Kateri mali avto naj kupim clio/polo/yaris/corsa

lalan

Pripravnik
12. maj 2008
895
0
16
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik lalan pravi:
Ali bodo v katerem od naštetih lahko na zadnji klopi sedeli trije mladci pa 3 športne torbe v prtljažniku?

A si prebral začetni post avtorja teme
cry12bpy.gif
Sem. Našteti so: Clio, Polo, Yaris in Corsa. Temo sem pa izkoristil, da ne odpiram nove. Upam da moje vprašanje ni pretežko? (a ja, morda grandtour moti pa Focus kasneje. Za to se pa res oproščam). Tvoje podvozje se veliko bolj umesti v temo
uf-1.gif
.
 
Nazadnje urejeno:

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.328
9.557
113
EU
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
V tem da boš lahko vsaj traktor normalno prehitel.
zmaga.gif

Povsem normalno se da že sedaj, samo moraš znat vozit.
Še s spačkom jih z lahkoto prehitim.

Traktorje jaz prehitevam še s peciklom
cool-1.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik lalan pravi:
Ali bodo v katerem od naštetih lahko na zadnji klopi sedeli trije mladci pa 3 športne torbe v prtljažniku?

V vseh naštetih lahko sedijo 3 zadaj. Zdaj je samo vprašanje kako udobno in kako daleč. 3 športne torbe gredo tudi v prtljažnik vseh naštetih.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
Za yarisa nisem 100% za 3 torbe v prtljažniku.....sem bil 1x nemalo presenečen ko sem moral prepeljat 3 vreče zloženk nekam.je bil pa to yaris okol 2007...2008
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
sm ti enkrat že razložu, da se v yarisu zadnja klop šiba naprej & nazaj

in to kar precej

tko da 3 mladci ali 3 torbe
smile-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Seveda je možno..a kakor koli jo zahandlaš ni nič od nič
grin1.gif


Po svoje pa...dokler se prevažata dva v avtu mora bit prostora dovolj...saj imaš še zadnje sedeš na razpolago za prtljago.

Žal so vozne lastnosti Yariske krepko pod nivojem ostalih naštevanih v temi.

Jaz bi Yarisko prej dal v skupino Up-ov, P107 in podobnih malčkov. Tudi izdelana je podobno (zadnji koloteki brez zaščite - direktno pleh, k sreči vsaj pobarvan
crazy1.gif
...).

drugače pa...na reklami
grin1.gif
dobro zgleda novi i20...kaj pravijo cene ne vem.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Ford Fiesta, 1.0 Ecoboost. Pojdi jo peljati, pa boš videl razliko med npr. Cliom.

V čem bom videl razliko?

Ker agregat me ne zanima, vozimo zmerno in je še to več kot dovolj, na AC pa z lahkoto gre 130+

Potem pa Fiesto 1,25 če ti motor ni pomemben. Gre se za občutek v vožnji, kako gre avto čez ovinke, kakšen je občutek pri 130km/h... Velika razlika. Razen seveda, če ti je vseeno...
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
ksz

Yaris tudi meni ni potegnil, ko sem ga dobil kot rent-a-car. Preveč mehek in preveč "čigumijasta" (ne vem, kako bi se drugače izrazil) lega na cesti. 500km avtoceste z njim je bilo kar mučnih.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Ford Fiesta, 1.0 Ecoboost. Pojdi jo peljati, pa boš videl razliko med npr. Cliom.

V čem bom videl razliko?

Ker agregat me ne zanima, vozimo zmerno in je še to več kot dovolj, na AC pa z lahkoto gre 130+

Potem pa Fiesto 1,25 če ti motor ni pomemben. Gre se za občutek v vožnji, kako gre avto čez ovinke, kakšen je občutek pri 130km/h... Velika razlika. Razen seveda, če ti je vseeno...

Motor 1.2 v cliu mi povsem zadošča. Čez ovinke? Ti pravim da ne divjamo, nepomembno.

Pri 130? Povsem normalno, da se tudi pogovarjat preko serijskega prostoročnega sistema.

Prej je mela 9 let corso 1.2, pa tudi tista ni bila slaba...

Clio ima več opreme in je bolj udoben...

Kaj še hočeš, celi tempomat sem že probal.

Na leto do 10k km...meni je clio super in nič ne pogrešam

Brez da bi fiesto vozil, močno dvomim, da je bistveno bolj udobna...

Prej manj, trdi švaba.

Verjetno tudi nima multimedijske naprave na takem nivoju kot clio in celo dacia

Za ford so vedno pravili, če nimaš za avto, kupiš ford

Objektivno pa po moje bistvene razlike ni... Sicer na plano
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
Corsa...2008...hmmm

zici...ce si 100+kg dec zacutic fedre pod ritjo se se prehitro vsedes...plastika not je tok-tok....

Upam da so aktualno tozadevno postimal...
Mogoce se len 1.4 twinport motor...

Kako tega Štajer'c ni opazu....
smile-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Corsa 2005 je bila, in za 75kg šoferja ali precej manj težko šoferko je bila bp.
3valji

Ob odhodu iz hiše mela 70k km

Clio je bila edina logična menjava, nov model, super oblika in oprena

Pravljice o legi v ovinkih po mestu in naših cestah...
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Corsa 2005 je bila, in za 75kg šoferja ali precej manj težko šoferko je bila bp.
3valji

Ob odhodu iz hiše mela 70k km

Clio je bila edina logična menjava, nov model, super oblika in oprena

Pravljice o legi v ovinkih po mestu in naših cestah...

Ja res so pravljice in potem ko pogledaš povprečno hitrost na BC, ki za malenkost presega hitrost bicikla se vprašaš čemu in zakaj je potrebno superdruper podvozje pa najnovejše gume ravno iz tovarne, ker dot iz prejšnjega tedna ni več dovolj dober in take fore Aha pa konjev mora biti vsaj 333 v avtu razreda Clio, ker drugače ne moreš doseči povprečne hitrosti 33,3 km/h.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Itak.
Udarne jame, ležeči policaji, gužva, in potem mi tu človek navaja o legi v ovinkih?

Halo? kaj živiš na Korziki, kjer je nebroj ovinkov al kje so ti ovinki, da so nevozni z drugimi vozili.

Sploh če familijo voziš lahko z zmerno vožnjo tako lepo pelješ, da samo gas spuščaš pred ovinki.

Za objestno vožnjo skozi ovinke pa itak rabiš še vrhunski wrc pogon na 4 kolesa a ne...

O AC pa tudi raje ne bi. Če voziš nekje 110-120 kmh je ravno ok, to je brzina, katero naš promet še požira. Lahko lepo kruzaš po desnem voznem pasu in redko vidiš prehitevalnega.

Pri 130 pa je že težko, moraš veliko bremzati zaradi prometa in spet pospeševati.

Drugo je če si visokorasel in 100kg, pol se boš matral v vsakem od teh modelov in moraš gledat kaj večjega.

Mel sem tudi citroen c3, 1.1.

Super avtomobilček je bil to zaradi jajca oblike tudi prostoren, spredaj se je ok sedelo. Vozil sem se lahko ure in ure, peljal tudi v UK pa nisem bil utrujen, na AC se je prijetno peljal.

Jaz sem pač šofer, ki ne tiši in ne pospešuje ter zavira ko blesav, zavorne obloge so se na c3 menjale pri 120k km, diski pa so še ok.

Tudi pri cliu, vozim malo gasa, mirno, udobno, že malo nad 50 kmh je v 5. prestavi. Res se lepo pelje.

Kaj mi bo clio GT z 200PS? če bom isto vozil oziroma več ne moreš in ne smeš poleg tega pa bo avto trd, da me bo vse bolelo in bom čutil tajkunsko cestno kvaliteto.

Pa še zavarovanje smešno nizko, cestnina, stroški itd... ni, da ni.

Vozil sem tudi Polo 1.2 dve generaciji nazaj. Mali trdi golfek je to, čisto lepo se je peljal, nobenih pripomb razen trdote.

V tem rangu bi se jaz z vsakim ok peljal pa naj bo hyundai, kia, renault, citroen itd.

Peugeot 208 ste pa spregledali?
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Ajmo Šnecer jest sem se mal hecal, glede konjev in vsega. 90 konjev in 0.9 tce motor je za navadnega zemljana več kot dovolj.

Alteraši pa v večini niso navadni zemljani oni potrebujejo vsaj 333 konjev in 5000 ccm v8 motor s porabo 1.33333 l.
bonk.gif