Inštrukcije niso vedno potuha. Včasih učenec manjka v šoli in sam preprosto ne more vsega iz učbenikov brez ustrezne razlage. Naloga inštruktorja je, da poskrbi za ustrezno motiviranost, tako da inštrukcij učenec ne bo več potreboval.
Najhuje je, in tega je največ, ko se en dan pred testom ugotovi, da učenec nima pojma in se na vrat na nos išče inštruktorja, ki je potem kriv, če gre kaj narobe.
Z inštrukcijami se ukvarjam že precej let, smo specializirano podjetje za inštrukcije z 12 inštruktorji matematike, fizike, angleščine, elektrotehnike, kemije, informatike, programiranja in mnogih drugih predmetov in lahko rečem, da je dela veliko. V veliki meri "krivdo" pripisujem šolskem sistemu, kjer učitelji za svojo slabo plačo prenašajo pubertetnike in njihove muhe. Včasih je bila v šoli disciplina, danes se vpije vsepovprek in tudi tisti učenci, ki bi drugače sodelovali, ne morejo zaradi ostalih. Na koncu so vsi pri nas na inštrukcijah, ker grozi popravni izpit. Nekateri gredo celo tako daleč, da želijo, da jim inštruktor preko mobilnega aparata reši test/izpit.
Druga skrajnost tukaj so tudi starši teh otrok, ki jim ne gre dovolj dobro. Imeli smo stranko, ki je rekla: "Naša hči ima matematiko 4, želimo, da jo ima 5 in zato smo jo pripeljali k vam!" Redko kdaj so otroci tisti, ki iščejo pomoč. To so starši, ki bi radi, da njihov otrok uspe v življenju. Za vsako ceno. Škoda je, da so prezaposleni, da bi otroku sami razložili, ali pa nimajo dovolj volje, ker so preutrujeni od službe in morajo posledično še bolj delati, da bi več zaslužili in omogočili otroku uspeh. Žal pa se ne zavedajo kakšne posledice ima to za vse. Otroke in starše je treba naučiti iznajdljivosti, sistematičnega reševanja problemov in na vseh inštrukcijah skušamo doseči (poleg razumevanja snovi) tudi to.
Pa lep pozdrav,
Goran
Odstranjena povezava