Deloma se strinjam s teboj.
Sicer pa je vprašanje v temu, kje in kako voziš, ko se avto ogreva. Pri moji kanti, če imaš mestno vožnjo in veliko stanja na mestu, potem se pri -5 sploh ne bo segrel
. No, razen če si tak pametnjakovič, da tiščiš na vrtljajih. Če imam recimo klanec navzgor in ga imam lepo na 2000 vrtljajih potem je segret v cca. 7km (to pomeni, da je temperaturni kazalec na optimalni ravni). Če imam pa recimo ravnino in ravno tako pri cca. 2000 vrtljajih pa traja tudi 12+ km.
Je pa res, da če bi ga takoj tiščal na 3000 vrtljajev in več, bi bil zelo hitro segret. Odvisno pa, koliko časa bi turbina in ostale stvari to prenašale.
Je pa res, da ga mrzlega NIKOLI ne tiščim, ker se ga ne sme.
Sicer pa je vprašanje v temu, kje in kako voziš, ko se avto ogreva. Pri moji kanti, če imaš mestno vožnjo in veliko stanja na mestu, potem se pri -5 sploh ne bo segrel
Je pa res, da če bi ga takoj tiščal na 3000 vrtljajev in več, bi bil zelo hitro segret. Odvisno pa, koliko časa bi turbina in ostale stvari to prenašale.
Je pa res, da ga mrzlega NIKOLI ne tiščim, ker se ga ne sme.
Ne bo držalo. Voda in take stvari so morda res že segrete, vsekakor pa ni optimalno segreto olje in vse ostale stvari, saj traja malce dlje, da se segrejejo. Osebno, preden pulim počakam vsaj še par km po tistem, ko je kazalček že na optimalnem polju. Zaenkrat se je to izkazalo z 0 problemi.Citat:
Mislim da je govora o temparaturi motorja in to da je 530d v dobrih 4 km ogret (tudi zdaj pozimi) jaz mislim da je ogret na optimalno temparaturo in lahko brez težav stisneš ful gas.