F1 ABU DHABI GRAND PRIX 2010

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
imajo po površini enak stik s podlago,---- tukaj se ti zalomi

problem je v različnih geometrijah vpetja, v različnem obnašanju med samo dinamiko. Pa roko na srce, te pnevmatike niso gume ki jih poznamo navadni smrtniki. Če si imel že kdaj priložnost počohat takšno pnevmatiko, je že hladna mehka kot čigumi, pomeni da z nohtom zlahka narediš zarezo, ko sir, potem veš kaj pomenijo razliek v temperaturi samo stopinja ali dve. In tu mislim da je srčika problema.
Drugače se je meni tudi zdelo smešno, ko sem pregledoval neko literaturo o gradnji dirklanikov (formul in podobnega) in začne se nekakko tako. Vzameš pnevmatiko in vse njene parametre in okol tega začneš izračune in geometrijo celega avtomobila
wink-1.gif
zdaj mi je to jasno, zakaj nekdo ne mora ogret pnevmatik itd, in ima v nekem delu dirke 1 sek boljši čas, pol pa gume "spustijo", četudi jih je ravno menjal pa ne gre in ne gre.
Zanimivo... Jaz imam pa izkušnjo z recimo slick pnevmatiko za motorje. Hladna je kot plastika, ne guma, in tudi na progi ima oprijem kot plastika... dokler se ne segreje na delovno temperaturo... In da bi ti z nohtom delal zareze po hladnih pnevmatikah sta samo dve možnosti: ali si Wolverine ali pa nakladač...
 

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
40
Pa veš katere trdote je?

Pri avtih imaš na voljo tudi mehke, ki so recimo za kakšen slalom ali kaj podobnega.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Res je, guma od F1 je trda kot kamen. Ne vem kako bi lahko kdo z nohtkom vrezal profi, pa tudi zdrzala bi en jebeštrga, ce bi res bila tako mehka.
grin1.gif
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Če bi imeli vsi avti enak stik s podlago (enak downforce pri enakih voznih lastnostih in hitrostih), bi bili vsi avti približno enako hitri. In temperatura gum je ena izmed bistvenih stvari, ki že vsa ta leta vsem moštvom na trenutke dela težave (nekaterim več, nekaterim manj). Lani v drugi polovici sezone je ta problem imel Brown GP (takrat, ko je Barichello postal hitrejši od Buttona --> ja... tudi šofer vpliva na temperaturo gum... tisti, ki ima bolj agresiven stil vožnje - v tem primeru Barichello - spravi gume hitreje na višjo temperaturo, ampak jih s tem tudi hitreje uniči. Button je pa lani proti koncu sezone na veliko dirkah vozil cik-cak, da je ogrel gume --> to, kar se vedno dogaja za varnostnim avtom iz istega razloga - da ostanejo gume na temperaturi)
 

bi_dzi

Pripravnik
16. avg 2007
160
0
16
Če bo v predzadnjem krogu Webber prvi drugi Vetlel ter bo Alonso preveč zaostal bo parkiral na travo, Vettel bo to videl in bo hotel prehiteti Webbra, Schumacher bo pa zmagal.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
ksz

Težava dviganja temperature pnevmatik je povezana z obrabljanjem gume med dirko. Avtomobili, ki so bolj nežni do pnevmatik imajo običajno težave z dviganjem temperature in obratno. Vsi skušajo čimhitreje dvigniti temperaturo (pomembno zaradi kvalifikacij) in hkrati gumo čimmanj obremenjevati - obraba med dirko.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Jaz privoscim naslov Webbru in ne kaksnemu od tistih dveh lepotcev, zato nisem najbolj zadovoljen
frown-1.gif
 

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
Ne ne.

Kaj pa je Rosberg delal v zadnjem delu?!? Sem bil ziher , da je dovolj hiter za top 3. Pa massa spet "trčil", ne zna brez dotikov
evil.gif
. Webber je pa res prepočasn. Veliko sreče bo mogo met, da mu uspe naslov.
 

Joshua

Fizikalc
8. mar 2008
1.071
0
36
Ob stezi
1. Vettel Red Bull-Renault 1m40.318s 1m39.874s 1m39.394s
2. Hamilton McLaren-Mercedes 1m40.335s 1m40.119s 1m39.425s
3. Alonso Ferrari 1m40.170s 1m40.311s 1m39.792s
4. Button McLaren-Mercedes 1m40.877s 1m40.014s 1m39.823s
5. Webber Red Bull-Renault 1m40.690s 1m40.074s 1m39.925s
6. Massa Ferrari 1m40.942s 1m40.323s 1m40.202s
7. Barrichello Williams-Cosworth 1m40.904s 1m40.476s 1m40.203s
8. Schumacher Mercedes 1m41.222s 1m40.452s 1m40.516s
9. Rosberg Mercedes 1m40.231s 1m40.060s 1m40.589s
10. Petrov Renault 1m41.018s 1m40.658s 1m40.901s
11. Kubica Renault 1m41.336s 1m40.780s
12. Kobayashi Sauber-Ferrari 1m41.045s 1m40.783s
13. Sutil Force India-Ferrari 1m41.473s 1m40.914s
14. Heidfeld Sauber-Ferrari 1m41.409s 1m41.113s
15. Hulkenberg Williams-Cosworth 1m41.015s 1m41.418s
16. Liuzzi Force India-Ferrari 1m41.681s 1m41.642s
17. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m41.707s 1m41.738s
18. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m41.824s
19. Trulli Lotus-Cosworth 1m43.516s
20. Kovalainen Lotus-Cosworth 1m43.712s
21. Glock Virgin-Cosworth 1m44.095s
22. di Grassi Virgin-Cosworth 1m44.510s
23. Senna Hispania-Cosworth 1m45.085s
24. Klien Hispania-Cosworth 1m45.296s
 

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
40
Sej bo, hamilton in Alonso bosta počila. Sutil bo pa Vettel-a izločil, ko ga bo za en krog prehitu.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Jaz pa upam, da bo Alonso prvak. Sredi leta sem sicer privoščil Webbru (predvsem zato, ker mi gre Vettel na živce). Ampak bil bi pa super zadovoljen, če bi Alonso z občutno slabšim avtom postal prvak (ker to bi samo nakazalo, da so pri Red Bull-u naredili preveč napak).
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Vettel bo svetovni prvak če:
- bo zmagal in bo Alonso največ peti,
- bo drugi, Alonso največ deveti, Weber pa največ peti.

Alonso bo svetovni prvak če:
- bo zmagal ali bil na drugem mestu
- če bo tretji ali četrti in Weber ne bo zmagal
- če bo peti in ne bosta zmagala ne Weber ne Vettel
- če bo šesti in bo Weber največ tretji, Vettel pa največ drugi

Webber bo svetovni prvak če:
- zmaga tekmo in bo Alonso največ tretji
- če bo drugi, Alonsko največ šesti, Vettel pa ne bo zmagal
- če bo tretji, Alonsko največ sedmi, Vettel pa največ drugi
- če bo četrti, Alonso največ deveti, Vettel pa največ drugi
- če bo peti, Alonso največ deseti, Vettel pa največ tretji
 

fittipaldi00

Pripravnik
10. sep 2007
381
11
18
Kot sem povedal že včeraj po FP1 sta McLarna na tej stezi (in z novim krilcem) zelo hitra in zna biti, da Hamilton zmaga. Webber bo moral na štartu velik tvegat in se poskusit prebiti vsaj pred Buttona, Alonso se mora izogibat nevarnim situacijam, Vettlu pa ostane boj za zmago in upanje, na ugoden razplet za njim. Zanimivo bo, predvsem v prvem ovinku oz. celem prvem krogu. Živi bili pa videli...
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
pisal sem za pnevmatike ki so bile v uporabi pred temi s profilom, torej kar nekaj let nazaj, verjamem da so zdaj bolj trde, da več zdržije..takrat so bile tiste michelinke al kaj ze, godijer F1, super slick, ko so zdrzale par krogov. Čigumi in ja probla z lastnim nohtom, bolano, koto probaš. Pnevmatike se spreminjanjo tedensko, seveda zdaj ko ni konkurence je tega manj.