Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
jao kolk dlakocepite, valjda ga vidiš zadaj, ne vidiš ga pa kdaj je 5cm ob tebi.. a bo šlo počasi? Vkakšnem trenutku verjetno že oceniš pri 300 med zaviranjem in "zapiranjem" pa verjetno težje oziroma se kdaj zalomi.. Zato pa tisti zadnji vidi več, in lahko te situacije rešuje.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
jao kolk dlakocepite, valjda ga vidiš zadaj, ne vidiš ga pa kdaj je 5cm ob tebi.. a bo šlo počasi? Vkakšnem trenutku verjetno že oceniš pri 300 med zaviranjem in "zapiranjem" pa verjetno težje oziroma se kdaj zalomi.. Zato pa tisti zadnji vidi več, in lahko te situacije rešuje.
Če nsii ziher, ali ti je že skočil vštric ali ne, se moraš pač obnašat, kot da ti je.
Na tak način je potem vsaj dirkanje zanimivo ... Ne pa tale (večinoma) četica bebcev, ki eden drugega rinejo ven. SPloh tisto izrivanje zunanjega na izhodu iz ovinka mi je bolano, in to počno skoraj vsi (tudi takšni, ki se sicer radi pritožujejo nad nešportno vožnjo tekmecev). Ker na izhidu na zunani stranis eveda velja isto: tekmeca ne smeš porinit iz steze.
Sem pa (ravno zaradi tega) še enkra pogledal perez-alonso in ga je perez ven porinil (med njegovim avtom in notranjm robom šikane ni bilo niti slučajno placa za alonsov avto) ... Tako da v bistu tu perez (s kimijem) ni bil nič kriv, tam (z alonsom) je pa bil.
Še vedno pa ne vem, zakaj so chiltona ganjali ...
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
jao kolk dlakocepite, valjda ga vidiš zadaj, ne vidiš ga pa kdaj je 5cm ob tebi.. a bo šlo počasi? Vkakšnem trenutku verjetno že oceniš pri 300 med zaviranjem in "zapiranjem" pa verjetno težje oziroma se kdaj zalomi.. Zato pa tisti zadnji vidi več, in lahko te situacije rešuje.
Če nsii ziher, ali ti je že skočil vštric ali ne, se moraš pač obnašat, kot da ti je.
Na tak način je potem vsaj dirkanje zanimivo ... Ne pa tale (večinoma) četica bebcev, ki eden drugega rinejo ven. SPloh tisto izrivanje zunanjega na izhodu iz ovinka mi je bolano, in to počno skoraj vsi (tudi takšni, ki se sicer radi pritožujejo nad nešportno vožnjo tekmecev). Ker na izhidu na zunani stranis eveda velja isto: tekmeca ne smeš porinit iz steze.
Sem pa (ravno zaradi tega) še enkra pogledal perez-alonso in ga je perez ven porinil (med njegovim avtom in notranjm robom šikane ni bilo niti slučajno placa za alonsov avto) ... Tako da v bistu tu perez (s kimijem) ni bil nič kriv, tam (z alonsom) je pa bil.
Še vedno pa ne vem, zakaj so chiltona ganjali ...
Samo predse ga je moral spustit ker je med prehitevanjem Pereza Alonso povozil šikano in si skrajšal pot
Če govorimo o isti situaciji...
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
sej nobenga niso kaznovali. (kimi alonso, perez)...hm, če te rine dol s steze, ga nabiješ. Simple.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...
Tista o "dveh kolesih na stezi" (kak post nad tvojim) je zgrešena, tekmecu moraš pustiti placa za cel avto (bela črta, ki označuje rob steze v tem primeru šteje kot zid, recimo).
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
pa še moj senf ...
In če bi Kimi dal Perezu dovolj prostora v levem ovinku bi končal kot Alonso potem v desnem v šikani - izven steze in če bi ostal pred njim bi ga moral pustiti predse.
Saj ne da @SJTV1 nima v osnovi prav - samo tako kot sam razlaga pravila bi pomenilo, da bi se morali pusti prehitevati (beri: dovolj prostora) že ko bi zadnji nakazal namen prehitevanja. Pojem "biti vštric" se da namreč precej raztegniti (celo do "namena biti vštric" - pokrivanje 5 cm zadnje gume prvega s prvo prehitevajočega za mene osebno ni "vštric" - "vštric" je ko se vozil v celoti pokrivata - tam je jasno, da mu moraš pustiti dovolj "Lebensrauma".