Imaš prav, vendar ne zato kar si napisal, ampak ker vidim, da so tudi 996ke še vedno okrog 20 jurjev. Torej je cabrio še kakšnega jurja dražji in lahko dobiš že polno naloudanega Golfa 1.2 tsi. Pri 2.0 dizlu bo pa že malo vprašanje, kaj boš dobil zraven za ta keš.
Zgolj vprašanje: imaš Corso za 14 jurjev in polota za 15 jurjev. A po tvoje je potem Polo cenejši, ker bo kao manj vzdrževanja?
Da ne govorim o tem, da se tile porschi, ki jih kupujejo vunbacači seveda ne zavarujejo kasko, kar približno izniči prednost v zavarovanju. Ostane še cestna taksa, servisirajo se pa pod kozolcem in ne pooblaščencu, kjer mali servis stane 1000 eur. In tile, ki kupijo tele kante naredijo z njimi par tisoč km letno. Če delajo več je za njih prava izbira spimpan 530d.
Zdej pa pametuj naprej in še 3x ponovi, da je vzdrževanje in registracija porscheja dražja od golfa. No shit, sherlock. Temu ne nasprotujem, pisal sem pa o ceni. In ko bi ti vedel, kako se taki (in podobni) avti vzdržujejo pri nas bi nehal pisat o tem, da moraš imeti nekaj dohodkov za tak avto. Drži, če si normalen in ga vzdržuješ kot je treba. Precej je folka ki vrže zadnji keš v avto, pa še malo lizinga, potem pa... Poglej kakšne SLe AMG, avti so precej poceni, ampak zjebani do konca, saj se vunbacačem sanja ne, koliko so servisi. Ko pa to izvejo ga zvozijo do konca sezone in zgodba se ponovi. Pa vmes molijo, da kaj ne bo crknilo. Je pa vunbacače zdej konkretno udarila registracija, tako da se jih vsaj nekaj sedaj premisli.