Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Sem tudi ravnokar govoril po telefonu s kartičnim poslovanjem Mastercard moje banke in mi je gospa na drugi strani povedala, da če liderpnevmatik ne bi hotel refundirati, da kartičnemu poslovanju pošljem vso dokumentacijo, print-screene in korespondenco z reklamacijami liderpnevmatika in potem Mastercard meni refundira, oni pa se potem ukvarjajo z liderpnevmatik.
Zakaj točno bi moralo podjetje iz Andore upoštevati slovensko zakonodajo? Saj ne poslujejo v Sloveniji oz. iz Slovenije. Od kje sploh pride ta ideja?Citat:
Uporabnik karamarko pravi:
Po slovenski zakonodaji jih moraš v 14 dneh obvestit, potem imaš pa 30 dni da vrneš. S tem, da ti morajo povrnit tudi stroške poštnine do tebe.
Čaki kaj? Na podlagi česa se sklepa? Če je stran v angleščini in na končnici .com boš pa sklepal da posluje iz ZDA? - Zakaj bi kontaktiral neko društvo - no, razen če plačuješ članarino - pa ti potem s svojimi odvetniki pomagajo kot članu, ravno tako kot bi ti pomagal katerikoli odvetnik, če si "pri njemu plačuješ članarino".Citat:
Uporabnik Peror pravi:
Ksz. Mislim, da če je stran prevedena v slovenščino in ima slovensko domeno se sklepa, da posluje v Sloveniji in zanjo veljajo EU zahteve. Na ta način se preprečuje scam. Treba je kontaktirat ZPS recimo, če drugače ne bo šlo.
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Sem tudi ravnokar govoril po telefonu s kartičnim poslovanjem Mastercard moje banke in mi je gospa na drugi strani povedala, da če liderpnevmatik ne bi hotel refundirati, da kartičnemu poslovanju pošljem vso dokumentacijo, print-screene in korespondenco z reklamacijami liderpnevmatika in potem Mastercard meni refundira, oni pa se potem ukvarjajo z liderpnevmatik.
Super! Pa dobro vedeti, da te tudi MasterCard na tak način ščiti.Pa prosim obveščaj o razpletu.
@ribicija - No shit - saj to jest in Jest cel čas trobiva.
Citat:
Uporabnik cat pravi:
Kakšen DDV so obračunali ? Slovenski, Andorski ali sploh nobenega ?
Poslujejo na SLO spletni strani, v SLO jeziku, na SLO domeni, obračunavat morajo SLO DDV, ker prodajajo v kupcem iz SLO. Kolikor vem, jih lahko v primeru spora mirno toži v SLO.Citat:
Uporabnik ribicija pravi:
Jaz pa mislim, da slovenski zakon o vračilu artiklov kupljenih po spletu v tem primeru ne velja za njih. So firma registrirana v tujini, tudi kolikor vidim poslujejo v tujini.
Po mojem veljajo njihovi splošni pogoji, ki so objavljeni na njihovi internetni strani, saj si se z nakupom strinjal z njimi. Torej včrailo ja, ampak pod njihovimi pogoji.
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
In ne, ne veljajo SLO ali EU zakoni o zaščiti potrošnikov. Sedež firme je je v Andori.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Poslujejo na SLO spletni strani, v SLO jeziku, na SLO domeni. Kolikor vem, jih lahko v primeru spora mirno toži v SLO.Citat:
Uporabnik ribicija pravi:
Jaz pa mislim, da slovenski zakon o vračilu artiklov kupljenih po spletu v tem primeru ne velja za njih. So firma registrirana v tujini, tudi kolikor vidim poslujejo v tujini.
Po mojem veljajo njihovi splošni pogoji, ki so objavljeni na njihovi internetni strani, saj si se z nakupom strinjal z njimi. Torej včrailo ja, ampak pod njihovimi pogoji.
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Spet matematika... nekako cene z DDV in brez ne gredo skupaj...
To je en s petimi razredi OŠ sestavil...
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Poslujejo na SLO spletni strani, v SLO jeziku, na SLO domeni. Kolikor vem, jih lahko v primeru spora mirno toži v SLO.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Imaš prav. No, še za račun jih lahko prijavim na FURS.
Bi morala biti tudi na računu tista 3D koda od davčne blagajne?