Kaj kupiti?

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Megane 2 2007 letnik, ravnokar se je obrnil na 400.000 km....
Tolk o tvoji definiiciji polizdelka.
Če boš ti ustrezno skrbel za avto, bo avto skrbel zate....
Se strinjam, da skrb za avto pomeni ogromno. Bi te pa prosil za razlago, kakšna je dobra skrb za novo vozilo, kateremu že v štartu ne dela klima klima in se moraš vsakič ustaviti ob dežju zaradi zarošenega stekla ter kondenza, servis pa ne zna odpraviti težave? Ter kakšna je pravilna skrb ob novem vozilu, ko se ti med vožnjo začne ugašati digitalni display ter podobne situacije? In ko avto pelješ 10x na izredni servis in ti na uvozniku še za enajstič rečejo da pelji na servis pa nič ne naredijo - kakšna je pravilna skrb? Vse to in še mnogo več.. na novem renaultu. Zdaj pa ne vem, nekje v tem procesu sem slabo skrbel za avto pa bi rad vedel za naslednjič, da ne bom imel težav...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.393
380
83
Ljubljana
Se strinjam, da skrb za avto pomeni ogromno. Bi te pa prosil za razlago, kakšna je dobra skrb za novo vozilo, kateremu že v štartu ne dela klima klima in se moraš vsakič ustaviti ob dežju zaradi zarošenega stekla ter kondenza, servis pa ne zna odpraviti težave? Ter kakšna je pravilna skrb ob novem vozilu, ko se ti med vožnjo začne ugašati digitalni display ter podobne situacije? In ko avto pelješ 10x na izredni servis in ti na uvozniku še za enajstič rečejo da pelji na servis pa nič ne naredijo - kakšna je pravilna skrb? Vse to in še mnogo več.. na novem renaultu. Zdaj pa ne vem, nekje v tem procesu sem slabo skrbel za avto pa bi rad vedel za naslednjič, da ne bom imel težav...
Ne vem kateri avto je tvoj, ampak ti lahko povem mojo zgodovino:
Redni servis je bil delan na 15.000 km (olje + filter + mikrofilter)
Veliki servis na 120, 240 in 360 (na vseh servisih sem menjal ojnične ležaje)

Izredno sem menjal sklopko, potisni ležaj in vztrajnik na 280.000
Olje v menjalniku sem menjal na 150 in 280
Menjal sem vzvratno stikal na 130
bimetalk stikalo za gretje na 200
Na 370.000 vse amortizerje in fedre + diski in ploščice
na 230.000 klima kompresor
na 330.000 hladinik klime in cevi
220,000 nov akumolator

avto ima 403.000 km trenutno olje popije od max do min v 15.000 km. Nekako upam da pride do pol miljona, potem menjam. Na cesti me ni nikoli pustil. Prva turbina, prve šobe.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Ne vem kateri avto je tvoj, ampak ti lahko povem mojo zgodovino:
Redni servis je bil delan na 15.000 km (olje + filter + mikrofilter)
Veliki servis na 120, 240 in 360 (na vseh servisih sem menjal ojnične ležaje)

Izredno sem menjal sklopko, potisni ležaj in vztrajnik na 280.000
Olje v menjalniku sem menjal na 150 in 280
Menjal sem vzvratno stikal na 130
bimetalk stikalo za gretje na 200
Na 370.000 vse amortizerje in fedre + diski in ploščice
na 230.000 klima kompresor
na 330.000 hladinik klime in cevi
220,000 nov akumolator

avto ima 403.000 km trenutno olje popije od max do min v 15.000 km. Nekako upam da pride do pol miljona, potem menjam. Na cesti me ni nikoli pustil. Prva turbina, prve šobe.
Odlicno. Naj ti dobro sluzi se naprej. Tudi sam skrbim za svoja vozila vzorno. Se je pa zataknilo pri novem Renaultu, ki ze v startu ni bil OK. Pa nisem edini. Samo tukaj na forumu nas je par takih primerov s Clioti 5.
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
242
192
43
Za drugi avto imam Megana, l. 2009, 1.6 bencin, prevoženih 200.000 km. Bp, redno servisiran, poceni vzdrževanje. Ne pije olja. Edina izredna stvar, ki sem jo zamenjal, je bil prvi hladilnik, posledica AC. Zadnjih 50.000 km ga vozi mulcc, ki ni ravno nežen do tehnike. Imel sem tudi S-maxa, ki je bil brez kakršnihkoli težav 200.000 km. Sedaj Peugeot 5008, 90.000 km, bp. Toliko o pregovornih kvazi polizdelkih.
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
242
192
43
Še to. Službeni nemški vozili prestižne znamke, kapitalne okvare v rangu 1000 do 2000 €, po nekaj letih in 150.000 km.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Kakovost izdelave renaultovih vozil je katastrofalna. In ni šans da ga še kdaj kupim, novega ali rabljenega. Ko sem vozil Talismana je že pri novem odstopala plastika za cca. 0,5cm... to je kakovost? Hvala lepa za takšen avto. Aja, pa poprodaja, servisi? Obupni odnosti, slaba storitev. Over & out. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad
2. jul 2020
5.060
6.601
113
Megan 4, menjava komplet avtomatskega menjalnika pod 40000km, megan 4 RS isto, Berlingo, fuč računalnik klime in parkirni senzorji, kateri piskajo v prazno v vročini, čeprav ni nič okoli avta pri 15000km. Duster, dizel črpalka fuč pri 50000km... Fuč led dnevna luč na Cliotu po 3 letih, Megan 4 zariban ročni menjalnik...?


Slišim od odpovedih DSG menjalnikov in bmw keten, ampak toliko kot sem slišal od francozov težav, nisem še od nobene druge znamke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Generik

igi

Guru
13. okt 2007
5.595
1.202
113
Celje
Megan 4, menjava komplet avtomatskega menjalnika pod 40000km, megan 4 RS isto, Berlingo, fuč računalnik klime in parkirni senzorji, kateri piskajo v prazno v vročini, čeprav ni nič okoli avta pri 15000km. Duster, dizel črpalka fuč pri 50000km... Fuč led dnevna luč na Cliotu po 3 letih, Megan 4 zariban ročni menjalnik...?


Slišim od odpovedih DSG menjalnikov in bmw keten, ampak toliko kot sem slišal od francozov težav, nisem še od nobene druge znamke.
če sem prav seštel, ti je uspelo ubiti 3 menjalnike na različnih meganih?
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Mazda 6 mogoče?
Ni slaba opcija. Kolikor sem jo imel sam priliko peljat ..dobrih 1.000 km (2.0 dizel mislim da 120 ps)..notri tiha, sploh ne ves da je dizel ( se zunaj prakticno ne), motor lepo vlece, poraba cist ok ( kak deci vec od svabov a se zmeraj zelo ok), obcutek, voznja, udobje..na prvo zogo nimas kaj kritizirat. Vse stima.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
960
113
Ne vem kateri avto je tvoj, ampak ti lahko povem mojo zgodovino:
Redni servis je bil delan na 15.000 km (olje + filter + mikrofilter)
Veliki servis na 120, 240 in 360 (na vseh servisih sem menjal ojnične ležaje)

Izredno sem menjal sklopko, potisni ležaj in vztrajnik na 280.000
Olje v menjalniku sem menjal na 150 in 280
Menjal sem vzvratno stikal na 130
bimetalk stikalo za gretje na 200
Na 370.000 vse amortizerje in fedre + diski in ploščice
na 230.000 klima kompresor
na 330.000 hladinik klime in cevi
220,000 nov akumolator

avto ima 403.000 km trenutno olje popije od max do min v 15.000 km. Nekako upam da pride do pol miljona, potem menjam. Na cesti me ni nikoli pustil. Prva turbina, prve šobe.
Ne me jeb*t… :) Pod redni servis menjas ojnicne lezaje? :cool:
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.860
6.520
113
uf, ?, ti raje zase za avto šparaj. švaba, francoz ali pa vesolc, pri teh letih in kilometrih res lahko jutri pričakuješ, da bo "totalka", čim se kaj pripeti.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Ni slaba opcija. Kolikor sem jo imel sam priliko peljat ..dobrih 1.000 km (2.0 dizel mislim da 120 ps)..notri tiha, sploh ne ves da je dizel ( se zunaj prakticno ne), motor lepo vlece, poraba cist ok ( kak deci vec od svabov a se zmeraj zelo ok), obcutek, voznja, udobje..na prvo zogo nimas kaj kritizirat. Vse stima.
Potem samo šumi, nič ne tuli kot toyota? :evil:
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Če bi mel BMW dizel, bi pa mogoče kot dober gospodar menjal letno. Ali pa na vsak drugi. Ker se zaveda felerjev določenega motorja.
Ti bi pač pustil, da odleti vse skupaj v tri krasne in porinil v graben?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Drugače ima megane veliki servis na 160k km ali 6 let. Se pravi ojnične menjaš nekje 1x ali 2x v življenski dobi avta. Strošek sitnica. original ležaji in dihtunga karterja okoli 90 EUR, pa kakih 30 EUR več za delo ob velikem servisu. Pravi pa moj mehankar da drugega kot original noče noter dajat. Vsi ponaredki niso zdržali 100k km. Pač hiba motorja, ki se ji elegantno izogneš za male pare. Vsak ima svoje hibe, hvala bogu da se za njih ve in lahko pravi čas odreagiraš.
 
2. jul 2020
5.060
6.601
113
Pač hiba motorja, ki se ji elegantno izogneš za male pare. Vsak ima svoje hibe, hvala bogu da se za njih ve in lahko pravi čas odreagiraš.

Samo to ne piše nikjer v servisni knjigi in ni del predvidenega uradnega vzdrževanja.

Veliko motorjev je šlo v 3pm, dokler se ni razširilo znanje, da bi bilo pametno jih menjavati.