Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Torej kateri novejši(2008--> avtomobili srednjega razreda(bencin!) imajo ketno
- za BMW ,
- Toyota (AVENSIS),
kaj še?
Citat:
Uporabnik buggy pravi:
Opel Vectra/Signum - SAAB 9-3 / 2.0 turbo (Z20NET) ima ketno in je preverjeno vzdrzljiv motor, ki ne dela nobenih problemov pa se tjunas ga lahko kakor in do kje ti pac pase..do 230KM serijsko...poraba cca 9 l/100km mesane voznje brez motoricno omejenih zadrzkov
Imam eno vprašanje in sicer zakaj je to važno? A zaradi manjših stroškov vzdrževanja, ker ni treba kao ketne menjat?Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Torej kateri novejši(2008--> avtomobili srednjega razreda(bencin!) imajo ketno
- BMW ,
- Toyota (AVENSIS),
kaj še?
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Imam eno vprašanje in sicer zakaj je to važno? A zaradi manjših stroškov vzdrževanja, ker ni treba kao ketne menjat?Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Torej kateri novejši(2008--> avtomobili srednjega razreda(bencin!) imajo ketno
- BMW ,
- Toyota (AVENSIS),
kaj še?
Namreč sem imel tak avto (s ketno) in kao to je super, ker ni treba ketne menjat in je full poceni. Ahm, imaš jermene za klimo, alternator, pa verjetno še kaj. Plus vsi napenjalci (ja, tudi to je, čeprav je kao avto z verigo). No, ko sem dobil predračun za menjavo tega ''poceni'' avta ker ima verigo sem videl, da je predračun za menjavo vsega tega jermenja višji kot pri podobnem avtu, kjer moraš menjat seveda tudi glavni jermen in vodno pumpo. Tako da, preden kupujete avte zaradi ''poceni'' verige je vseeno fajn preverit koliko pride menjava ''pomožnih'' jermenov in napenjalcev.Ti so namreč tam še vedno in tudi potrebni menjave.
Kakšne težave lahko povzroči jermen? Seveda ob ustreznem vzdrževanju (beri menjavi).Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Imam eno vprašanje in sicer zakaj je to važno? A zaradi manjših stroškov vzdrževanja, ker ni treba kao ketne menjat?Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Torej kateri novejši(2008--> avtomobili srednjega razreda(bencin!) imajo ketno
- BMW ,
- Toyota (AVENSIS),
kaj še?
Namreč sem imel tak avto (s ketno) in kao to je super, ker ni treba ketne menjat in je full poceni. Ahm, imaš jermene za klimo, alternator, pa verjetno še kaj. Plus vsi napenjalci (ja, tudi to je, čeprav je kao avto z verigo). No, ko sem dobil predračun za menjavo tega ''poceni'' avta ker ima verigo sem videl, da je predračun za menjavo vsega tega jermenja višji kot pri podobnem avtu, kjer moraš menjat seveda tudi glavni jermen in vodno pumpo. Tako da, preden kupujete avte zaradi ''poceni'' verige je vseeno fajn preverit koliko pride menjava ''pomožnih'' jermenov in napenjalcev.Ti so namreč tam še vedno in tudi potrebni menjave.
Recimo, da sem ziheraš in v avtu (predvsem motorju) se poskusim izogniti(če je možno) morebitnim povzročiteljem težav (jermen , turbine, injekorji,...).
Jermen ki ga omenjaš sem menjal pri trenutnem avtu in strošek ni ne vem kaj.
Aha, ok razumem. Ampak to se isto lahko zgodi tudi pri avtu z verigo. Ti amater zamenja hladilno tekočino s tekočino za vodo, pa ti gre glava, itd...Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Gledaš na čim manjše stroške pri menjavi pa ti amater pri menjavi zobatega jermena kak španar preveč ali premalo zategne pa se zgodi isto kot, da jermena sploh nebi menjaval.
Tudi PSA(citroen in peugeot) bencinski VTI motorji imajo verigo. S tem, da vem za primer ko bilo treba verigo menjati že pri 78.000 km. Zgled, da tudi veriga ni vsemogoča.
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Kakšne težave lahko povzroči jermen? Seveda ob ustreznem vzdrževanju (beri menjavi).Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Imam eno vprašanje in sicer zakaj je to važno? A zaradi manjših stroškov vzdrževanja, ker ni treba kao ketne menjat?Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Torej kateri novejši(2008--> avtomobili srednjega razreda(bencin!) imajo ketno
- BMW ,
- Toyota (AVENSIS),
kaj še?
Namreč sem imel tak avto (s ketno) in kao to je super, ker ni treba ketne menjat in je full poceni. Ahm, imaš jermene za klimo, alternator, pa verjetno še kaj. Plus vsi napenjalci (ja, tudi to je, čeprav je kao avto z verigo). No, ko sem dobil predračun za menjavo tega ''poceni'' avta ker ima verigo sem videl, da je predračun za menjavo vsega tega jermenja višji kot pri podobnem avtu, kjer moraš menjat seveda tudi glavni jermen in vodno pumpo. Tako da, preden kupujete avte zaradi ''poceni'' verige je vseeno fajn preverit koliko pride menjava ''pomožnih'' jermenov in napenjalcev.Ti so namreč tam še vedno in tudi potrebni menjave.
Recimo, da sem ziheraš in v avtu (predvsem motorju) se poskusim izogniti(če je možno) morebitnim povzročiteljem težav (jermen , turbine, injekorji,...).
Jermen ki ga omenjaš sem menjal pri trenutnem avtu in strošek ni ne vem kaj.
To so očitno napake. Isto je tudi pri kakšnih ketnah se zna kaj zgoditCitat:
Uporabnik corsol pravi:-Sodelavcu ga jepred leti pri cca70000km.....starejši možak, 1 lastnik avta,avto redno servisiran(OPEL)...
-Na službenem avtu(VW) ga je tudi utrgalo, in to nekaj 1000km po predpisani menjavi, sicer so potem vse popravili zastonj(kao garnacija), ....ampak glede nato, da je pri nekaj let starih avtih, obisk uradnih servisov velikokrat bolj izjema kot pravilo si predstavljam, da bi pri popoldancu znal biti bistveno drugačen razplet....