Kreativni najemi d.o.o.?

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
A ti misliš da lahko kot darjan d.o.o. greš v tovarno BMW in rečeš, da bi kupil xy vozil?!
confused-1.gif


A sploh veš kakšni so standardi, da lahko ta vozila kupuješ tam in jih hkrati prodajaš?!

In ja, BMWji so (neto) v Nemčiji dražji, razlika je tudi do 5%.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Glej, vsak si zna logično izračunat, da si s 15% najemnine, računano na bruto vrednost vozila, vi ne pokrijete izgube vozila na leto (amortizacije), sploh recimo BMW 7 ali MB S klasa itd, kajšele da bi z njimi zaslužili.
confused-1.gif
 

PoljasevicZ

Pripravnik
4. jun 2008
55
0
6
Obišči stran
Od ponedeljka dalje bo 18%, pa verjamem da boš še vedno enako razmišljal.

Mi imamo svojo računico, vi imate svojo. Utopično je pričakovati, da vas bomo dohiteli po prometu, smo pa veseli vsake nove stranke, in tudi oni nas.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zakaj pa bi bili pri nas avtomobili cenejši, saj vsi (recimo BMW) izhajajo iz enake tovarne? Pri nas so edino slovenska, tam pa nemške navodila, etc...
.

Zato, ker ne štekate, da je stroškovna cena vozila ena zadeva, prodajna cena pa čisto druga stvar.
In da je vmes en tak luštkan buffer, ki omogoča, da se cene prilagajajo razmeram na trgu (če se npr. tepejo za karjolo, jo ne boš prodajal po 10 evrov, če pa je karjol veliko, boš pa temu ustrezno ceno znižal, da se je boš lahko znebil).

Zato ima npr. elektronika v ZDA eno ceno, v EU pa drugo, kljub silno podobnemu obsegu prodaje.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Samo na eno vprašanje mi odgovori in to je ali vozila financirate sami ali to za vas dela ena od leasing hiš?
confused-1.gif


Presenečen bi bil, če bi bil odgovor, da ga sami financirate.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Potem je pa avtomobilski trg res unikaten.

Če grem jaz v tovarno Toshiba in rečem, da kupim z cashom 1.000.000 najnovejših LCD TVjem mi jih bodo z vesljem dali. Pa recimo da je toshiba na področju elektornike, to kar je BMW pri avtomobilih.

kozarec, sploh ne govorim o tem zakaj so prodajne cene takšne, ampak skušam razumeti zakaj bi nabavna cena dilerjev bila v SLO nižja.

Torej..enostaven odgovor prosim, kako to da imajo slovenski dilerji nižje nabavne cene, če prodajo manj kot nemški? Ali jih na tak način BMW stimulira, da bi prodali več?
wink-1.gif
 

PoljasevicZ

Pripravnik
4. jun 2008
55
0
6
Obišči stran
Za nas to počne mali milijon leasing hiš.

Sicer pa če si zaposlen pri kaki "spodobni" avtomilski znamki to isto za vas počne vaša lastna banka/leasing hiša.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Mi je žal, ampak ne boš mogel kupit 1.000 komadov vozil. Sicer pa bi verjetno padli v smeh.
grin1.gif


Enostaven odgovor zakaj so neto cene nižje?! Zaradi DMVja, ki ga nekako vsaj ve nekaj odstotkih zapolnijo.
 

PoljasevicZ

Pripravnik
4. jun 2008
55
0
6
Obišči stran
Fama ki jo prodajajo avtomobilisti je o fama o izbrancih, ki edini lahko počnejo to in to. Odkar smo del EU, po domače, lahko vsi vse, le da so določene omejitve vseeno ostale. Zasedeni položaji in izguba le teh, je pa nekaj kar vsakega najbolj boli.

taisti izbranci v svoji pomembnosti radi pozabijo da je Nemčija polna makadamskih parkirišč obdanih s slabšo ograjo kot jo imam jaz na vrtu, na taistem makadamu pa počiva nekaj deset milijonov EUR pleha. na taistem parkingu se naredi več prometa kot v vseh Mercatorjih skupaj za bagatelno maržo - se pa vseeno dela promet.

Ni ugledno, res ne, je pa občutno ceneje. In končni izdelek je enak.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
@darjan

Dajmo en OŠ primer:

Delam karjole. Vsaka karjola (material, delo, elektrika, stroji) me stane 5 evrov (to so stroški izdelave karjole - v računovodstvu se temu reče stroškovna cena). Torej je nekak fino, da na trgu zanje skeširam najmanj 5 evrov (prodajna cena).
Karjole prodajam v SLO, kjer je revščina. Karjole sicer rabijo, a zanje je folk pripravljen dati največ 7 evrov.
Karjole prodajam tudi v D, ampak tam so premožnejši in je možno skasirati 10 evrov.

Zdaj mi pa razloži, zakaj hudiča bi v SLO nastavil ceno na 10 evrov (enako kot v D)?
Upam, da je jasno, da v tem primeru ne bi nič prodal (zaslužek nula, pa še delavci bi mi lezli po glavi, ker bi ustavili proizvodnjo in bi jih metal na cesto).
Če pa nastavim na 7 evrov, pa karjole prodam (delavci imajo šiht), pa še nekaj zaslužim (2 evra).
Zaslužek bo sicer manjši (2 evra v primerjavi s 5, kolikor jih dobim v D), ampak to je več kot 0, pa še delo imamo.

Upam, da je sedaj jasno, zakaj so cene lahko različne, KLJUB temu, da VSE karjole delamo v Spodnjem Dupleku.

No, to je lekcija 1.

Lekcija 2 je pa 1000 karjol vs 100 karjol.
Lekcija 3 bo pa na vse skupaj še uvoz in izvoz.
V SLO in D.

Ampak to šele, ko boš razumel, v čem je point lekcije 1.
Ker ti namreč ni jasno, zakaj je temu tako, če pa vse prihajajo iz iste fabrke...
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Ne sedaj mešat tu DMV in DDV in bruto in neto prodajnih cen.

Jaz govorim o nabavni ceni, po kateri se avtomobili odpeljejo iz tovarne, tam še ni poleg nobenih dajatev, če se ne motim? Torej čista cena po kateri dilerji nabavijo vozila pri tovatni. To kar ima vsaka država svoje finte z raznimi DMV in podobnimi davki pri mojem vprašanju nima veze.

Glede padanja v smeh pa dokazujejo razni dubaji in podobne države, kjer trgovci kar cvetijo, pa sem ziher da ni ravno nekega standarda, ampak ko pridejo "arafati" z kufri vsak veselo pogleda, pa če je tudi "visoko standardna firma" kot je BMW
wink-1.gif


Tole je spet zašlo v napačno smer, zakaj se vsi drgnete ob kreativni najem ne date pa nobene kontra ponudbe. Jaz sem dal tole kar sem dobil pri hypo in se mi zdi popolnoma neuporabno. Torej še enkrat, kje so kakšne kontra ponudbe pri operativnih najemih?
 

PoljasevicZ

Pripravnik
4. jun 2008
55
0
6
Obišči stran
Struktura nabavne cene vozila: (neto nabavna cena v tujini + ekološka taksa + dmv)*(1+DDV)

Prodajna cena - nabavna cena = zaslužek

Če ste brali moje poste pred tem je jasno da je izvirni greh v neto nabavni ceni v tujini.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik PoljasevicZ pravi:
Mirno napiši. Samo dvomim da boš zadovojen s tem kar boš napisal. Se ti ne zdi da bilo preenostavno?

Se bom jutri lotil, danes se mi več ne da.

Skratka, če ti kdo zrihta za isto neto ceno avto pri nas, bi ga kupili? Seveda, brez da ga izvažate papirnato, recimo na Slovaško ali Češko,...
 

PoljasevicZ

Pripravnik
4. jun 2008
55
0
6
Obišči stran
Če ga zrihtaš po isti nabavni ceni kot jo imamo zunaj ga seveda kupimo. Samo razloži mi zakaj imaš občutek da ste ga sami po tej ceni nesposobni prodati?
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Hehe, ti malo mešaš zadeve.

Arafatki imajo take BMW salone, da dol padeš. Če bi kdaj imel možnost to videt (vsaj na TVju), potem takih kozlarij ne bi pisal.

Marža pri BMWju pa je odvisna od dilerja do dilerja, odvisno koliko bonusov izpolnjuje. Razlika pa ni takšna, da bi lahko dopuščala ogromne razlike v rabatih, kot navaja nekdo tukaj.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Po dolgem premisleku, sem se odločil, da postopka ne bom opisoval zaradi osebnih razlogov.

Prepričan pa sem, da sem mozaik s pomočjo drugih ljudi (tudi leasing hiš) sestavil z verjetnostjo 95%.

In ja, za vas je tu računica, leasing hiše pa bodo dobivale nazaj vozila po enem, dveh ali treh letih, tako da vi z izgubo vrednosti nimate nobenega rizika, na koncu pa bodo še, kot zadnje podjetje v verigi, plačale DDV, če se bo država striktno držala uredbe, ki velja tudi retroaktivno, vendar le za pravne osebe.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Drugače pa kapa dol pred ljudmi, ki so zadevo tako naštudirali in so zmeraj korak ali dva pred ljudmi, ki bi to morali preprečevati.
grin1.gif


Srečno v poslu.
nahrung002.gif