Še vedno te je nategnil.Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Sj sm reku, da nevem, če je ravno letnik 2001...Vem pa, da je 520D
Citat:
Uporabnik stein pravi:
1.) A res, torej če meni paše vožnja z 8000 RPM, ga naj tak tiščim ? In ima avto da se temu podredi ? Veš iz osla ni mogoče purana naredit.Citat:
Uporabnik sonick pravi:
Lej jaz pa ti bom tak...rekel! Vozi ga kak tebi paše, more se avto tebi podredit ne da se boš ti njemu...saj zato pa so namenjeni. Kak bo turbina pa motor najmanj trpela...če boš ga mel doma v garaži
2.) Hecno, eni pa pravijo, da avto v garaži propade. Očitno ima čist vsak neko svoje mnenje
Citat:
Ne bluzi. Za vsako stvar velja, da najdlje zdrži pri zmerni uporabi. To velja tudi za dizle. Če ga boš tiščal v rdeče polje, kar ni ravno zmernost, pa ne pričakuj trajnosti.
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
potem probaj vozit kako opel astro 1.7DTI (tam en 2003 letnik)
dokler se turbina ne vklopi je kot da bi imel jugeca 45, ki bi ga samo do 2500 obratov fural
take turbo luknje nevem če sem že kje videl heheh
me zanima če so novi motorji kaj boljši
To ni turbo luknja ampak vožnja izven območja delovanja turbine.
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Sj sm reku, da nevem, če je ravno letnik 2001...Vem pa, da je 520D
Kakih posledic ?Citat:
Uporabnik sonick pravi:
.posledic se vsak sam mora zavedat. Če pa bi gledal na varčnost itd....pa bom seveda vožnjo temu prilagodil...
Strokovnjakov na Alterju ni, so le ''kvazi'' strokovnjaki.Citat:
Uporabnik Sba pravi:
Kako je pa glede porabe in obratov? Pri 54km/h na tempomatu in peti prestavi ima za nekje 300-400 obratov manj kot v četrti, pa tudi porabo kaže manj. Se mi pa zdijo nekoliko majhni obrati za normalno vožnjo ~1300. Je to še vredu, ali se avto že muči?
Naj strokovnjaki spregovorijo!
LP
Tudi s 50 je možno priti na 90km/h v peti prestavi, pač z minimalnim gasom do ugodnih vrtjajev, potem pa lahko pritisneš malo bolj. Čeprav se mi dozdeva da "do podna" nima nobenega učinka, ker pri nižjih obratih tako ali tako ne porabi, kasneje mu pa dodaš še malo plina, če hočeš malo bolj pospešiti.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Strokovnjakov na Alterju ni, so le ''kvazi'' strokovnjaki.Citat:
Uporabnik Sba pravi:
Kako je pa glede porabe in obratov? Pri 54km/h na tempomatu in peti prestavi ima za nekje 300-400 obratov manj kot v četrti, pa tudi porabo kaže manj. Se mi pa zdijo nekoliko majhni obrati za normalno vožnjo ~1300. Je to še vredu, ali se avto že muči?
Naj strokovnjaki spregovorijo!
LP
Odvisno od avta, moj se po ravnem in klancu navzdol tudi s 1000 vrtljaji počuti dobro, če bi bil pa klanec gor, bi se pa mučil. Pa recimo, da pri 1000 vrtljajih nabiješ plin do konca je tudi brez veze. In to pove, da mu ne paše preveč.
Pač ''fell your car''in ti bo povedal kaj mu ne paše.
Drži. Zato je bilo namerno napisano, da pohodit do konca ni v redu.Citat:
Uporabnik Sba pravi:Tudi s 50 je možno priti na 90km/h v peti prestavi, pač z minimalnim gasom do ugodnih vrtjajev, potem pa lahko pritisneš malo bolj.
Hehe, precej jih pravi, da je dovolj zgolj, da delaš kolone za saboCitat:
Sem upal, da boš razkril svojo slavno tehniko varčne vožnje in skrivnostno nizke porabe.
To zna biti čisto dobra poraba, lahko pa tudi katastrofalna. Pač odvisno od relacije.Citat:
Motor je pa 1.5 dCi 85KM. Poraba se vrti pod 5l po BC. Realno pa sem največ naredil 1050 km z enim tankom, ponavadi jih delam ~950 in je (preračunana) poraba 5.2 l/100 km.
Ni resCitat:
Uporabnik Gamero pravi:
Poraba se zaradi letnih gum ni nikoli višala, če je pa druga širina in večja cola to je pa drugo