Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Jaz sem tak bedak, ko to rabi kaksen kolega. Ko rabim jaz kaj od njega, mi on pomaga. Meni se zdi posteno. Ce pa kaksen neznanec kaj hoce, je pa ura 20 EUR pa se hitro nehamo pogovarjati
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Jaz delam tako stvar, ki je pac ne pocne v vsaki vasi kaksen clovek (razvoj elektronike po meri). Isto se mi dogaja, da bi se kdo cenkal pri ceni, ki je ze tako smesno nizka glede na toliko, koliko bi ga to stalo kjerkoli drugje, ni pa pretezko placati avtomehanika, frizerja ali pa vodovodarja. Tam je res konkurenca, pa obdrzijo dokaj visoke cene in je to kar vsem po vrsti "normalno" ...
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Sicer je pa zanimivo, kako se folku storitve mehanikov ne zdijo previsoke, ko pa komu rečeš da ti naj da 40€ za popravilo/reinstall/backup računalnika je pa cela panika, kako je to drago. Govorim splošno glede na opažanje...
Fant, malce se izobrazi o ekonomiji in ceni dela na sploh.
Za reinstal OSja na računalnik rabiš:
- dijaka/študenta z osnovnim znanjem računalništva (30% oseb mlajših od 30 let ima to znanje)
- prikjuček za elektriko in prostor velikosti 1x1m
- stol za delavca, po potrebi monitor za 50EUR in tipkovnico ter miš za 10EUR
- med pol ure in eno uro časa kjer samo klikaš "next"
.. če si recimo s.p je tvoj vložek v osnovna sredstva povsem banalen. Znanje in pa tvoj čas se pa plača po postavki.
Mehanik pa rabi da ti zamenja en senzor:
- delavnico/garažo (velik prostor, ki je drag za vzdrževanje -> velika kvadratura, veliko ogrevanja, ...)
- diagnostično napravo (sem povedal da so profesionalna orodja ranga nekaj k EUR, nadgradnje baz podatkov pa tudi niso zastonj)
- mehanika -> verjameš ali ne, težko dobiš tak kader ker jih je v slo premalo
- avto-dvigalo (recimo da senzor ni dostopen od vrha) -> košta par k EUR
- kjuč -> košta par 10 EUR
- 20 min dela .. predpostavljam da je senzor temperature na cevi in ko losaš vijak ti začne puščat hladilna tekočina kar za sabo potegne potem še dolivanje tekočine in pa odzračenje hl. sistema
Torej glede na napisano bi rekel da če je ene ura mehaničnega dela vredna X, potem je nameščanje OSja glede na stroške vredno vsaj 10x manj! Realno jasno so razlike precej manjše oz. celo obrnjene.
Bistvo cene pa je v tem da se pokrije vse stroške in če bi servis ves mesec vsem menjal samo senzorje temperature in za to računal 90EUR bi na koncu pridelal okoli ničle. Če bi pa nek študentek cel mesec nalagal OSje (za 40EUR/h) bi pa na koncu imel vsaj 5k EUR dobička.
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik djpiky pravi:
Sam človk mal težje vas zastopi. Takšen kabel s pripadajočo programsko opremo lahko kupi na bolhi ali ebayu vsak že za 30€. Ti naredi popolnoma isto kot originalna diganostična naprava za 1000€. Naročiš del, ki je crknil preko interneta oz. greš v trgovino z avtodeli, ter skupaj z prijateljem ki na fuš servisira, zamenjata del. Pod pogojem če se malo znajdeš. Če se ti pa tega ne da ali se bojiš ali karkoli, pol greš pa na poblaščenca pa rukneš 100€.
Koker kateri, sam jokat ne da se ne da cenejše zrihtat!
btw. biti mehanik je danes super poklic!
To piiiiiikiii.
Dej mi zrihti diagnostični kabel in software za Xsaro letnik 99 (ti dam tud 100 ojrov, jih boš 70 zaslužu za tren oka)
Citat:
Uporabnik sniper007 pravi:
Prvo na neuradni servis. Avto je priklopil na laptop z kablom. Malo gledal (10min), povedal kere napake je javil računalnik in rekel ok avto kr odpel vn pa prit v pisarno. Pridem v pisarno in napiše račun 19e. Brez nerganja sem plačaš 19e, ker kdo pa dons še dela za đabe.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Kako pa zgleda, da avto "podmažeš"?
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Jap bi znala bit TEXA. To je bilo 2. leti nazaj, o verzijah pa se mi sanja ne. Čisto možno, da ni imel frišne baze ali kaj podobnega. V glavnem, tester je prebral samo info o sprožitvi airbagov pa še en podatek, se ne spomnim več kateri. Alfa 166 2.4 JTD, 2001, sem jo pa že prodal.
Verjetno je krivo kar praviš, da je bila stara baza.
LP
Gargy
2 leti je za diagnostiko OGROMNO bo pa zanimivo ko (če) začne delovati po EURO 5 t.i. "pass-thru" protokol, ki bo omogočal VSEM neoriginalnim diag. napravam delo preko tovarniškega serverja (v USA že dela Toyota, BMW, MERCEDES...)
Potem pa ne bo izgovorov v smislu "tester mi ne prime, nima tega pokritega"
Potem se bo pokazalo, iz kakšnega testa je kdo.
Gargy:
Obstaja program, ki je uradno free, ki ti za celo FLAR skupino podpira vse senzorje. Preverjeno ! OBDll VAG serijski kabel za 3/4 senzorjev, za ABS/ESP in AB, se pa samo kabel malo preuredi in imaš vse !
Na začetku je res poplava informacij ( tu bi prišlo prav izobraževanje iz smeri FLAR skupine ), ampak s časom se razume vse.
Ma kakšne hude mašine za 10k€ + in računanje uslug za branje napak v jokcanju za čimprejšnjo amortizacijsko dobo naprave...
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Veš, če ne bi že sam preverjal, ti ne bi napisal da mi najdi kabel za 30€. Lahko iščeš, pa ne boš našel.