Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Mene bolj kot ljudje, ki vozijo nankang gume, skrbijo na cesti ljudje, ki ne cutijo razlike med 4mm in novo gumo z 8mm profila. In ce en tak pravi, da guma s profilom 2mm na vodi drzi isto kot nova guma je krog sklenjen. LOL
No pa mi povej fizikalno razlago zakaj bi po mokrem guma držala bolje z več profila? Edini namen profila je odvajanje vode, da vodo odvajaš pa potrebuješ približno toliko vode na cestišču kot imaš profila. Več imaš profila več vode teoretično odvedeš. Sedaj pa poglej naše ceste, ne samo da visijo (ni vode), imajo udarne jame (luknja z 10cm vode), struktura asfalta je podobna makadamu (voda je dejansko v asfaltu in ne po površini). Skratka več kot mm (oz. nm) vode na cesti NI oz. je samo v pasovih (potok čez cesto). Tole velja za 80% cest ki niso glavne prometnice; je pa res drugače je na AC (sem omenil) in na glavnih prometnicah.
Da gremo dalje, dežja v sloveniji je relativno malo, sploh v sezoni ko so letne gume v "uporabi". Med kakšnimi poletnimi nalivi (popoldne) je itak cesta mastna in bolj kot profil je pomembna zmes in pa previdnost voznika.
Manj profila, razen da odvaja manj vode ima ob enaki sestavi zmesi BOLJŠI oprijem. Skratka manj profila ima guma, bolje bo držala v večini cestnih situacij!
In da zaključim, z 1.6 mm profila (na solidni 2 sezone stari continentalki) sem se vozil lahko hitreje oz. čisto normalno po mokri cesti, kar z raznimi novimi savskimi gumami (& ostalo kitajsko ter podobno budget falango) ni možno oz. je vožnja muka.
Vse napisano ne velja za zimsko gumo! Sicer da ne bom zgledal kot divjak, ki špara tam kjer ni potrebno, do sedaj sem letne gume menjal pri cca. 3mm profila, lani sem pač proti koncu poletja malce "potegnil" ker se mi je zdelo škoda menjat gume sredi sezone.