Daewoo / Chevrolet Evanda

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.125
4.101
113
No ja, 3. pa 4. generaciji sonat pa tisti wanabe riž mercedesi, ki so bili še večji, so dejansko ponujali veliko za svojo ceno in razen da je pleh prerjavel so bili to delovni stroji. Tankaj in vozi. Vozili so se sicer kot čingumi, samo to v takem rangu avta preživiš. 5. generacija je bila že skoraj kot evropska limuzina, samo so imeli tudi že evropske probleme (ni več tankaj in vozi, samo še tankaj in servisiraj).

Sem vozil 3. generacijo sonate pa recimo potem nekaj časa vozil ford scorpiota ki je bil kao nad D klaso (celo E klasa se omenja), in je kar se tiče luksuza bil korejec v prednosti, se je pa ford vozil 3 nivoje višje. Potem sem imel passata b5 (ajd, je bil generacijo naprej od prej omenjenih) pa se lahko korejc pa evropski ford samo pod asfalt skrijeta.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.883
11.022
113
vozil sem ono, v času ko je začel VAG z modro osvetlitvijo. In sonata je imela noter 3 različne modre, od tega dve dimmane, pol veš kak je to zgledalo ponoč, obup. Vozlo se je pa tak ko ona taxi crown viktorija iz NYa. Nikakvo.
 

Saby

Zelenc'
11. okt 2021
18
9
3
Zanimivo.
Ja, to so ladje za daljša potovanja oziroma križarke. Je pa zanimivo da je naš trg zelo naklonjen precenjeni nemški sveti trojici in ročnemu menjalniku.
 
  • Haha
Reactions: sajkek

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.595
113
Trg je bolj težko naklonjen nemški sveti trojici in ročnim menjalnikom, ker ročnih menjalnikov tam sploh ni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.125
4.101
113
Če iščeš limuzino v D+ razredu je itak odgovor jasen, od konca 90h let dalje pojem limuzina ne obstaja več, samo še poslovna limuzina. In tu je trg naredil svoje, tudi limuzine svete trojice so kupljene nove 95% kot poslovna vozila.

Edit: razen tesla jasno, to so pa ekstrem EVfanatizma
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.171
3.634
113
Marlbor
Zanimivo.
Ja, to so ladje za daljša potovanja oziroma križarke. Je pa zanimivo da je naš trg zelo naklonjen precenjeni nemški sveti trojici in ročnemu menjalniku.
Ti dejansko kupuješ ta avto? Ali že neskončno časa neuspešno prodajaš in upaš, da boš preko forumov koga dejansko navdušil nad to kripo? Ciljna skupina so ti lahko kakšni VAG haterji. :valjamse:
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Taka škatla bi lahko bila ultimativni sleeper projekt.

Daš noter en LS V8, obesiš gor turbino, poštimaš podvozje, pa bodo dečki z GTI ji prelivali krokodilje solze ko te srečajo.
 
  • Ljubezen
Reactions: Kamele0N

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.125
4.101
113
Taka škatla bi lahko bila ultimativni sleeper projekt.

Daš noter en LS V8, obesiš gor turbino, poštimaš podvozje, pa bodo dečki z GTI ji prelivali krokodilje solze ko te srečajo.
Ja problem je da že 2.0 motor komaj noter stoji, ker je bil prostor pod pokrovom delan za dajvu matiza pol so pa samo medosno razdaljo šli povečevat! :valjamse:
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.125
4.101
113
Bo dal pa sedeže ven in nardil zadevo mid-engine. YOLO! :evil:

To že presega meje te teme in tehnični doseg alter foruma, ampak pri vzdolžno postavljenem motorju ni problema, lahko tudi višji blok noter daš pa ven iz havbe gleda, pri prečnem motorju si pa omejen z kolotečno razdaljo med kolesi.
 

dask

Majstr
21. sep 2023
497
556
93
To me spomni na čase, ko sem imel Hyundai Lantro J2 :) takrat se mi je zdel top avto za to velikost, poceni, vse šipe na štrom, klima... Sam peljal se je pa res ko pletna na Bledu, bohpomagaj. Sem kmal prešaltal na Cliota, je bil raketa proti Lantri skozi ovinke. No ja, pa da je zadnji amortizer pogledal skoz pleh je tud mal pomagal...
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.595
113
haha, dvema mojima kolegoma je med vožnjo na avtocesti odtrgalo zadnje kolo na taprvi lantri

pri enem se je kolo zabilo noter pod blatnik, eden je pa samo debelo gledam v vztratnem ogledalu kako mu je kolo odletelo
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.125
4.101
113
Ko smo ravno pri opravljanju korejcev z rjo ... sem imel hy accenta 2003, ki sem ga kupil 10 let starega kot sekundarno vozilo, kuril je ko sem ga kupil 1l olja na 1000km in ko sem ga prodal po 5 letih (za višjo ceno kot sem ga kupil) povsem enako (vso olje je šlo preko ventilov). Ko sem ga tam po 3h letih lasništva peljal na servis zavor me vprasa serviser če to pokuri veliko olja, pa pokazal na lužo po tleh. Sem malo gledal debelo, pa je s prstom zacel v karter drezat in se je samo vlilo. 95% avtov je imelo po letu 2000 alu karter, korejci pa ne. Nov karter je bil 50 eur kar je bilo pa res poceni, ker za alu bi dal 5x toliko! ;)