Letne gume vs. zimske gume na suhi cesti pri -4'C

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Itak, ker ponavadi ob snezenje hribovci pridejo bp na siht, tisti ki pa so doma cez cesto pa ne morejo ker plocnik ni bil ociscen.
Siver pa ce ne bi imel 300m visinske za premagat za na siht (na 5km), potem bi precej lazje bil na letnih. Nekje v lj pa sploh. Tam imas takoj izgovor da ne mores v sluzbo.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Ljudje ne znajo več vozit. To je dejstvo. Tudi vedno več je avtov na cesti in posledično slabših voznikov...

on: iz osebnih izkušenj se zimska boljše obnaša ko je mrzlo kot letna...

Vidim, ja. Iz generacijo v generacijo so vecji debili kar se tice voznje. Lep primer je ze prehitevanje. Vcasih, ko ni bilo toliko avtocest in smo vozili na morje po magistralkah smo osvojili prehitevanje v mali prst, tudi v skarjice, ce je bilo treba. Danes, razen na avtocesti tega nihce vec ne pocne?! Ne zna. Cim pade dez, vse stoji, pade sneg, bolje, da imas v avtu gorilnik, spalno vreco in suhi obrok za tri dni.
bonk.gif

Se 10 let nazaj smo ob obilnem snezenju napokali clio, ali 15 let yugo in z nalitimi gumami hiteli smucat na sorisko planino, kanin ali plezat v centralne alpe. Pa ni nihce imel niti ESP in ABS. Ketne sem glih petkrat v zivljenju natikal pa se to vecinoma, ker je bil sestop zamrznjen. Danes soncki ostanejo doma in kuhajo kosilo pomojem ali likajo perilo. Cez 2 dni pa selfije ob soncnem vremenu posiljajo..
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.832
-1.068
113
145 km SZ od Opatije
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Za nekoga ki ima za sneg doma avto z zimskimi gumami, ali ki mu natikanje keten ni tuje se tudi meni zdijo boljse letne gume.
Je pa res da sodobne letne gume imaj profil slab za sneg.....vcasih je bil letni profil bolj krampast......mogoce bi tukaj tudi.malo izbral bolj primeren profil na gumi.

potem pač michelin crossclimate?

zmaga.gif
:
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Leta nazaj ni bilo MNZ Pika kartice. Tudi ni bilo popolne izpraznitve TRR zaradi vožnje v škarje. Pa tudi če si vozil brez vozniške ni bilo odvzema avtomobila, kot sedaj.
Pa na to se še dodatno pozna, da se prebivalstvo stara.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Leta nazaj ni bilo MNZ Pika kartice. Tudi ni bilo popolne izpraznitve TRR zaradi vožnje v škarje. Pa tudi če si vozil brez vozniške ni bilo odvzema avtomobila, kot sedaj.
Pa na to se še dodatno pozna, da se prebivalstvo stara.

Izgovori, izgovori. Najlazje je reci ne smem, ne morem, ne znam. Vozim zvecer iz sihta, spustim enega mulca naprej (prehiteti itak ne zna, moram skoraj ustaviti), ki se mi lima za odbijac, ker se mi res ni dalo pregovarjati. In vidim, da niti ovinkov ne zna peljati (regionalna cesta), vse po zunanji strani, bremza globoko v ovinek do tocke, ko normalen voznik pohodi gas...in to s clio RS, boze mili. Od taksnih sem hitrejsi z napol praznim sleperjem.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
aplauz.gif

Alter dinamik. Potem se pa čudiš zakaj jih posname s cestišča, zakaj za milega boga je treščil čelno v desnem ovinku v nasproti vozečega...
Vse kar zna je limanje na odbijač, provociranje in gas tišat...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
pa saj zato se ti je pa limal na odbijač, ker sam še ni izkušen voznik in je posnemal tvoj način vožnje. ti si pa reveža neizkušenega spustil naprej in spet prepustil samega sebi, c c c
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Tip v cliotu enostavno ni mogel verjeti da ga nekdo spusca naprej. Je mislil da ga zajebava.
Kdo je ze imel na aoterju cliota rs. Po njegovem je itak to nepremicnina, ki mu je sdi huda konkurenca.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Tip v cliotu enostavno ni mogel verjeti da ga nekdo spusca naprej. Je mislil da ga zajebava.
Kdo je ze imel na aoterju cliota rs. Po njegovem je itak to nepremicnina, ki mu je sdi huda konkurenca.

Jaz sem ga imel pred 15 leti... Po GPS je prilezel do 229km/h, kar verjetno ni prevelik problem za SDI motorje, ti gredo še hitreje
bonk.gif
?

Jernej
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kdo je ze imel na aoterju cliota rs.

je bil en majster ja, ko je bluzo kak je 120-130 glih prava hitrost za regionalko. Clio je pa rabo tam 5000 obratov, da se je lahko normalno vključeval v promet :D
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
cool-1.gif


No vidis, jaz pa z dti (malenkost {7ps, pa 200 kil vec) boljsi od sdi) ptehitevam cele kolone rs ov, ker jim ne uspe spredaj prehiteti johhanesa na kolesu ki iz ljubljane do litije rabi uro in pol
Skoda ker si nisem posnetka dol potegnil s kamere
 
Nazadnje urejeno:

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.985
353
83
tam ko se terc po tori rola
Je že Hanzi načel temo o hribovcih...bom dodal svoje videnje tega. Imam sodelavca, doma na sredi Pohorja, kjer ''lisica nosi pošto'', kar pomeni, da tam plužijo kmetje sami... V glavnem, model je vedno ob 5:30 v službi. Vedno, poletje, zima...vedno. Še, ko je imel Jugeca, nikoli ni zamudil. Po drugi strani je pa naš šef doma 400 metrov od firme, ko je snežilo, je zamujal tudi po pol ure. Ker si je moral odkidati garažna vrata....pa cesta ni bila posuta.... Pa, porkaduš, si ja peš v petih minutah tu, smo mu rekli.... No, zdaj si je kupil onega Renaulta na vsa štiri pogon, kaj je že, oni veliki.
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kdo je ze imel na aoterju cliota rs.

je bil en majster ja, ko je bluzo kak je 120-130 glih prava hitrost za regionalko. Clio je pa rabo tam 5000 obratov, da se je lahko normalno vključeval v promet :D
Kot je že standardno zame, spet en dolg post.
Tega, da je primerna hitrost, nisem rekel, se pa da tolk vozit, seveda na primernem mestu, ne kar na splošno povsod. Za kratek čas bi se dalo tudi 300, če bi imel primeren avto, ali še bolje, motor z 200KM+.
Je pa po drugi strani nekje drugje primerna hitrost 40km/h, včasih je treba tudi popolnoma ustavit, če je ozka cesta z razbitim asfaltom, kakšen ozek most, itd., to je menda vsem jasno.
Res tista splošna primerna, če hočete - varna, hitrost za regionalko, je nekje 100-110. Niti to ne pomeni, da se da tolk vozit samo na praznih ravninah.
Ker sam grem vsakodnevno tolk mimo priključka za Mercator center, kjer vsi vemo da je veliko drena. Mislim po cesti 90 kjer je znak za nevarnost križišča, ne tisti, ki dejansko gre mimo Mercatorja, tam je pač 50.
In tudi kdor se je vključil tik pred mano, to imaš fore še pa še da zmanjšaš hitrost. Delam to že vsak dan 10 let, tako da bom že vedel kolk se da peljat. 120 je pa seveda že pushing it, kaj šele 130.

Max sem pri moji vožnji sam že itak ugotovil koliko je in to mi ne more noben tukaj na forumih pametovat, sploh ker večina vozi na 200% sigurno tistih 70km/h.
In sicer da sem konkretno ugotovil, sem šel enkrat prehitevat enega, ki je zavijal desno, pri tem dosegel 120, potem pa videl da se iz kamnoloma na cesto vključuje tovornjak in da bo prekoračil sredinsko črto, na desni pa je robnik. Še to mi je uspelo ustavit popolnoma na nulo.
Seveda od takrat tam mimo vozim 100-105. Mislim, saj sem že prej, drugače niti ne bi vedel da moram zavirat.
Tako da tisti, ki se vozite 65-70, celo tam kjer ni nobenih priključkov in te lahko zadane samo ptič iz neba, to je resna bojazen do vožnje in tak nima kaj delati v avtu.
Tudi če se je kdo peljal 90, dobro ve, da to ni nobena hitrost.
Ergo, 100-110.

Števec je šel proti 120, 118 pa se je sigurno dotaknil, se pravi realnih 110-114, še danes, ko je bila mokra cesta.
Čez ovinke, tudi res blage, sploh na zimskih 205/55/16, je to že kar blizu meje, ki mora bit nekje med 120-130 za tiste res najblažje ovinke, ampak med prehitevanji po ravninah, pa ne vidim problema.

Max kar upam oz. avto doseže, npr. ravnina iz Brezij je verjetno marsikomu poznana, 150 se da dosečt.
Verjetno mi ni treba poudarjat, da so to samo hitrosti dosežene za kratek čas. Še fotr pri 55-ih letih je z motorjem parkrat dosegel to številko.
Pa seveda ne grem do take hitrosti zdaj pozimi, ampak v poletnih mesecih.



Še glede Clia RS, ta avto je bil sicer svetlobna leta pred ostalim prometom, sploh, če naštejem katere že od daleč prepoznam kot cijazarje oz. 70 voznike:
Kombiji (60 je za njih normalno, kaj se ti hecaš, nemogoče da imajo tak tovor, ki bi zahteval tako pazljivo vožnjo), Renault Scenic, Renault Kangoo, Peugeot Partner, Citroen Berlingo, potem razni kinder jajčki, čeprav večina teh kar gre vsaj nekih 90. Potem da vozijo normalno hitro, so pa razni dizli. Da bi imel kdo hitrega bencinarja, ki jih kupujem sam, v naši dolini samo ena Fiesta 2.0 150KM, pa tudi v mestu in okolici težko najdeš kaj pametnega.

Sam bi najraje, da se bencin podraži za vsaj 2x, ker zdaj je na cesti res preveč bedakov, ki nekaj šparajo.
Sam bi pa tudi v takem primeru vozil enako kot zdaj, čeprav ima avto 10l porabe. Da bi se cijazil, grem raje z avtobusom.

Če se vrnem h Cliu RS. Ja, bil je veliko hitrejši kot ostali promet, ampak še vedno počasen.
Nekdo je omenil 230km/h, to moraš bit res bedak, da kaj takega rečeš. Vsak ve da od same hitrosti nimaš nič, prav tako ti avtomobili, kot motorji, niso primerni za AC.
Važni so pospeški, bilokateri, 40-80, 50-100, 80-140.
Če se primerja zmogljivosti, se pa meri pač 0-100 in 0-200. Moja Astra K 1.6T 200 ima 7,0s do 100 in 27s do 200. To je neka srednja zmogljivost avta, sam bi rekel da še najboljši približek čemur bi rekel normalen avto. Ni raketa kot mislijo tisti, za katere je normalna vožnja 70km/h, ni pa tudi tolk počasen.
Nikakor pa ni zadostna ali normalna zmogljivost avta z 10-12s do 100, to je normalno samo za Slovence, ker so na splošno neumni kar se tiče avtomobilizma.

Spet sem zašel, Clio RS. Ker je že nekdo omenil vključevanja, za vključevanja in speljevanja na semaforju res ni bil 100%.
To pomeni da je večkrat zatajil, kot je bilo to že pri 1.6 16V. Hočeš dinamično speljat, avto pa obstoji na mestu. In sigurno ni bil problem v vozniku, ker sem vozil že druge avtomobile.
1.6T je nekaj povsem drugega, ta te res nikoli ne pusti na cedilu. Vključevanja v krožno se da izvesti z milimetrsko natančnostjo.
Kjer je bil Clio RS še izredno slab, pri temperaturah v minusu in nad nekje 25°C, tolk, da je bil zame praktično mrtev. Grem avgusta domov iz šihta, med prvim pospeševanjem na glavni cesti proti 100 se mi je zdelo da vozim 1.0 in ne 2.0. Najboljše zmogljivosti je imel pa pri 0-10°C, že skoraj tako kot 1.6T. Tudi poskočnost je bila že podobna, čeprav ni imel turba.
1.6T, ali avgust, ali januar, ni neke razlike.

Avto imam dober, nekih boljših niti ni, 2.0T pa potem pijejo 12l+, tako da niti ne želim močnejšega. Že zdaj je teranje čez 4000rpm bolj za zajebancijo kot resno potrebo. Do 4000rpm se da v 3. prehitet tut avtobus v blažji klanec na 150m ravnini.
Ampak ni vse v avtu. Sigurno sem tudi eden najboljših voznikov v SLO, kar se tiče prehitevanj pa mislim da sem kar prvi.
Upam se samooklicat za najboljšega, ker to kar mi je danes uspevalo, ne verjamem da je še kdo drug tolk sposoben. V živo pa sigurno še nisem nobenega videl, ki bi znal kaj več kot tista klasična prehitevanja na 500+m ravninah, to zna vsak.
Res da je to težko ocenjevat, ker ima 99% ljudi itak premalo ponijev za prehitevanja, čeprav se tudi s 60-100KM da naredit veliko več kot delajo ostali. Ampak če nimajo nobene prakse, po vsej logiki ne morejo biti boljši od mene.
 
Nazadnje urejeno:

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
😂😂😂

Kako za boga ti uspe pa 2 literski mlinček na 12l porabe spravit, sploh na regionalki? Da ti ne kesl spušča.