Tako je. Dokler bo ekipa, se bodo upoštevali ukazi ekipe. Ko bo enkrat voznik sam predstavljal ekipo, bo mogoče drugače.
V bistvu je ekipni naslov bolj cenjen, lahko ga interpretirajo tako: imamo najboljši avtomobil, a na žalost dva manjsposobna voznika. Konkurenca ima vozniški naslov, se pravi ima fenomenalnega voznika, ki je tudi s slabšim avtom zmagal prvenstvo.
Ekipam se gre najprej za ekipni naslov, nato pa za posameznika v ekipi. To je doživel tudi Loeb pred leti, ko so mu ukazali, naj ne napada Solberga, ker so nujno potrebovali ekipne točke. In je bil takrta Citroen prvak med ekipami, Solberg pa med vozniki. Če bi Loeb bolj pritisnil in tvegal odstop, tudi Citroen ne bi bil prvak... amen.
V bistvu je ekipni naslov bolj cenjen, lahko ga interpretirajo tako: imamo najboljši avtomobil, a na žalost dva manjsposobna voznika. Konkurenca ima vozniški naslov, se pravi ima fenomenalnega voznika, ki je tudi s slabšim avtom zmagal prvenstvo.
Ekipam se gre najprej za ekipni naslov, nato pa za posameznika v ekipi. To je doživel tudi Loeb pred leti, ko so mu ukazali, naj ne napada Solberga, ker so nujno potrebovali ekipne točke. In je bil takrta Citroen prvak med ekipami, Solberg pa med vozniki. Če bi Loeb bolj pritisnil in tvegal odstop, tudi Citroen ne bi bil prvak... amen.