Kaj pa moje razmišljanje:
1.
XY d.o.o. se v tujini pri trgovcu/dobavitelju/proizvajalcu domeni za nakupno neto ceno, brez vseh dajatev, kar kot firma lahko in seveda dajatve potem plača v Sloveniji....
torej domeni se za npr. BMW 5 z štartno ceno 40.000 eur, z vso dodatno opremo cena avta naraste na 50.000 Eur....
Sedaj pri računu/fakturi se pri ceni dodatne opreme "malo zmotijo " in računajo osnovno ceno + še kaki rabat.... in smo recimo na 35.000 EUR.....
In sedaj ko XY d.o.o. pride na davčno ulico 1 vloži papirje se seveda DDV+DMV (ekološke takse pa itak ni) obračiuna glede na ceno na računu 35.000 eur in ne od dejanskih 50.000 EUR ..... na tak način je ubistvu vse regularno, vsa potrdila od plačanih dajatev so, a le samih dajatev je manj ker je osnova za odmero davka nižja....
2.
isti primer kot zgoraj, le da:
primer: je ta novi avto pri dilerju v tujini rahlo poškodovan, se pravi nima prednjega odbijač,luči.... (dejansko je pa samo razstavljen), in tako je cena novega-poškodovanega avta na fakturi samo še 25.000 eur namesto 35.000 eur, tu v sloveniji sodni cenilec za 80eur izda potrdilo da je avto res toliko vreden in davčna osnova je še nižja..... seveda s5 so vse dajatve regularno plačane le v veliko manjših zneskih kot bi to moralo biti in na tak način lahko XY d.o.o. pri novem avtu "privarčuje" tudi 10.000 eurov.... seveda avto ni nič kajti deli se prišraufajo nazaj gor in to je to. avto je nov....
3.
XY d.o.o. avto uvozi iz ZDA bodisi karamboliran ali v celi izvedbi, tu je davčna kontrola še manjša in skoraj nemogoča.... in če XY d.o.o. posel oblada se mu obeta tudi do 50% zaslužek.... kar seveda firme obladajo.
......razmišljam na nek način prav ali ne?
LP