Bog se te usmili....Musso v pick Up izvedbi..
Z zjahano 97' LCjko se lepše čez krožnega odpelješ kot z tem pickup Mussotom...
Bog ne daj da pogledaš na radio ali števce vmes.... dobiš takoj morsko bolezen
Bog se te usmili....Musso v pick Up izvedbi..
Sej je bil včasih en ekstremist, vazman, ko je z ladam zasral vsako temorabimo samo še kakega ljubitelja ssangyongov
rodius anyone?
Prwhitevanje z elantro in Teslo je vsaj (bilo) mogoče.Danes sem se na Alterju naučil nekaj novega: Prehitevanje je z Elantro (tako kot s Teslo) potrebno izvajati kar se da previdno. Najprej pocasi zapeljes levo...pazljivo pripelješ vzporedno s prehitevancem...nato p po gasu...in...warp! Vse ostalo vodi v brutalen powersteer in bridek konec. Elantra in Tesla..samo za prave moške!!
rabimo samo še kakega ljubitelja ssangyongov
rodius anyone?
Zanimivo.
Ja, to so ladje za daljša potovanja oziroma križarke. Je pa zanimivo da je naš trg zelo naklonjen precenjeni nemški sveti trojici in ročnemu menjalniku.
če naredim kratek povzetek teme:
- Daewoo Evanda / Chevrolet Epica (druga izbira Kia Amanti) - vrhunska cestna križarka za direktorje
- Hyundai Lantra (druga generacija) - cestni dikralnik, da se direktor sprosti pa napornem delavniku
- ssangyong, kerikoli s 4x4 - lahko odličen delovni voz, lahko pa tudi izvrstno vozilo za našega direktorja, ko gre na jago
- ssangyong, kerikoli - za direktorje, ki cenijo vrhunski dizajn
Pod kozolcem se vse da. Jos starije, jos bolje...Za drkanje kuča-poso so tile avti do 2k eur res za razmislit.
Izguba vrednosti okrog gajbe pira na leto. (Kar ni tako malo, ce govorimo o izgubi piva).
Lahko pa vzames rabljeno premijo za 30k eur, izgubljas po 4k eur na leto in trepetas, da ne bo kaj crknilo, ker pod 500 eur skoraj nic vec ne popravis.
Kaj jo tudi ti nameravaš imeti?Hvata, ker si obvestil. Še je upanje.
Še razmišljam. Malo jih je v dobrem stanju.Kaj jo tudi ti nameravaš imeti?