Letos bom pa kar zimske zvozil

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
949
91
28
Ljubljana
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
Sem tudi napisal, da ker poznam pri nas nesreč, ni bila nobena zaradi gum. Vedno je bil drug dejavnik.

To je zato, ker je tako najlažje narediti. "Preiskovalec" da samo pihati ali pa meri zavorno pot. Simpl. Kaj bi se ubadal s tem, če so gume OK, če ni slučajno šla roka, končnik, slabo pritrjeno platišče, ... Pri nas tega ni. Še doli na Dolenjskem je bila naprilagojena hitrost na prvem mestu, gume pa tam nekje zadaj.
stupid-1.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Če bi bilo tako potem bi pol slovenije vozilo neizpravna vozila!
evil.gif
Pol Slovenije dejansko vozi neizpravna vozila!
wink-1.gif

(pol ravno ne, jih je pa dosti. Saj so že drugi omenili "Spar" gume, preskočene servise itd...)
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik BigPoppa pravi:
In to vsako leto ena in ista vprašanja... Pa nexen, pa nankang in podoben plastičen šit dajejo gor na nove passate in A6 (še sreča, da se napisa na gumi od daleč ne vidi
bonk.gif
)
Ideja za grafitarje in "vandale" : Z Edigsom poudariti imena firme na takih gumah.
evil.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Ja, ravno to je nevarnost. Pregretje zimske gume, ki se zelo hitro zgodi na avtocesti pri visjih hitrostih, niti ne rabis rekordov na Crnivec podirati, ampak relacija +120kmh na lep vroc dan...spremeni se kemicna sestava in guma je pozimi manj ucinkovita. Raje letne zradiraj do jeseni in potem nakup zimskih.
Hmm, a niso eni drugi tule trdili, da kemično/materijalnih razlik ni spljoh? (med zimskimi in letnimi gumami)
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
Pa dejansko ne vidim težavo, če voziš zimske poleti. Le radirajo se bolj. Če se ti voziš po omejitvah in NAŠIM cestam primerno, nimaš kaj falit.

Precej lahko fališ. Zimska guma ima precej daljšo zavorno pot.
vir - Avto Magazin
Največja razliko, izmerjeno na asfaltni podlagi, smo zabeležili v suhem vremenu in pri temperaturi - 7 stopinj Celzija. V teh pogojih je Intensa s hitrosti 100 km/h Modusa ustavila v le 40, 4 metra, kar je mimogrede odličen rezultat, medtem ko smo z Eskimom zabeležili za 21, 3 odstotka daljšo zavorno pot in smo se ustavil šele po 51, 3 metra.

Če se znajdeš v kritični situaciji je 10m lahko usodnih.
1.) To je primerjava Save s Savo.

2.) Poleti nimamo pogosto takih razmer na cesti, kot v tem testu (minus sedem stopinj).
wink-1.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Pa še to: Ravno včeraj mi vulkanizer reče, da je priporočljivo zimske dol in letne gor, ker bi zimske hitro pobralo poleti.
(AMZS Maribor, če koga zanima)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
V nedeljo ko je napovedan sneg boste šli pa vsi v jok pa na drevo, na cestah bo pa katastrofa!
evil.gif


Dokler se v vrt ne posadi zelenjave, sam tudi gum ne menjam ... to je pa tam (konec) aprila! Recimo ravno danes ko je zunaj čez dan 20 stopinj sem strgal zjutraj led s šip!
10.gif
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
No lahko poročam da se avto na zimskih gumah že spomladi pelje za en kurz
rolleyes-1.gif


Kot kaže bom kar lepo letne kupil
tongue-1.gif
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.822
5.932
113
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Pa še to: Ravno včeraj mi vulkanizer reče, da je priporočljivo zimske dol in letne gor, ker bi zimske hitro pobralo poleti.
(AMZS Maribor, če koga zanima)
Sem vozil na prejšnjem avtu zimske 4 leta normalne vožnje - jih ni nič kaj pobralo.
Seveda da ti bo vulkanizer natvezil vsega boga, samo da bo imel vsako leto dovolj "posla".
Kot bi spraševal mesarja ali priporoča klobase ali zelenjavo
hysterical-1.gif
 

bendeho

Pripravnik
16. jan 2008
44
0
6
Ja itak, letne gume so svetovna zarota vseh vulkanizerjev, da bi več zaslužili.
Če voziš 5000km letno s kakšno škodo felicia z gumami širine 165 in bolj po ravni cesti in po naseljih verjamem, da ne občutiš kakšne razlike med letno in zimsko gumo.
+ Če so gume stare, postanejo trde in jih poleti ne pobira, lahko zgledajo kot nove, pa so stare 8 let.

Jaz po ovinkih takoj čutim, da so temperature previsoke za zimske gume. In je treba menjat.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Letos bom zvozil zimske stare 4 leta (Eskimo S3). Nisem nek dinamik, nisem počasne, vendar ne mislim stran metat zimskih gum z 7mm profila. Dobre bodo tako za poletje kot zimo 2011/12, potem pa nakup novih letnih in pred zimo še zimskih gum. To sem v preteklosti že prakticiral in ni bilo težav. Ne vem, zakaj nekateri zganjate tako paniko.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Saj z 30 let starim jugotom tudi lahko voziš.
Nihče ni rekel, da ne moreš.

Nadaljevat pa upam da ni treba.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Jp, zimska se kar nekako "valja" po ovinkih
crazy1.gif


Kaj če bi jih še malo dopumpal?
evil.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Včeraj sem z zimskimi probal speljat na klancu (asfalt) in je avto kar lepo v desno vrglo preden je elektronika posegla in to ob normalnem speljevanju. Tako da, zimske niso ravno za poleti, pa je sedaj 20 stopinj, kaj bo šele pri 35. Sicer pa, vsakemu svoje.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Lani sem celo poletje vozil 7 let stare zimske gume z "malo" profila. Nobenih problemov ni bilo. Ne ko je bilo 35 C ne ko je bila na cesti voda. Pa sem bil glede na razmere na cesti vedno med hitrejšimi. Ne vem kaj imate vedno neke probleme za prazen nič.

Vožnjo je treba prilagoditi razmeram na cesti, držati je treba varnostno razdaljo, opazovati promet in ustrezno ukrepati. Če niste kos tem pogojem lahko imate vsako leto nove zimske in nove letne gume pa ne boste varni predvsem pred sabo ne.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Sem prej rekel, bom še enkrat:
Možno je vozit tudi na platnu. Si pač previden.
Eni pa smo previdni, pa še dobro opremo imamo.
Ker nam tako paše.
 

tratnjak

Fizikalc
10. maj 2009
1.020
32
48
najhuje je, da ste tukaj z zimskimi poleti pametni, dejansko pa se ne zavedate da ogrozate druge, to kaj sebe ogrozate je tak vsem nam vseeno.

Vozili pa bote tak dolgo, dokler se nebo zgodila nesreca, kjer bote povozili pesca, ker bo pac zavorna pot dolga 12m namesto 8m - pol pa bote jokali kako ste bili neumni in kaj bi dali sedaj, da bi imeli vec pameti takrat

Ko pa slisim odgovore, da nimajo vsi dovolj denarja pa dobim kurjo kozo. Ce nimas dovolj denarja je potem upraviceno da ogrozas ostale? Kdo pa pravi, da je avto pravica in ne privilegij?

Jebo mater, ce si revez si revez, bos moral pac spremeniti prioritete v zivljenju...
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Nekateri 'možganski' reveži pa imajo za gume, pa se kljub temu skantajo na vseh možnih ovinkih. Torej, Sherlock, kakšno je tvoje mnenje glede teh prehitrih superduper opremljenih in izobraženih dirkačev. Jaz z 50km/h mirno ustavim na 8m tudi z zimskimi gumami, oni pa v naselju niti pod razno ne morejo, kljub hightech gumam. Zakaj le?
 

tratnjak

Fizikalc
10. maj 2009
1.020
32
48
mesas jabolke in hruske, eno ne opravicuje drugo se manj pa je povezano.

kar se mene tice, bi spremenil zakon, da bi lahko kznovali po KZ in bi jim namesto za prometne prekrske sodili za umor iz malomarnosti (divjkaom) ipd.

Ti se ustavis pri 50 na 8m tudi z zimskimi, nekdo z letnimi pa se vstavi v 6 al pa 7m in to je dovolj, da lahko nekomu bodisi resis zivljenje bodisi ga huje ne poskodujes
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
Tisti test AM ko pri -7 dosezejo z letno toliko krajso zavorno pot tudi meni ni cisto jasno.
Se glede varnosti:
nekateri kupijo najboljse gume in solidne avte pa imajo kljub temu pogoste, hude karambole, drugi vozijo na yugotih 10 let stare nalite ze desetletja brez nesrece.
Glede na pisanje na alterju mi to ni cisto jasno.
Sicer pa letos bom tudi sam po dolgih letih spet poleti na zimskih, ki bodo sle jeseni v menjavo. Ce se bodo slabo obnesle bom pac menjal za letne.