No ja, 3. pa 4. generaciji sonat pa tisti wanabe riž mercedesi, ki so bili še večji, so dejansko ponujali veliko za svojo ceno in razen da je pleh prerjavel so bili to delovni stroji. Tankaj in vozi. Vozili so se sicer kot čingumi, samo to v takem rangu avta preživiš. 5. generacija je bila že skoraj kot evropska limuzina, samo so imeli tudi že evropske probleme (ni več tankaj in vozi, samo še tankaj in servisiraj).
Sem vozil 3. generacijo sonate pa recimo potem nekaj časa vozil ford scorpiota ki je bil kao nad D klaso (celo E klasa se omenja), in je kar se tiče luksuza bil korejec v prednosti, se je pa ford vozil 3 nivoje višje. Potem sem imel passata b5 (ajd, je bil generacijo naprej od prej omenjenih) pa se lahko korejc pa evropski ford samo pod asfalt skrijeta.
Sem vozil 3. generacijo sonate pa recimo potem nekaj časa vozil ford scorpiota ki je bil kao nad D klaso (celo E klasa se omenja), in je kar se tiče luksuza bil korejec v prednosti, se je pa ford vozil 3 nivoje višje. Potem sem imel passata b5 (ajd, je bil generacijo naprej od prej omenjenih) pa se lahko korejc pa evropski ford samo pod asfalt skrijeta.