Citat:
Uporabnik kwa pravi:
Citat:
Pustimo zdravje, samo enim res očitno ni jasno, zakaj se okusi malenkostno razlikujejo.
a to velja tudi za izdelke kot so snikers, mars, twix...?
Glej, politika poslovanja posameznih podjetij je različna. Določeni produkti so res slabši za vzhodne trge, ampak pri hrani je definitivno drugače. Ti produkti niso slabši, kot je že bilo omenjeno, temveč prilagojeni posameznemu trgu. V Sloveniji glede Nutelle komplicira recimo 10% ljudi (pa sem po moje rekel preveč), od tega recimo tretjina dejansko preferira tisto "za razvite trge", ostale dve tretjine so ovce, ki sledijo tisti tretjini samo zaradi tega, da so "in", ker uživajo v "evropski" Nutelli. Zanimiva mi je predvsem ena stvar...ljudje se bunijo, kako je poljska Nutella presladka, pa umetna, pa ni tistega pravega okusa, po drugi strani pa je istim ljudem višek sladkanja Milka čokolada.
Mars, Snickers in ostali Marsovi proizvodi pa se za razliko od recimo Nutelle in Coca Cole ne proizvajajo/polnejo v vsaki drugi državi. Predstavljaj si, da bi imeli v tovarni v UK ločene linije za proizvajanje "vzhodnjaškega" in "evropskega" Snickersa... Glede plenic ne vem, vem pa da glede mehčalcev P&G vodi enako politiko, kot recimo Nutella - izdelki so prilagojeni državam oz. nekim skupkom držav (clustrom). Vzhodnjakom nikoli ni bilo mar, kako zelo perilo diši, važno je bilo, da je mehko, medtem ko je zahodnemu trgu bila skoraj prioriteta vonj. In verjameš ali ne, edina razlika med mehčalcem "za vzhod" in "za zahod" je v količini vsebujočega parfuma.
Citat:
Uporabnik kwa pravi:
tisti, ki verjame v teorijo o "prlagajanju trgu" se mi smili....
Potem smo za ZDA cela Evropa samo balkanci, saj je nam namenjena popolnoma drugačna Fanta, kot za njihov trg. Slabša/boljša...to je stvar okusa, je pa drugačna. Kot sem že omenil...raziskave trga in njihove specifike. Dober primer - kitajska hrana. Baje (niso moji podatki, samo posredujem), da je hrana tam popolnoma drugačna, kot v Evropi in če je to res, garantiram, da če bi pri nas kuhali enako kot tam, bi imeli pol manj prometa, ker večina Evropejcev enostavno ni vajena tistega okusa.