Lada NIVA

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Če bi imela od poršeja mašino notri bi bilo možno, drugače pa ne. Pa tudi malo prekratek zalet je.
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Ja če bi imela navora tam okol 700nm......tak pa ne
smile-1.gif


Za nakup tega avta sn jaz razmišlal pozimi ko sn na svojem uničil felno pa volanski drog........to zna bi praktična zadeva.....vsaj za tistih par dni ko je obupno stanje na cesti.....avto je skor za dzabe...registriraš samo za 3 mesce al pol leta al kak že to gre.....pa pustiš jo ravno kje ti paše pa odklejeno itak noben noče tega met
smile-1.gif
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Tut če vidim odklenjeno, se jo na daleč izognem, da ne bi kdo slučajno pomislil, da sem lastnik....


šala
smile-1.gif
 

ermej

Fizikalc
3. sep 2007
725
29
28
Ma kaj vem tko superjorna tudi ni, se zgodi na terenu, da zakopleš pa se samo eno kolo vrti(brez zapore). Rešuje jo pa prevsem relativno dobra oddaljenost od tal, ozka kolesa, in pa za terenca niti ne tako velika teža. Pravzaprav je niva SUV, saj nima niti lastnega podvozja, karoserija se na zajebanemu terenu zvija na polno. Je bila pa sigurno glede na svojo ceno daleč najboljša na terenu, med svojimi konkurenti.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.087
448
83
45
dolenska
Kolega jo ima namesto traktorja.Ima eno prikolico in vsa drva si sam z vozi iz gozda. Na Ladi ima traktorske gume
grin1.gif
.
Registrirano nima, ker ni policajev na vasi nikol. Po naših bregih se fura kot po cesti,ni da ni hriba. Še mene mika, sam jaz bi jo tut po cesti vozil, kaj pa marsikaj spremeni
frown-1.gif
.
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
Najbolj jo resuje teza. Bi pa definitivno pomagala se kaka zapora. To pa itak imajo samo tisti tadrazji terenci.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.001
10.753
113
kod Džej-Zija
A niva nima vklopljive zapore zadnjega diferenciala, reduktorja in stalnega štirikolesnega pogona? Ker špero je imel včasih vsak suzukijev samurai, nive naj bi bile pa še bolj hude.
 

ermej

Fizikalc
3. sep 2007
725
29
28
Ima zaporo srednjega diferenciala, se pravi da vsaj eno spredaj in eno kolo zadaj vleče, in pa reduktor. Nima pa nobene špere,itd, kot ima to recimo kak nissan.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
moj ata jo je mel. pa kaj si ti ja nor malo, kak je blo to težko vozit. je bla brez serva. 1.7i. ne vem, če si lahko naredil več kot 250 km z enim tankom, valda da sem ostal na avtocesti enkrat, ko sem šel iz MB v LJ. navajen, da ko lučka zasveti, da nardim še skoraj 100 km. no, pri nivi to ni šlo. je pa prišla skoraj povsod. ustavil jo je le visok južni sneg, ki se je nabral pod avtom in ga dvignil. pa če si podrl zadnje sedeže si kr dosti not spravil. gladilko za estrih in brusni stroj za parket komot ...
 

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
Z originalnimi gumami (175 16) in originalnim velikim volanom je bilo kolikortoliko znosno.
S širšimi 15colskimi in kakim "športnim" manjšim volanom pa vem, da je kriza.
uf-1.gif


Niva ima dobrih 40l rezervoar, torej bi vsaj 300 km nekak moral naredit. Razen če je bilo kaj narobe in je kurila (normalna vožnja po cesti, teren je druga zgodba) 18 litrov.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
ksz

moj stari je 2 ali 3 zamenjal v službi, pa ko je zadnja šla mu je bilo kar hudo z njo. sedaj ima mazdo pickup, pa se mu pozimi še vedno kolca po nivi.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik ermej pravi:
Ima zaporo srednjega diferenciala, se pravi da vsaj eno spredaj in eno kolo zadaj vleče, in pa reduktor. Nima pa nobene špere,itd, kot ima to recimo kak nissan.

Zadnjič sem videl, da imajo sedaj malo spremenjeno novo "staro" nivo z zadnjo zaporo diferenciala.

Kar pa se tiče porabe je bila na sami cesti še znosna med 9 in 10 litri. Teren je pa seveda druga zgodba, tam pa je čisto normalno, da popije več. Je pa laž, da pije na cesti 15 in 20 litrov itd. Ponavadi so bile te Nive, ki so toliko pile last kakšnega podjetja in se je tank hitro "praznil"
wink-1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.001
10.753
113
kod Džej-Zija
Je. Špera je "po domače". Ampak je pomembno, na katerem od treh diferencialov je špera. Terenec brez sredinske zapore ni terenec. Resen terenec ima tudi zaporo zadnje, nekateri fanatiki in tekmovalci pa si namontirajo celo zaporo sprednjega diferenciala.