa je catch "klasičnih avtomatikov" oz kaj gledat v specifikacijah, verjetno ne piše zraven "klasični avtomatik" in so v igri kakšne karakteristike, ki ga naredijo takšnega?
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.810
113
40
MB
mislim da je avtomagazinovec pisal enkrat, da je tisti avtomatik nekaj najhujšega kaj je kdaj vozil
smile-1.gif
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
EAT6 je kolikor vem tudi klasičen avtomatik. Meni je smešno, ko vsi za benchmark postavljajo DSG, ker šalta 300ms hitreje kot ostali, sploh robotizirani so vzamejo tudi po sekundo, da premislijo kaj bi naredili, bla, bla, bla.. Se vprašam a ko vsak dan stojiš v kolonah in se voziš po eno uro domov tistih 10km,.. a res rabiš, da prestavi v prvo prestavo v 150ms?
Za enega upokojenca je robotiziran vrh glave dovolj. Pa tudi povprečnega voznika, saj so se po mojih izkušnjah v zadnjih 15 letih precej popravili.
Kaj vozi avtomagazinovec pa nima veze z realnim svetom, ker on je navajen Pagani in Porschejev na stezi in verjamem, da ga zaboli v kurcu, ko mora preizkusiti peugeot dostavnika z robotiziranim menjalnikom, ki šalta po svoje. Potem je pa ves živčen, ko kolega vozi novo bmw šestico in ***** na vse.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Bi znal bit ix20 tudi za pogledat, a se bojim da je to bolj na nivoju Bmaxa, ki pa je premajhen avtek v notranjosti, zato mislim da je 2008 še najbolj pametna izbira...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Zanjo je Yaris...sediš razmeroma višje (vstopanje in izstopanje je zelo lahko), mali avto, s kakim 1.0 bencinarjem..in ga lahko navija kolikor hoče..kaj dosti ne bo pil, problematičen ni..tako da....če ima še 5 vrat, daljinsko centralno ter servo je to to.

Pelji jo na testno vožnjo boš videl da ji bo všeč.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Niti B-max ji ni bil všeč, pa je pomoje večji, ali pa vsaj tu tu, kot yaris.

Problem je da so te male kiblice tudi precej ozke. 2008 ali Cmax pa se že lepše sedi.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.195
42
48
robotiziran menjalnik je polom napram avtomatiku. Se ga da načeloma razmeroma ok vozit s tem, da se igraš z dodajanjem-odvzemanjem plina. Vozil citroena 4c g picasso, pa ni za nikamor... Sploh napram oplovemu avtomatiku v vectri, ki tudi ni nek sinonim gladkega in udobnega prestavljanja, pa vseeno svetlobna leta pred robotizranim. Če se le da poskusi dobit nekaj s klasičnim menjalnikom. Ne vem pa, če ga francoski trojček sploh še ima kje v ponudbi.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Tisto, kar sem prilimal link, EAT6, potem ni to, kar eni pravite "klasični avtomatik"?

Ker pežo ima v ponudbi dve varianti, eno je robotiziran ročni menjalnik eno pa semodejni menjalnik.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.810
113
40
MB
to je klasični avtomatski menjalnik, s pretvornikom navora ... se pravi motor nima prestav, ampak konstantno prilagaja obrate motorja glede na obremenitev (audi multitronic)
na drugi strani maš pa robotizirane z dvema sklopkama (DSG, ... )
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
To je tehnično klasičn menjalnik, ki ga prestavlja računalnik preko hidravlike/pnevmatike... Torej poleg klasično grajenega menjalnika še kup ventilov "cilindrov" itd. In seveda računalnika.

V praksi vse skupaj ponavadi dela cukajoče in neudobno. .

Pravilen strokoven slovenski izraz za robotizirane ročne menjalnike je cukomatik.